Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Rudi Skotheim Jensen: Be good to the always, ένα διεπιστημονικό project

Rudi Skotheim Jensen: Be good to the always, ένα διεπιστημονικό project

O Νορβηγός χορογράφος Rudi Skotheim Jensen και οι συνεργάτες του βρέθηκαν στην Αθήνα για να δουλέψουν στο Κινητήρας studio πάνω στην τελευταία τους παραγωγή Be good to the always. Λίγο πριν την παρουσιάσουν στο αθηναϊκό κοινό ο Rudi Skotheim Jensen μας λέει λίγα λόγια για το project.

 

Είχαμε την ευχαρίστηση να δουλέψουμε στα studios του Κινητήρα για τις τελευταίες 10 ημέρες, αφού πρώτα είχαμε δουλέψει στο Βέλγιο και την Νορβηγία. Όταν ξεκινήσαμε λοιπόν αυτή την δημιουργία, ήμαστε περικυκλωμένοι από χιόνι, οπότε το να έρθουμε στον Κινητήρα την Άνοιξη, ήταν κάτι υπέροχο. Τα studio του Κινητήρα είναι πολύ άνετα και ο υπέροχος χώρος και η ατμόσφαιρα σου δίνουν καλή συγκέντρωση και δημιουργικότητα.

 

Το να δουλεύεις πάνω σε ένα διεπιστημονικό πρόγραμμα συνήθως σου παρέχει περισσότερο υλικό απ' όσο ορίζει. Σ' αυτή την δημιουργία έχουμε ένα ηθοποιό, έναν ακροβάτη και ένα χορευτή επί σκηνής για να το αποδείξουν αυτό. Το υλικό μας για αυτήν την παραγωγή έχει δημιουργηθέι και παραχθεί βασιζόμενο στο concept μας, κάτι που μας επιτρέπει να αποφύγουμε να "κολλήσουμε" σε διάφορες μορφές τέχνης. Η συνάντηση των καλλιτεχνών έχει δίξει ότι υπάρχουν πολλές εμπειρίες που να μοιραστούν, ενώ παράλληλα μας έχει δώσει σε όλους την ευκαιρία να μάθουμε ο ένας απ' τον άλλον.

 

Η  παράσταση θα παρουσιαστεί με ελεύθερη είσοδο το Σάββατο 30 Απριλίου στις 21.30 στον Πολυχώρο Νέου Κόσμου, Άννα και Μαρία Καλουτά, Τιμοκρέοντος, 6α.

 

Διαβάστε επίσης: http://www.culturenow.gr/Theatre/Be_good_to_the_always_στον_Κινητήρα.html

Σχετικές ειδήσεις
Μαργαρίτα Σταυράκη: Συμπράξεις & νέες αφετηρίες
29.09.2016 11:42
Η Μαργαρίτα Σταυράκη, εικαστικός και μέλος της Ιδρυτικής & Οργανωτικής ομάδας του Μηδέν, γράφει για την συνεργασία του Μηδέν και του Κινητήρα και το διήμερο προβολών που παρουσιάζουν από κοινού με θέμα του την video-performance και το video-dance. Αυτή την περίοδο οι συνέργειες και συνεργασίες μοιάζουν να είναι η μόνη υγιής λύση για την συνέχεια του πολιτισμού, της τέχνης και της καινοτομίας.
Inner Movers: Ανακαλύπτοντας το μυστήριο της ανθρώπινης μετακίνησης…
13.04.2016 11:27
Νέοι προβληματίζονται, επικοινωνούν, εκφράζονται, δημιουργούν, κινούνται και μετακινούνται από τη θέση τους για να ανακαλύψουν το μυστήριο της ανθρώπινης μετακίνησης. Το project Inner Movers είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους με θέμα τις παραστατικές και ψηφιακές τέχνες και συγκεκριμένα την τέχνη του videodance και της site-specific performance.
Μαρίνα Μαυρογένη: Ο φόβος της γελοιότητας στην τέχνη του χορού
05.02.2016 11:36
Μου αρέσει να δημιουργώ με άξονα το χιούμορ και να βρίσκω τον τρόπο εκείνο της ανεπιτήδευτης έκφρασης. Αυτό το Φεβρουάριο χορογραφώ και σκηνοθετώ δύο performances στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων με τίτλους «4» και «Η Χαρά της Αποτυχίας». Είναι δύο έργα που φλερτάρουν με τη γελοιότητα, με το άτεχνο καλλιτεχνικό δημιούργημα.
Χρυσηίς Λιατζιβίρη – SYNDRAM dance co: Ο Χορός δεν είναι απλά 'Φαίνεσθαι'
22.12.2015 14:43
- Σ’ αρέσει να κρύβεσαι; - Όχι. Δεν μ’ αρέσει να φαίνομαι…Δεν μ’ αρέσει να φαίνομαι με τον τρόπο που το «σήμερα» μπορεί να εκθέσει παραμορφώνοντας το οτιδήποτε… Δεν μ’ αρέσει να κοινοποιώ τις κρίσεις μου… Δεν μ’ αρέσουν οι κρίσεις μου έτσι όπως αυτές γεννιούνται και προβάλλουν το «εγώ» μου μέσα από την κρίση… Δεν μ’ αρέσει να με αλλοτριώνουν το «φαίνεσθαι», η κρίση, η κατάκριση…
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: Για να παραχθεί τέχνη χρειάζονται και χρήματα και υποστήριξη
15.12.2015 17:13
Τι δυσκολεύομαι να ακούω; Ότι για να παραχθεί τέχνη χρειάζεται μόνο ταλέντο, έμπνευση, δημιουργικότητα και, αυτονοήτως, αυταπάρνηση. Μου θυμίζει τη ρήση περί της Ελλάδας ως της χώρας που πάντα θα τα βγάζει πέρα επειδή έχουμε ωραίο κλίμα και υπέροχες θάλασσες. Δεν θα αναλύσω τη σχέση τέχνης-κρίσης. Αλλά θέλω να σταθώ στην ανάγκη συνειδητοποίησης ότι δεν αρκεί ο ήλιος και οι αμμουδιές για να είμαστε ευτυχείς στην Ελλάδα, ούτε ένας προβολέας και ένα εξαιρετικό σύνολο δημιουργών για να παραχθεί τέχνη. Χρειάζονται και χρήματα και υποστήριξη. Από εκεί ακριβώς ξεκινάει και η δική μας ευθύνη, ως Ίδρυμα Ωνάση και ως Στέγη, προκειμένου να μπορούν οι Έλληνες καλλιτέχνες να ζουν και να δημιουργούν.