Ήχοι του Σύμπαντος: Ποιητική Παρουσίαση του Δημοσθένη Δαββέτα στο Φεστιβάλ Ναυπλίου

Το 23ο Φεστιβάλ Ναυπλίου, υποδέχεται τον Δημοσθένη Δαββέτα και το ανέκδοτο ποιητικό του έργο "Ήχοι του Σύμπαντος", σε μία λογοτεχνική βραδιά με συνοδεία μουσικής, την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Το 23ο Φεστιβάλ Ναυπλίου, υποδέχεται τον Δημοσθένη Δαββέτα και το ανέκδοτο ποιητικό του έργο “Ήχοι του Σύμπαντος”, σε μία λογοτεχνική βραδιά με συνοδεία μουσικής, την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014.

Ο Δημοσθένης Δαββέτας αποτελεί μια εξέχουσα φυσιογνωμία του ελληνικού πολιτισμού· ένας πολυπράγμων καλλιτέχνης –ποιητής, συγγραφέας, δοκιμιογράφος, ζωγράφος και performer- που ήδη από το 1982 αρθρογραφεί σε μεγάλα πολιτιστικά περιοδικά του εξωτερικού ενώ παράλληλα συνεργάζεται με σπουδαία πανεπιστημιακά ιδρύματα ανά την Ευρώπη. Για το Δημοσθένη Δαββέτα ο πολιτισμός είναι πάνω από όλα πολιτική, με την έννοια που έδινε στην πολιτική ο Αριστοτέλης ως υψηλότερη των τεχνών.

Την Παρασκευή 27 Ιουνίου, στην πόλη του Ναυπλίου, στο φιλόξενο και κομβικής ιστορικής σημασίας κτίριο του Βουλευτικού θα εμφανιστεί επιβεβαιώνοντας το βασικό μοτίβο του 23ου Φεστιβάλ Ναυπλίου: «η Μουσική σε συνομιλία με τις υπόλοιπες τέχνες».

Θα απαγγέλλει ο ίδιος το ανέκδοτο ποιητικό του έργο Ήχοι του Σύμπαντος ενώ οι σολίστ Φιόρη-Αναστασία Μεταλληνού και Δάφνη Παππού, με τη συνοδεία στο πιάνο της Κατερίνας Γκόλγκαρη ερμηνεύουν σε πρώτη εκτέλεση τα τραγούδια του συνθέτη Γιάννη Δροσίτη από το ομώνυμο ποιητικό κείμενο.

Την παράσταση θα προλογίζει ο σπουδαίος έλληνας λογοτέχνης και κριτικός θεάτρου Κώστας Γεωργουσόπουλος, λόγια του οποίου και ακολουθούν:

«Η αρχαία ελεγεία ήταν το είδος της γνωμικής κυρίως ποίησης που προσπαθούσε να ισορροπήσει την ανθρώπινη αίσθηση της πεπερασμένης ζωής και του ενστίκτου της δημιουργικότητας, της ελπίδας και της ερωτικής πληρότητας. Ο Δημοσθένης Δαββέτας, με λόγο καίριο, ευσύνοπτο, συχνά λυρικά τολμηρό, λειτουργεί στο ευρύ ειδολογικό πλαίσιο της ελεγείας εξαντλώντας όλο το θεματικό της φάσμα από το πένθος της υπάρξεως και τη βουλιμία της επιθυμίας έως την υπέρβαση των ορίων και την κοινωνική απελπισία και έως τα άκρα των αισθημάτων και του φαντασιώδους»

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ