Τα θραύσματα της μέρας: έκθεση της Γεωργίας Κοκκίνη στην αίθουσα τέχνης ena

Την Τρίτη 10 ΜαΪου 2016, στις 8 το βράδυ, εγκαινιάζεται στην αίθουσα τέχνης ena/kaplanon galleries η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Γεωργίας Κοκκίνη [διεθνές βραβείο Leonardo Da Vinci 2015], σε επιμέλεια Ίριδας Κρητικού, με τίτλο «Τα θραύσματα της μέρας/Quel che resta della vita”.

Την Τρίτη 10 ΜαΪου 2016, στις 8 το βράδυ, εγκαινιάζεται στην αίθουσα τέχνης ena/kaplanon galleries η ατομική έκθεση ζωγραφικής της Γεωργίας Κοκκίνη [διεθνές βραβείο Leonardo Da Vinci 2015], σε επιμέλεια Ίριδας Κρητικού, με τίτλο «Τα θραύσματα της μέρας/Quel che resta della vita”.

Η Ίρις Κρητικού που έχει την επιμέλεια της έκθεσης και του καταλόγου, γράφει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

“Στην πιο πρόσφατη περίοδο του εικαστικού έργου της, η Γεωργία Κοκκίνη ζωγραφίζει με παράλληλη δυναμική εμμονή, δύο θέματα φαινομενικά ασύνδετα μεταξύ τους. Από τη μια, τα διαχρονικά ερημικά θραύσματα του πολιτισμού της προσφιλούς της Καππαδοκίας: αριστουργηματικά σπαράγματα μιας τρωγλοδυτικής ή λαξευμένης αρχαίας και βυζαντινής αρχιτεκτονικής των σπηλαίων, διάστικτα από τα γοητευτικά μελαγχολικά ίχνη που άφησε επάνω τους ο χρόνος. Ανθρώπινα αφιερώματα πίστης, φέροντα με φθαρμένη ευγένεια τις διαστρωματώσεις μιας αρχέγονης εγκατοίκησης, μιας αιωνόβιας περιπέτειας και μιας τελούσας υπό διωγμόν διαδρομής. Κι από την άλλη, τα άναρχα θραύσματα του ελάχιστου δέματος της πυκνής ανθρώπινης ύπαρξης στις φαβέλες της Νότιας Αμερικής όπου η ίδια έμεινε για αρκετά χρόνια: ετερόκλητες παρουσίες εδώ, τα ανθρώπινα ράκη και τα χαίνοντα δομικά υλικά ακυρωμένων αυτοσχέδιων εργοταξίων, τελούντα σε αναπόδραστη διαδικασία φθοράς, που διακόπτεται μόνο από τα ωσεί παρόντα βλέμματα των μικρών παιδιών που τα κατοικούν…

Συναντώντας ως θεατές αυτή τη φαινομενική ετερότητα, γρήγορα κατανοούμε ότι πρόκειται για μια καλά ενορχηστρωμένη προσωπική και εξομολογητική καταβύθιση στο αβέβαιο τοπίο μιας οικουμενικής φθαρμένης και εύθραυστης ανθρωπογεωγραφίας που η Γεωργία Κοκκίνη αποτυπώνει με ψυχική ενάργεια, πλαστική ακρίβεια και τρυφερή ενδελέχεια.”

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ