SPHERES.MODELS: Ομαδική έκθεση στο Beton7

Οι Δήμητρα Δημοπούλου, Κρήνη Δημοπούλου και Μανώλης Δασκαλάκης-Λεμός σε μια από κοινού έκθεση στη γκαλερί του Beton7, επεξεργάζονται εικόνες της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας εστιάζοντας σε διαφορετικά παραδείγματα διαχείρισης επίκαιρων προβλημάτων.

Οι Δήμητρα Δημοπούλου, Κρήνη Δημοπούλου και Μανώλης Δασκαλάκης-Λεμός σε μια από κοινού έκθεση στη γκαλερί του Beton7, επεξεργάζονται εικόνες της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας εστιάζοντας σε διαφορετικά παραδείγματα διαχείρισης επίκαιρων προβλημάτων.

Θίγονται ζητήματα σχέσης ατόμου και εξωτερικού ή εσωτερικού αστικού χώρου, αποσύνθεσης μοντέλων οικονομικής ανάπτυξης, φαντασιώσεων του μέλλοντος και μεθόδων ελέγχου των κοινωνικών αποκλίσεων.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Κρήνη Δημοπούλου (Αθήνα, 1988).

Μέλος των εικαστικών ομάδων MMINE Group και Arbit City Group. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (2007-2012) και έχει παρακολουθήσει τα Courses 1&2 στο MA Performance Design & Practice του Central St. Martin’s College of Art & Design στο Λονδίνο (2010-1011).

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων οι:

4η Μπιενάλε της Αθήνας AGORA, 2013 (Arbit City Group)

Διάλογος #4: Ο χώρος και το οικείο, Πρώην Αποθήκες Καμπά, Αθήνα 2013

Οι Arbit City Group στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης, Αθήνα 2013 (Arbit City Group)

Ανταλλαγή /Austausch /Exchange, Στοά Μπρόντγουαιη, Αθήνα 2012 (ΜΜΙΝΕ Group)

Stopover, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2012 (Αrbit City Group)

Κόδρα Fresh, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2011

15η Μπιενάλε Μεσογείου, Θεσσαλονίκη 2011 (Arbit City Group)

The Eyer, Central St. Martin’s College, Λονδίνο 2010 (MMINE Group)

Η Κρήνη Δημοπούλου αντιπαραβάλει θραύσματα εικόνων από εσωτερικούς και εξωτερικούς αστικούς χώρους. Χρησιμοποιεί περιγράμματα πραγματικών αρχαιολογικών ευρημάτων και αντικαθιστά το περιεχόμενό τους με σύγχρονες εικόνες τυπωμένες σε επιχρωματισμένες μεταλλικές επιφάνειες. Αθηναϊκές πλατείες, ως χώροι διερχομένων που φέρουν ένα μεταβαλλόμενο συμβολισμό, συνυπάρχουν με εσωτερικά σπιτιών σαν σύγχρονα κομμάτια αρχαιολογίας. Αυτή η αντιπαράθεση ιδιωτικής και δημόσιας σφαίρας αναζητά την πνευματική σχέση του σύγχρονου ανθρώπου με τους δύο χώρους και τα όρια μεταξύ τους.

Μανώλης Δασκαλάκης-Λεμός (Αθήνα, 1989).

Μέλος των εικαστικών ομάδων MMINE Group και Arbit City Group. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (2007-2012) και έχει παρακολουθήσει τα Courses 1&2 στο MA Performance Design & Practice του Central St. Martin’s College of Art & Design στο Λονδίνο (2010-1011).

Έχει παρουσιάσει μια ατομική έκθεση με τίτλο Feral Remnants/Οινούσσες (CAN Christina Androulidaki gallery, Ιανουάριος 2013) και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων οι:

Εκ Νέου, μια νέα γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, 2013

The Kiosk, 89plus Marathon, Serpentine Gallery, Λονδίνο

4η Μπιενάλε της Αθήνας AGORA, 2013 (Arbit City Group)

Ultimate Summit of Cheap Laser Graphics, Μουσείο Tinguely, Βασιλεία, Ελβετία

ReMap4, What Lies Hidden Remains Unfamiliar, CAN Gallery, Μεταξουργείο, Αθήνα

Διάλογος #4: Ο χώρος και το οικείο, Πρώην Αποθήκες Καμπά, Αθήνα 2013

Οι Arbit City Group στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης, Αθήνα 2013 (Arbit City Group)

Ανταλλαγή /Austausch /Exchange, Στοά Μπρόντγουαιη, Αθήνα 2012 (ΜΜΙΝΕ Group)

Stopover, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2012 (Αrbit City Group)

Κόδρα Fresh, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2011

15η Μπιενάλε Μεσογείου, Θεσσαλονίκη 2011 (Arbit City Group)

The Eyer, Central St. Martin’s College, Λονδίνο 2010 (MMINE Group)

Στα έργα του ο Μανώλης Δασκαλάκης-Λεμός δημιουργεί αντιστίξεις μεγέθους και αξίας μεταξύ του περιεχομένου και του μέσου παρουσίασης, χρησιμοποιώντας εικόνες που σχετίζονται με την παραγωγή και μεταφορά πετρελαιοειδών στην Ελλάδα. Πετρελαιοφόρα πλοία, λογότυπα ναυτιλιακών εταιριών και βίντεο φορτοεκφόρτωσης πετρελαίου συνθέτουν διαστρεβλωμένες εικόνες που προβάλλονται σε υλικά χαμηλού ειδικού βάρους, παρά την επιβλητική σημασία που φαινομενικά φέρουν ως προς τον όγκο, την τιμή και την επιρροή που ασκούν στην εθνική οικονομία. Το όνειρο του πετρελαίου αποσυντίθεται και ο προβληματισμός συγκεντρώνεται σε έναν αναστοχασμό των μοντέλων οικονομικής ανάπτυξης.

Δήμητρα Δημοπούλου (Αθήνα, 1988).

Μέλος των εικαστικών ομάδων MMINE Group και Arbit City Group. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (2007-2012) και έχει παρακολουθήσει τα Courses 1&2 στο MA Performance Design & Practice του Central St. Martin’s College of Art & Design στο Λονδίνο (2010-1011).

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων οι:

4η Μπιενάλε της Αθήνας AGORA, 2013 (Arbit City Group)

Διάλογος #5: Η ημέρα μετά, Πρώην Αποθήκες Καμπά, Αθήνα 2013

Οι Arbit City Group στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης, Αθήνα 2013 (Arbit City Group)

Ανταλλαγή /Austausch /Exchange, Στοά Μπρόντγουαιη, Αθήνα 2012 (ΜΜΙΝΕ Group)

Stopover, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2012 (Αrbit City Group)

Κόδρα Fresh, Πεδίο Δράσης Κόδρα, Θεσσαλονίκη 2011

15η Μπιενάλε Μεσογείου, Θεσσαλονίκη 2011 (Arbit City Group)

The Eyer, Central St. Martin’s College, Λονδίνο 2010 (MMINE Group)

Η Δήμητρα Δημοπούλου διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον όπου η απόσταση μεταξύ Χαλκιδικής-Τέξας αγνοείται και τη θέση της παίρνει ερευνητικό αρχειακό υλικό και από τις δύο περιοχές. Εδώ οι δυο τόποι επιδεικνύουν με καλλιγραφικό τρόπο έναν κοινό λεπτομερή μηχανισμό ανθρώπινης καταστολής και κάμψης κοινωνικών αντιστάσεων όπως και τη δυνατότητα εφαρμογής του στο όνομα της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος. Στοιχεία αποσπασμένα από τη ροή της παγκόσμιας ιστορίας παίζουν το ρόλο υπερρεαλιστικών ενδείξεων που δυνητικά ξεκαθαρίζουν την ατμόσφαιρα.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ