Πρωτοποριακής τεχνικής γκράφιτι στο Γκάζι από τον Ιταλό καλλιτέχνη Demetrio Di Grado

O Ιταλός street artist Demetrio Di Grado επικοινωνεί με τους κατοίκους της Αθήνας μέσω του νέου του έργου στο Γκάζι!

Την τέχνη του γκράφιτι βάζει στη ζωή της πρωτεύουσας ο Δήμος Αθηναίων, παρέχοντας για πρώτη φορά ορισμένο δημόσιο χώρο σε έλληνες και ξένους street- artists, ώστε να δημιουργήσουν και να εκφραστούν. Ν’ αλληλεπιδράσουν με την πόλη και τους κατοίκους της σε ένα αισθητικό και καλλιτεχνικό πλαίσιο.

Στο πρόγραμμα υλοποίησης δημόσιων τοιχογραφιών, και με τη συνεργασία του Δήμου Αθηναίων, του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών και της Urban Art εντάσσεται η νέα πρωτοποριακή παρέμβαση που έγινε στο χώρο του πάρκου που βρίσκεται στην οδό Θεσσαλονίκης, στο Γκάζι, απέναντι από την Τεχνόπολη.

Στον πεζόδρομο της οδού Θεσσαλονίκης που έχει μετατραπεί σε καλλιτεχνικό καμβά, προστέθηκε η δημιουργία του Ιταλού καλλιτέχνη Demetrio Di Grado.

Ο Demetrio Di Grado είναι από την Σικελία και ασχολείται εδώ και χρόνια με την street art, συνδυάζοντας την τεχνική του κολάζ με την τέχνη των τοιχογραφιών. Το “Street Collage” έκανε τον Demetrio έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους και δραστήριους καλλιτέχνες στην ιταλική σκηνή.

Το έργο του, που ολοκληρώθηκε τις προηγούμενες ημέρες, αποτελεί μέρος της ακόμα αδημοσίευτης σειράς «Ξεκινώντας από το τέλος».

Στη σειρά αυτή, ανθρωπογενή και αρχιτεκτονικά τοπία στα οποία άνδρες, γυναίκες και παιδιά, εναλλάσσονται αναγεννώντας άλλες μορφές και δημιουργώντας νέες διασυνδέσεις, πάντα σε στενή και ενίοτε δραματική αντιπαράθεση, με τα πιο σύγχρονα ζητήματα που απευθύνονται στην κοινωνία και που σχετίζονται με το περιβάλλον, την πολιτική και το μέλλον.

Όπως αναφέρει και ο εικαστικός επιμελητής Francesco Piazza «πρόκειται για μια αρχιτεκτονική τόσο παράλογη που αναστατώνει, προκαλώντας παραδόξως ένα βραχυκύκλωμα μεταξύ αυτού που ζούμε και αυτού που έχουμε βιώσει. Ένας χρονικός βρόχος στον οποίο όλα επαναλαμβάνονται με διαφορετικές μορφές, εκφράζοντας την αλήθεια, δημιουργώντας πάντα νέους και εκπληκτικούς συνδυασμούς, φτάνοντας σε μια συνθετική καθαριότητα που δικαιολογεί το λογοτεχνικό του στοίχημα και το βλέμμα του προς έναν κόσμο που θα ξαναχτιστεί.»

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ