Chivas Regal 12 Ετών με ανανεωμένη εμφάνιση

Το Chivas Regal 12 Ετών, το πρώτο luxury whisky στον κόσμο, έρχεται με νέα εμφάνιση που δίνει σύγχρονη έκφραση στις διαχρονικές αξίες της γενναιοδωρίας και της δεξιοτεχνίας.

Το Chivas Regal 12 Ετών, το πρώτο luxury whisky στον κόσμο, έρχεται με νέα  εμφάνιση που δίνει σύγχρονη έκφραση στις διαχρονικές αξίες της γενναιοδωρίας και της δεξιοτεχνίας.

Με απλοποιημένο σχεδιασμό, η φιάλη και το χάρτινο κουτί του Chivas Regal 12 Ετών διατηρούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο στον  κόσμο, μένοντας όμως κοντά στην κληρονομιά και την τεχνοτροπία του Chivas.

«Δουλέψαμε πολύ ώστε να επιτύχουμε μια ισορροπημένη απεικόνιση των ανάγλυφων λεπτομερειών σε μια ζωντανή και σύγχρονη εκτέλεση. Ο νέος σχεδιασμός αποδεικνύει επιτυχώς την ικανότητά του Chivas Regal να μεταφέρει την πολυετή κληρονομιά του brand και την τέχνη των δημιουργών του του, έτσι ώστε να είναι ελκυστικό στους σύγχρονους λάτρεις του whisky», δήλωσε ο Richard Black, Global Brand Director του Chivas Regal.

Η νέα φιάλη του Chivas Regal 12 Ετών διατηρεί το στρογγυλό σχήμα της, ενώ οι καμπύλες της έχουν ελαφρώς υπερυψωθεί, ώστε να αντικατοπτρίζεται η υπερηφάνεια του brand για το ότι είναι ένα από τα κορυφαία σκωτσέζικα whisky στον κόσμο. Οι υπογραφές των ιδρυτών James και John Chivas έχουν προστεθεί, ενώ σε επιλεγμένα σημεία της εξωτερικής συσκευασίας είναι ανάγλυφα και σκαλιστά δημιουργώντας μια  πολυεπίπεδη αίσθηση.

Η νέα φιάλη μπορεί να είναι εμφανώς διαφορετική από την αρχική, η οποία ξεκίνησε το 1909, αλλά η σύνδεση μεταξύ της τελευταίας εμφάνισης και των προδρόμων της είναι εμφανής.

Η νέα ανανεωμένη συσκευασία θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο του 2015.

Το Chivas Regal κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά το 1909 και είναι το πρώτο luxury whisky στον κόσμο. Θεωρείται κλασσικά διαχρονικό και φημίζεται για το στυλ, την ουσία και την αποκλειστικότητα. Ένα πραγματικά παγκόσμιο brand, το Chivas Regal σήμερα πουλά 4,6 εκατ. κιβώτια (9 λίτρων) ετησίως σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η αδελφότητα, η γενναιοδωρία, η επιχειρηματικότητα και η ακεραιότητα είναι οι αξίες που αποτελούν την «καρδιά» του Chivas Regal. Το  2008 το Chivas Regal λάνσαρε με επιτυχία μία καμπάνια με βάση το πνεύμα του ιπποτισμού (“Chilvary”) εμπνέοντας σε μοντέρνους «gentlemen» σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο την αναζήτηση της επιτυχίας με ακεραιότητα. Η γκάμα του Chivas Regal περιλαμβάνει τα Chivas 12, Chivas 18 καιChivas 25.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.chivas.com

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ