Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016

Όσκαρ Ουάινλντ, Ρήσεις και αντιρρήσεις: Μουσική Παράσταση στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Όσκαρ Ουάινλντ, Ρήσεις και αντιρρήσεις: Μουσική Παράσταση στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Η μουσική παράσταση ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ: Ρήσεις και αντιρρήσεις σε μία ιδέα, κείμενο , σκηνοθεσία και αφήγηση της

Μάγδας Μαυρογιάννη ανεβαίνει για μία βραδιά μόνο στο Θέατρο του ΙΜΚ, το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012, στις 21:00.

 

Πρόκειται για μία μινιμαλιστική σπονδυλωτή παράσταση με λόγο, λυρικό τραγούδι, πιάνο και προβολή . Βασίζεται στη ζωή του Όσκαρ Ουάιλντ και τις περίφημες ρήσεις και αντιρρήσεις του. Ο Ουάιλντ  παρ΄ ότι έζησε μόνο 44 χρόνια (1856-1909) πρόφθασε να νοιώσει τα πιο δυνατά και τα πιο τρυφερά αισθήματα μέσα από την ομοφυλοφιλία του, και να κάνει τις πιο βαθιές, τις πιο συναρπαστικές σκέψεις που είναι επίκαιρες μέχρι σήμερα. Τόσο οι θαυμαστές όσο και οι επικριτές του Όσκαρ Ουάιλντ αναγνωρίζουν πως υπήρξε ένα κοινωνικό και πολιτιστικό φαινόμενο.  Άκρως εκκεντρικός και προκλητικός με σπινθηροβόλο πνεύμα ήρθε σε αντίθεση με τη μικροαστική λογική και αυτό το πλήρωσε με μία σκανδαλώδη δίκη την οποία σχεδόν προκάλεσε ο ίδιος.

 

Σε ένα φανταστικό σαλόνι η ηθοποιός Μάγδα Μαυρογιάννη  στο ρόλο του Όσκαρ Ουάιλντ επίσης η μεσόφωνος Ειρήνη Καράγιαννη στον ίδιο ρόλο, οι φίλοι του μουσικοί, η υψίφωνος Μίνα Πολυχρόνου, η υψίφωνος Μάιρα Μηλολιδάκη και ο πιανίστας Τίτος Γουβέλης μεταφέρουν το κοινό τους στον χώρο της υπερβολής και της Μπαναλιτέ από την Βικτωριανή εποχή έως σήμερα με μουσική: Πάρσελ, Έντγκαρ, Πουλένκ, Σατί, όπερες Μασνέ, Γκουνώ αλλά και Μπελίνι, Ροσίνι, Ντονιτσέτι.


Όταν λοιπόν η κλασική μουσική συνδέεται με ένα πρόσωπο όπως ο Όσκαρ Ουάιλντ ο οποίος ανήγαγε το ευφυολόγημα σε καλλιτεχνική άποψη, τότε η μουσική παράσταση περνάει σε ένα άλλο επίπεδο γοητείας και χιούμορ...


Συντελεστές:


Ιδέα - κείμενο - σκηνοθεσία - αφήγηση: Μάγδα Μαυρογιάννη 
Υψίφωνος: Μίνα Πολυχρόνου
Μεσόφωνος: Ειρήνη Καράγιαννη
Υψίφωνος: Μάιρα Μηλολιδάκη
Πιάνο: Τίτος Γουβέλης
Κινησιολογία -Χορός: Αγγελική Τρομπούκη
Εικαστική επιμέλεια βίντεο art: Μιχάλης Κλουκίνας
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart


Οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του εμπορικού κέντρου Athens Heart από Δευ. έως Σάβ. από τις  08:00 – 22:00.


Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5 € και 1 € για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης μετά από τη 01:01.
Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται  με 2,5ευρώ για χρήση του parking από τις 10.00  έως 01.00. Από τις 01.01πμ  θα επιβαρύνεται με κόστος 1 ευρώ για κάθε επιπλέον ώρα.

 

Σχετικές ειδήσεις
Η Αφήγηση της Αντιγόνης, σε σκηνοθεσία Αντιγόνης Νέτα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
24.11.2016 16:57
Η Αντιγόνη Νέτα σκηνοθετεί και παρουσιάζει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης την παράσταση Η Αφήγηση της Αντιγόνης.
Σχεδόν σαράντα, του Γιώργου Χατζηπαύλου για 2η χρονιά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
04.11.2016 14:31
Ο απολαυστικός Γιώργος Χατζηπαύλου επιστρέφει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης με την παράσταση Σχεδόν σαράντα, μια παράσταση stand up comedy - αναδρομή σε όλες τις φάσεις της ζωής του άντρα μέχρι τα σαράντα.
De Profundis, του Όσκαρ Ουάιλντ στη Β' Σκηνή του Θεάτρου της Οδού Κεφαλληνίας
12.10.2016 13:31
Η Αθανασία Καραγιαννοπούλου σκηνοθετεί τον Νίκο Νίκα, σε ένα συγκλονιστικό κείμενο βασισμένο στο έργο του Όσκαρ Ουάιλντ, De Profundis, που γράφτηκε ως επιστολή προς τον εραστή του Άλφρεντ Ντάγκλας μέσα από τη Φυλακή του Ρέντινγκ το 1897. Η παράσταση, σε καινούρια μετάφραση και διασκευή της σκηνοθέτιδος, ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας-Β΄σκηνή, από την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου.
Τα ανθισμένα παπούτσια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
13.05.2016 13:18
Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης φιλοξενεί την παράσταση Τα ανθισμένα παπούτσια, από τη θεατρική ομάδα «Οι Μούσες των Τραυμάτων», βασισμένη σε πρωτότυπα κείμενα 6 ελλήνων συγγραφέων, σε σύλληψη και σκηνοθεσία Άννας Χατζηχρήστου.
Ο Κύκλος του 10 τον Απρίλιο στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
08.02.2016 11:46
Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης θα φιλοξενήσει τον Απρίλιο την παράσταση Ο Κύκλος του 10, σε μουσική του Σάββα Καρατζιά και σκηνοθεσία του Ιάκωβου Βέρδη.