Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος: Πάμε «Θέατρο μαζί» και τον Απρίλιο 2024

Δύο νέες παραγωγές έρχονται τον Απρίλιο στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και η παράσταση των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα «Βίρα τις άγκυρες» κατεβαίνει στην Αθήνα.

«Θέατρο μαζί» και τον Απρίλιο με δύο πρεμιέρες σε δύο νέες παραγωγές που έρχονται στις σκηνές του ΚΘΒΕ αλλά και με την «κάθοδο» του θεάτρου στην Αθήνα, στο Θέατρο Παλλάς, με το εμβληματικό έργο των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα «Βίρα τις άγκυρες» σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού του Διευθυντή Αστέριου Πελτέκη -μία παράσταση που παρακολούθησαν περισσότεροι από 25.000 θεατές στη Θεσσαλονίκη-.

Δύο πρεμιέρες: Ένα από τα σημαντικότερα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, «Ο καλός άνθρωπος του Σε Τσουάν» του Μπέρτολτ Μπρεχτ, που πραγματεύεται τη διαμάχη του Καλού με το Κακό και το αν ο άνθρωπος θα πρέπει ν’ αλλάξει χαρακτήρα για να επιβιώσει, ή θα πρέπει να προσπαθήσει ν’ αλλάξει τον κόσμο, να τον κάνει καλύτερο, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Και ένα ρομαντικό δράμα για την πρωταρχική δύναμη των συναισθημάτων αλλά και την υποκρισία του συστήματος, το «Ρωμαίος και Αννέτα» του Ζαν Ανούιγ – του σπουδαίου Γάλλου δραματουργού που για πρώτη φορά ανεβαίνει έργο του στο ΚΘΒΕ- σε σκηνοθεσία Άννας Φόνσου.

Νέες παραγωγές, σημαντικοί δημιουργοί, νέοι συνεργάτες αλλά και αξιόλογες παραστάσεις που συνεχίζουν να παρουσιάζονται στις σκηνές του ΚΘΒΕ κι επιτυχημένες παραγωγές που έρχονται στην Αθήνα, ολοκληρώνουν το καλλιτεχνικό πρόγραμμα του θεάτρου για τον μήνα Απρίλιο. Ένας μήνας με μεγάλο εύρος επιλογών για όλο το θεατρόφιλο κοινό.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα παραστάσεων Απριλίου:

ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
«Ο καλός άνθρωπος του Σε Τσουάν» του Μπέρτολτ Μπρεχτ
Μετάφραση: Άννυ Κολτσιδοπούλου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς
Πρεμιέρα: Σάββατο 06|04|2024

«Ο καλός άνθρωπος του Σε Τσουάν» είναι η νέα παραγωγή του ΚΘΒΕ που έρχεται στο Βασιλικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Είναι η πρώτη συνεργασία του σκηνοθέτη με το ΚΘΒΕ και η πρώτη φορά που ο ίδιος σκηνοθετεί έργο του μεγάλου Γερμανού δραματουργού Μπέρτολτ Μπρεχτ.

«Ο καλός άνθρωπος του Σε Τσουάν», ένα από τα σημαντικότερα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας είναι μια διαχρονική σπουδή χαρακτήρων και συμπεριφορών, μία βαθιά ανάλυση της κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας της εποχής του που παραμένει, ωστόσο, έως και σήμερα επίκαιρη. Ένα έργο ποιητικό, τολμηρό, με αγωνία, σασπένς, ανατροπές που πραγματεύεται την αέναη διαμάχη του Καλού με το Κακό, «μιλάει» για την καλοσύνη και κατά πόσο αυτή μπορεί να «επιβιώσει» σε μια κοινωνία φαύλη και διεφθαρμένη, ένα έργο που προκαλεί τον θεατή να σκεφτεί. Δεν δίνει λύσεις ή απαντήσεις αλλά μας αφήνει ελεύθερους να καταλήξουμε σε δικά μας συμπεράσματα.

Ο Μπρεχτ γράφει ενώ ο Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος είναι σε εξέλιξη και ο ίδιος εξόριστος, εκτός Γερμανίας. Μέσα από την παραβολή, την αλληγορία, την ιστορία της κεντρικής ηρωίδας, της καλοκάγαθης πόρνης Σεν Τε από το Σε Τσουάν, καταδεικνύει την ανθρώπινη φύση που πάλλεται ανάμεσα στο καλό και το κακό, τη λογική και το συναίσθημα, την εσωτερική παρόρμηση και τις κοινωνικές επιταγές.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη: 19.00
Πέμπτη- Παρασκευή- Σάββατο: 20.30
Κυριακή: 19.00

ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ
«Ρωμαίος και Αννέτα» του Ζαν Ανούιγ
Σκηνοθεσία: Άννα Φόνσου
Πρεμιέρα: Σάββατο 13 Απριλίου 2024

Ο έρωτας είναι αυτός που κυριαρχεί στη νέα παραγωγή του ΚΘΒΕ που έρχεται το Σάββατο 13 Απριλίου, στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών, σε σκηνοθεσία Άννας Φόνσου.

Το ρομαντικό δράμα «Ρωμαίος και Αννέτα» του σπουδαίου συγγραφέα Ζαν Ανούιγ θα θυμίσει στους θεατές τον ρομαντισμό, και τη θυσία που χρειάζεται να γίνει για έναν μεγάλο έρωτα. Η Άννα Φόνσου βάζει τη σκηνοθετική της σφραγίδα στο αγαπημένο έργο του Αλέξη Σολομού, τη μετάφραση του οποίου είχε κάνει ο ίδιος, για αυτό και η παράσταση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του.

Είναι η πρώτη φορά που το ΚΘΒΕ ανεβάζει έργο του σπουδαίου Γάλλου δραματουργού. Ένα έργο εξαιρετικής μαεστρίας, που με σαρκαστική διάθεση αναμετριέται με την απόγνωση και την απελπισία των χαρακτήρων του.

Ο «Ρωμαίος και Αννέτα» γράφτηκε το 1945. Ο Ζαν Ανούιγ επαναφέρει στο κείμενο αυτό, βασικούς προβληματισμούς του: την πάλη ανάμεσα στην ελευθερία και την κοινωνία, στο άτομο και τους θεσμούς, στην πρωταρχική δύναμη των συναισθημάτων. Στη ζωή που επιμένει και στον θάνατο που καραδοκεί δίπλα στην ανυποχώρητη δύναμη του έρωτα. Ποιος είναι ο δρόμος που απομένει στον άνθρωπο που αντιστέκεται; Που οδηγούν τα απανωτά «όχι» στον συμβιβασμό και στον κομφορμισμό;

*Κατάλληλο για θεατές άνω των 12 ετών

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη: 19.00
Πέμπτη- Παρασκευή: 21.00
Σάββατο: 18.00 & 21.00
Κυριακή: 19.00

ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ ΑΘΗΝΑ
«Βίρα τις άγκυρες» των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα
Πρεμιέρα: Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
Για δέκα μόνο παραστάσεις

Το ΚΘΒΕ «βάζει πλώρη» τον Απρίλιο για το Θέατρο Παλλάς, στην Αθήνα, με το εμβληματικό έργο των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα «Βίρα τις άγκυρες», σε ένα φαντασμαγορικό, λαμπερό ανέβασμα, σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, Αστέριου Πελτέκη.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η παράσταση στην Θεσσαλονίκη – την οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 25.000 θεατές- και τις διθυραμβικές κριτικές που απέσπασε από κοινό και κριτικούς, το «Βίρα τις άγκυρες» συνεχίζει στο Θέατρο Παλλάς με ένα δυνατό σύνολο από σπουδαίους συντελεστές και ταλαντούχους, ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές.

Μια αναδρομή στην ιστορία της ελληνικής επιθεώρησης, όπως αποτυπώνεται μέσα από την οξυδερκή ματιά των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα. «Βίρα τις άγκυρες», ένα έργο που αγαπήθηκε από το κοινό από το πρώτο ανέβασμά του, παρουσιάζεται τώρα από το ΚΘΒΕ- με αφορμή τη συμπλήρωση 130 χρόνων επιθεώρησης- μέσα από μια νέα οπτική της παράστασης που ψυχαγωγεί, σατιρίζει και, κυρίως, ταξιδεύει το κοινό. Μια μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή που συνδυάζει τραγούδι, χορό, γέλιο αλλά και συγκίνηση!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Διάρκεια παραστάσεων: Παρασκευή 19/4/2024 έως και Κυριακή 28/4/2024

Ώρες παραστάσεων:
Tρίτη: 20.30, Τετάρτη: 19.00, Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο: 20.30, Κυριακή: 19.00

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ:

ΘΕΑΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
«Η Αγαπημένη του κυρίου Λιν» του Philippe Claudel
Μια συμπαραγωγή του ΚΘΒΕ με τον Πολιτιστικό Οργανισμό «Λυκόφως»
Σκηνοθεσία: Guy Cassiers
Eρμηνεία: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

Ο κορυφαίος Βέλγος σκηνοθέτης Γκι Κασίερς, στην πρώτη του συνεργασία με το ΚΘΒΕ, σκηνοθετεί τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στη διάσημη νουβέλα του Φιλίπ Κλοντέλ «Η Αγαπημένη του κυρίου Λιν».

Ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους δημιουργούς παγκοσμίως και πρώην Καλλιτεχνικός Διευθυντής του θεάτρου Toneelhuis της Αμβέρσας, καθοδηγεί τον σπουδαίο Έλληνα ηθοποιό και σκηνοθέτη στο μοναδικό αισθητηριακό του σύμπαν, με όχημα μια ιστορία βαθιά συγκινητική, για τη διαφορετικότητα, την απώλεια, την προσφυγιά, τη δύναμη της φιλίας και το φως της αισιοδοξίας που ανακαλύπτει ο άνθρωπος κάτω από κάθε δύσκολη συνθήκη.

Ακροβατώντας ανάμεσα στην τεχνολογική αρτιότητα της παράστασης και την απλότητα της προσωπικής αφήγησης, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, που υπογράφει και την απόδοση του έργου, μάς μυεί σε μια προσωπική σκηνική πρόταση που αφήνει πίσω της την παντοδυναμία της φόρμας, φωτίζοντας το ζωτικό περιεχόμενο της ιστορίας, επιστρέφοντας έτσι στη ρίζα του θεάτρου, που δεν είναι άλλη από την καθαρή αφήγηση, με κάθε τρόπο και κάθε σκηνικό μέσο.

Μια συμπαραγωγή του ΚΘΒΕ με τον πολιτιστικό οργανισμό «Λυκόφως».

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη: 19:00, Πέμπτη- Παρασκευή: 21:00, Σάββατο: 21:00, Κυριακή: 19:00

ΦΟΥΑΓΙΕ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
«Πήρε τη ζωή της στα χέρια της» του Βασίλη Κατσικονούρη
Μία τρελή… τρελή… τραγωδία
Σκηνοθεσία: Φρόσω Λύτρα
Φουαγιέ Θεάτρου Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Το έργο «Πήρε τη ζωή στα χέρια της» του Βασίλη Κατσικονούρη συνεχίζεται, σε σκηνοθεσία Φρόσως Λύτρα, στο Φουαγιέ του Θεάτρου Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Μια τρελή… τρελή… τραγωδία για τη δύναμη της εικόνας, το «φαίνεσθαι» και το «είναι», τα παιχνίδια της φαντασίας, την αλήθεια και το ψέμα.

«To έργο παρουσιάζει τρεις περιπτώσεις ανθρώπων: ένας ψυχοθεραπευτής ως εκπρόσωπος της Επιστήμης, ένας θεατρικός συγγραφέας ως εκπρόσωπος της Τέχνης και, τέλος, μια διαφημίστρια ως εκπρόσωπος της Επικοινωνίας. Και οι τρεις είναι διαχειριστές του λόγου και της εικόνας, διανοούμενοι και επιτυχημένοι. Απέναντί τους, ένας μοναχικός άνθρωπος, η Φωτεινή, που δεν ξέρει να διαχειρίζεται τίποτα, εκτός ίσως από τη φαντασία και τις αναμνήσεις της». Έτσι περιγράφει ο Βασίλης Κατσικονούρης το «Πήρε τη ζωή της στα χέρια της», που έγραψε το 2006-2007. Στη συνέχεια αναφέρει ότι το «Πήρε τη ζωή της στα χέρια της» θα μπορούσε να θεωρηθεί το τρίτο έργο μιας τριλογίας που ξεκινά με το «Γάλα» και συνεχίζεται με τους «Αγνοούμενους – μια ενδιαφέρουσα ζωή», στην οποία θα έδινε τον τίτλο «Η τριλογία των ανυπεράσπιστων».

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη: 19:00
Πέμπτη-Παρασκευή: 21:00
Σάββατο: 19.30 & 21.15
Κυριακή: 19:00

ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ (ΣΚΗΝΗ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΣ)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ – ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
«Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με βγάλανε»
Ιστορίες γυναικών του Λαϊκού Τραγουδιού
ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΚΘΒΕ – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΣΕΡΡΩΝ
Σε πρώτη πανελλήνια παρουσίαση

«Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με βγάλανε», μια μεγάλη μουσικοθεατρική παράσταση, που αποτελεί συμπαραγωγή του ΚΘΒΕ με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών, συνεχίζεται με επιτυχία, σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΚΘΒΕ, Αστέριου Πελτέκη. Ο Γιώργος Ανδρέου και ο Οδυσσέας Ιωάννου δημιουργούν ένα μουσικό όσο και θεατρικό έργο αφιερωμένο στις γυναίκες του Λαϊκού Τραγουδιού, το οποίο παρουσιάζεται σε πανελλήνια πρώτη.

Μαρίκα είναι η Παπαγκίκα, Μαρίκα είναι η Νίνου, για το έργο όμως Μαρίκα είναι κάθε λαϊκή τραγουδίστρια του πρώτου μισού του εικοστού αιώνα.

Το έργο και η παράσταση είναι ένας φόρος τιμής στις αρχετυπικές γυναικείες μορφές που επηρέασαν το Ελληνικό Λαϊκό και Ρεμπέτικο τραγούδι του περασμένου αιώνα. Το έργο του Γιώργου Ανδρέου και του Οδυσσέα Ιωάννου αναφέρεται στην χρονική περίοδο ανάμεσα στο 1920 και το 1960. Σαράντα χρόνια που διαμόρφωσαν το Ελληνικό Λαϊκό Τραγούδι σε όλες του τις εκδοχές – Σμυρνέικο, Ρεμπέτικο, Λαϊκό.

Με αφορμή, βιογραφικά και πραγματικά γεγονότα το έργο αφηγείται την Ιστορία όχι όπως έγινε “στ’ αλήθεια”, αλλά “πειράζοντας” κάποιες παραμέτρους της αναρωτιέται πώς θα ήταν αν είχαν γίνει τα πράγματα αλλιώς.

Περιέχει πρωτότυπα τραγούδια γραμμένα από τον Γιώργο Ανδρέου, αλλά και πολλά τραγούδια – ορόσημα από την πολύτιμη Ιστορία του Λαϊκού μας τραγουδιού (Σμυρνέικα, Παραδοσιακά καθώς και τραγούδια σημαντικών ιστορικών δημιουργών του Λαϊκού Τραγουδιού μας).

Κεντρικά πρόσωπα του έργου είναι δύο ερμηνεύτριες του Τραγουδιού και μία ηθοποιός:
– Την “παλιά” ερμηνεύει η Ελένη Τσαλιγοπούλου, τραγουδίστρια από τις σημαντικότερες του σύγχρονου Ελληνικού Τραγουδιού.
– Την “νεότερη” ερμηνεύει η Κορίνα Λεγάκη, μια από τις πιο ταλαντούχες τραγουδίστριες της νεότερης γενιάς του Τραγουδιού μας.
-Την κόρη- αφηγήτρια υποδύεται η Παναγιώτα Βιτετζάκη.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη: 19:00
Πέμπτη- Παρασκευή: 21:00
Σάββατο: 18:00- 21:00
Κυριακή: 19:00

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ – ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
«Fake Newsical. Π@ραμυθομπερδέματα!»
Κείμενο: Στάθης Παχίδης- Σταυρούλα Παγώνα
Σκηνοθεσία: Εύη Σαρμή

Η ευφάνταστη παραγωγή της Παιδικής Σκηνής του ΚΘΒΕ «Fake Newsical. Παρ@μυθομπερδέματα!» συνεχίζεται στο Βασιλικό Θέατρο, σε κείμενο Στάθη Παχίδη – Σταυρούλας Παγώνα και σε σκηνοθεσία Εύης Σαρμή.

Μα τι συμβαίνει στο Βασίλειο των Παραμυθο-ηρώων;;;
Φήμες και διαδόσεις κυκλοφορούν ασύστολα και κλονίζουν την εικόνα των Ηρώων των Παραμυθιών που όλοι αγαπάμε!!!
Αλήθεια ή ψέματα πως ο κακός Λύκος έχει γίνει Vegan;
Αλήθεια ή ψέματα ότι το Τέρας προσέλαβε imagemakers για να τον κάνουν… Πεντάμορφο;
Αλήθεια ή ψέματα πως ο Ηρακλής είχε και 13ο άθλο που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει;
Αλήθεια ή ψέματα πως η Σταχτοπούτα έβαλε βαμβάκι στο γοβάκι για να της εφαρμόζει τέλεια;
Αλήθεια ή ψέματα πως η Ωραία Κοιμωμένη φίλησε βάτραχο βατραχοτροφείου;
Αλήθεια ή ψέματα ότι οι Πρίγκιπες έχουν εξαφανιστεί από όλα τα παραμύθια;

Το Σωματείο των Γιαγιάδων, οι ισχυροί θεματοφύλακες των παραμυθιών, αποφασίζει να δράσει και καλεί το αρχιλαγωνικό… τον Ντετέκτιβ Ρεβιθούλη που με τη βοήθεια της Τεχνολογίας και της… μαμάς του καλείται να λύσει το μυστήριο της διάδοσης των Fakenews!

Με συνεχείς ανατροπές, γέλιο, μουσικές, τραγούδια και αναπάντεχα παραμυθομπερδέματα… ξετυλίγεται μια ξεκαρδιστική ιστορία μυστηρίου – μέχρι και GPS έχουμε για να μη χαθούμε. Ως video-guest εμφανίζονται ο youtuber… Panos Dent και η τραγουδίστρια και ηθοποιός Ρούλα Μανισάνου ως Νονά της Σταχτοπούτας!

Μα να εξαφανιστούν όλοι οι Πρίγκηπες;;;

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Παραστάσεις για σχολεία: Τρίτη – Παρασκευή: 10.30
Παραστάσεις για το κοινό: Κάθε Κυριακή 11:00

Κάτω Φουαγιέ Βασιλικού Θεάτρου
ΔΡΑΣΗ – ΒΡΕΦΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ!»
Για βρέφη από την ηλικία των 8 μηνών έως 3 ετών με τους γονείς/συνοδούς τους

«Από το δωμάτιο στο σαλόνι», μία παράσταση – έκπληξη, η οποία απευθύνεται σε βρέφη από 8 μηνών έως παιδιά 3 ετών αλλά και σε θεατρόφιλους που θα ήθελαν να ζήσουν αυτή την μοναδική θεατρική εμπειρία, παρουσιάζεται κάθε Σάββατο, στις 12.00, στο Κάτω Φουαγιέ του Βασιλικού Θεάτρου.

Η Φωτεινή Βελκοπούλου και η Ελένη Γιαννούση, που είχαν την ιδέα και σκηνοθετούν την παράσταση, μας ξεναγούν στον μαγικό κόσμο του σπιτιού όταν σβήνουν τα φώτα, μέσα από τα μάτια ενός βρέφους, με μαγικές μελωδίες από τη δημιουργό Ιόλη Ρώσσιου που αναπαράγονται ζωντανά από την ηθοποιό Ηλέκτρα Γωνιάδου.

Τι συμβαίνει όταν σβήνει το φως και μένουμε στο ημίφως λίγο πριν τον ύπνο; Οι ήχοι του σπιτιού πόσο ενοχλητικοί μπορούν να γίνουν; Και όταν οι μεγάλοι κάνουν δουλειές με τί μοιάζουν οι μορφές τους;

Το μελωδικό τραγούδι της μαμάς, οι σκιές στον τοίχο που μαλακώνουν σε ένα παιχνίδισμα με τα δάχτυλα και το αγαπημένο κουνελάκι συμμαχούν στο ταξίδι ανακάλυψης του κόσμου του σπιτιού. Τα πράγματα περπατάνε-πηδάνε-πετάνε, τα έπιπλα παράγουν μουσική, η μπανιέρα γίνεται βυθός και το μικρό παιδί μέσα από τη φαντασία παραδίδεται σιγά σιγά στην ηρεμία του ύπνου.

Ένα ταξίδι όπου πρωταγωνιστής είναι το σώμα και η φωνή του ερμηνευτή μια παράσταση μέσα από τα μάτια ενός βρέφους.

Μετά την παράσταση ακολουθεί διαδραστικό παιχνίδι.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ώρες παραστάσεων
Κάθε Σάββατο στις 12.00

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ