Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016

Ο «κοσμογυρισμένος» Γιώργος Στυλιανουδάκης στην Hytra

Ο «κοσμογυρισμένος» Γιώργος Στυλιανουδάκης στην Hytra

Το πρωτότυπο «φεστιβάλ γεύσεων» που εγκαινίασε η HYTRA με στόχο την ανάδειξη των παραδοσιακών προϊόντων της ελληνικής γης και την αξιοποίησή τους με δημιουργικό τρόπο από σπουδαίους μάγειρες και σεφ της επαρχίας, συνεχίζεται.  Αυτή τη φορά με γεύσεις που φέρουν την υπογραφή του «κοσμογυρισμένου» Κρητικού σεφ Γιώργου Στυλιανουδάκη σε συνεργασία πάντα με την ομάδα της HYTRA. 

 

Ο έμπειρος «Χανιώτης» που έχει δουλέψει σε ορισμένα από τα καλύτερα εστιατόρια του κόσμου θα βρεθεί την Τρίτη 28 Απριλίου 2015 στον 6ο όροφο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών για να αξιοποιήσει με το δικό του μοναδικό τρόπο προϊόντα της Κρητικής γης και όχι μόνο. Εμπνευσμένος από την ιδιαίτερη πατρίδα του  υπόσχεται να μεταμορφώσει με «σεβασμό» αγαπημένες πρώτες ύλες… σε ιδιαίτερες γευστικές απολαύσεις. Το μενού θα συνοδεύουν τα οργανικά κρασιά του ΚΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΤΕΡΙΑΝΑΚΗ.

 

Σχετικές ειδήσεις
Συνεργασία του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΑΚΜΗ με τον ΕΣΑΚΕ
13.05.2016 10:28
Μια στρατηγική συνεργασία μεταξύ δύο ηγετών, αφετηρία της οποίας αποτελεί η προβολή του Eκπαιδευτικού Ομίλου ΑΚΜΗ στους αγώνες των Playoffs της Basket League ΣΚΡΑΤΣ, ανακοίνωσαν σε κοινή συνέντευξη τύπου ο Πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ Γιώργος Χαλβατζάκης και ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ, Κων/νος Ροδόπουλος.
BOSS Beyond: Η νέα τολμηρή πρόταση που θα σε κάνει να ξεπεράσεις τα όρια!
13.04.2016 14:17
Το νέο παγωτό BOSS Beyond έρχεται σε δύο τολμηρές γεύσεις να απογειώσει το φετινό καλοκαίρι, αλλάζοντας τα δεδομένα στο παγωτό ξυλάκι.
Ο ΟΤΕ TV στα Βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου
28.03.2016 15:57
Τη στήριξή του στο έργο της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για την ανάδειξη της ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής συνεχίζει ο ΟΤΕ TV που δίνει και φέτος το ‘παρών’ στα βραβεία της Ακαδημίας ως Μέγας Χορηγός.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.
Μοναδικές Ημέρες Καφεγνωσίας από τη Nespresso
17.12.2015 12:16
Για τέταρτη συνεχή χρονιά, τα μέλη του Nespresso Club είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ξεχωριστές γεύσεις και να μυηθούν στα μυστικά των Εκλεκτών Ποικιλιών Nespresso μέσα από τις «Ημέρες Καφεγνωσίας» που έλαβαν χώρα στις Nespresso Boutiques.