Θέα: έκθεση της Βάσως Τρίγκα στη γκαλερί Ίρις – Μαρίζα Φασιανού

Την Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 στις 20.00, εγκαινιάζεται η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Βάσως Τρίγκα με τίτλο Θέα στη γκαλερί Ίρις – Μαρίζα Φασιανού. Την επιμέλεια της έκθεσης έχει η Ίρις Κρητικού.

Την Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 στις 20.00, εγκαινιάζεται η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Βάσως Τρίγκα με τίτλο Θέα στη γκαλερί Ίρις – Μαρίζα Φασιανού. Την επιμέλεια της έκθεσης έχει η Ίρις Κρητικού.

Η Βάσω Τρίγκα σπούδασε Νοµικά στο Πανεπιστήµιο Αθηνών και Ζωγραφική στην Αθήνα. Άρχισε να εκθέτει την δουλειά της από το 1996 σε οµαδικές εκθέσεις και αργότερα σε ατομικές.

Αφήνοντας πίσω της την ιδέα ενός ανοιχτού «παράθυρου στον κόσμο» που αποτέλεσε τον εννοιολογικό άξονα αλλά και την οπτική γωνία της προηγούμενης δουλειάς της, μα διατηρώντας την επιτακτική ανάγκη ελευθερίας της έκφρασης που συναντήσαμε και στις προηγούμενες ενότητες της δουλειάς της, η Βάσω Τρίγκα επινοεί ένα νέο και εξαιρετικά εύγλωττο παιχνίδι θέασης των πραγμάτων, μια καινούρια συναισθηματική και ενοιολογική συνθήκη όπου το «μέσα» του «εγώ», εισχωρεί και συνενεργεί στο «έξω» του άλλου. Στο βλέμμα και το νου της ζωγράφου, ακόμη και όταν αυτός παραμένει αθέατος, υπάρχει πάντοτε τώρα ένας κρυφός «Πίσω Κήπος», «ένα μικρό οργανικό καταφύγιο για τις ατίθασες χειρονομίες του χρωστήρα, για τις πυκνές και σχεδόν αόρατες σχεδιαστικές γραμμές, για τα ρυθμικά τόξα και τις καμπύλες, για τα φώτα και τις σκιές, για τις διαφάνειες και τις πυκνώσεις, για τους μυστικούς καρπούς, τις ρίζες και τους πλοχμούς, για τις αφαιρετικές οργανικές φόρμες της με τη χαρακτηριστική απτική ποιότητα».

«Στον επινοημένο ετούτο εύφορο τόπο με την απεριόριστη θέα, η Βάσω Τρίγκα σχηματίζει και εικονοποιεί τις σκέψεις της για μία ακόμη φορά παρορμητικά, σταματώντας «εκεί που κάθε φορά την ικανοποιεί η ακαθόριστη αλλά ωσεί παρούσα αίσθηση του έργου, το χειρονομιακά και συναισθηματικά φορτισμένο πεδίο του αλλά και η ενδοφλέβιά του ρυθμολογία». Η απεριόριστη ελευθερία της ζωγράφου που εγκαλεί ταυτόχρονα σε ονειροπόληση και επιθυμία ερμηνείας, μοιάζει εδώ να αφορά εξίσου και τον θεατή: η διηνεκής κατάλυση των εύπλαστων ορίων, προτείνει αναρίθμητες δυνατότητες περιήγησης τόσο στην ίδια την εικόνα όσο και στα ορατά της σύμβολα, επιβεβαιώνοντας και επαναπροσδιορίζοντας με ευφράδεια την ίδια την ουσία της ζωγραφικής πράξης». 

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ