Υπόσχεση, με τους Τζέιμς Φράνκο και Μίλα Κούνις

Η Hollywood Entertainment παρουσιάζει στους κινηματογράφους, από τη Πέμπτη 12 Απριλίου 2015, την ταινία Υπόσχεση (TAR) με τους Τζέιμς Φράνκο και Μίλα Κούνις.

Η Hollywood Entertainment παρουσιάζει στους κινηματογράφους, από τη Πέμπτη 12 Απριλίου 2015, την ταινία Υπόσχεση (TAR) με τους Τζέιμς Φράνκο και Μίλα Κούνις.

Λίγα λόγια για την ταινία

Η ταινία TAR βασίζεται στην ομώνυμη  βραβευμένη με Πούλιτζερ ποιητική συλλογή του ποιητή CK (Charles Kenneth) Williams  . Συλλογικά γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε από 11 κινηματογραφιστές . Η ταινία συνδυάζει μαζί προσαρμογές των 11 από τα ποιήματα για να δημιουργήσει ένα ποιητικό  οδικό ταξίδι μέσα από τη ζωή του CK Williams.

Η ταινία μας μεταφέρει σε ένα ταξίδι μέσα από αρκετές δεκαετίες της αμερικανικής ζωής από την παιδική ηλικία του ποιητή και την εφηβεία στο Ντιτρόιτ τη δεκαετία του 1940 και του ’50 έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980 : ο CK ( Τζέιμς Φράνκο ) και η σύζυγός του Αικατερίνη ( Μίλα Κούνις ) είναι παντρεμένοι και έχουν ένα γιο τον Jed. Ο CK προετοιμάζει για μια ανάγνωση του TAR στη Νέα Υόρκη , και ξοδεύει τις νύχτες του αγωνιζόμενος να γράψει νέα ποιήματα , στοιχειωμένος από τις αναμνήσεις του παρελθόντος του .

Την ώρα που ο  CK οδηγεί προς το χώρο που θα γίνει η ανάγνωση του στη Νέα Υόρκη, θυμάται κεντρικές στιγμές της ζωής του : ερχόμαστε να βιώσουμε και να κατανοήσουμε τόσο τη σχέση του με την αγάπη και την απώλεια , όσο και το πώς βρήκε την κλήση του ως ποιητής μέσα από τις γυναίκες της ζωής του . Η ταινία μας ταξιδεύει πέρα δώθε μεταξύ παρελθόντος και παρόντος ,με την χαρακτηριστική αφήγηση του CK Williams και πολύ όμορφα voice-overs με αφήγηση των ποιημάτων, αναβιώνοντας την εμπειρία της μνήμης και διερευνώντας πώς τα θραύσματα της ζωής του ο άνθρωπος μπορεί να τα μετατραπεί σε ποιητική έκφραση : την στοργική σχέση του με τη μητέρα του ( Jessica Chastain ) , την πρώτη σεξουαλική εμπειρία του ως έφηβος ( Henry Hopper ) , τον πρώτο του έρωτα ( Νίνα Ljeti ) και τον αγώνα για τη διατήρηση μιας μορφής αθωότητας και κατάπληξη , την ασθένεια και την απώλεια ενός στενού φίλου ( Zach Braff ) , και τελικά τη ζωή του μαζί με την Catherine.

Είδος  Βιογραφικό/ Ρομαντικό Δράμα 

Σκηνοθεσία / Σενάριο Edna Luise Biesold, Sarah-Violet Bliss, Gabrielle Demeestere, Alexis Gambis, Brooke Goldfinch, Shripriya Mahesh, Pamela Romanowsky, Bruce Thierry Cheung, Tine Thomasen, Virginia Urreiztieta, Omar Zúñiga Hidalgo  

Παραγωγή  SPOTLIGHT PICTURES 

Πρωταγωνιστούν  Τζέιμς Φράνκο, Μίλα Κούνις, Τζέσικα Τσαστέιν, Χένρι Χόπερ, Ζακ Μπραφ 

Διάρκεια  73’   

Διανομή  HOLLYWOOD ENTERTAINMENT  

Λίγα λόγια για τους δημιουργούς της ταινίας

Μια ταινία, 12 σκηνοθέτες

Η συνεργασία είναι συνώνυμη με τον κινηματογράφο και μπορεί κανείς να βρει συχνά αποσπάσματα από σκηνοθέτες και συγγραφείς σχετικά με αυτό το θέμα – Ο Ντέιβιντ Μάμετ περιγράφει τον κινηματογράφο “ως μια συνεργατική διαδικασία. Αν δούμε αυτό που στον  Κόπολα [αρέσει] να λέει ότι “η συνεργασία είναι το σεξ της τέχνης, επειδή παίρνουμε από όλους με τους οποίους εργαζόμαστε. “Συχνά συμβαίνει συνεργασία μεταξύ σκηνοθετών – παραγωγών και των δημιουργικών τους κεφαλιών, αλλά τι συμβαίνει όταν μία ταινία μεγάλου μήκους δημιουργείται από 12 διαφορετικούς σκηνοθέτες, όπου χαρακτήρες επικαλύπτονται, ιστορίες ενσωματώνονται, και θέματα επαναλαμβάνονται; Αυτή η ευκαιρία προέκυψε σε μια τάξη τριτοετών φοιτητών Σκηνοθεσίας του  Tisch στην οποίο ο James Franco δίδασκε αυτό το φθινόπωρο. Κάθε ένας από τους 12 μαθητές επέλεξε ένα ποίημα για να προσαρμόσει από το  TAR, μια ποιητική συλλογή του βραβευμένου με Πούλιτζερ ποιητή, CK Williams, και στη συνέχεια τα σενάρια των μικρού μήκους ταινιών συγκεντρώθηκαν για να δημιουργήσουν, το TAR, τη μεγάλου μήκους ταινία. 

Ως ένας εκ  των παραγωγών του έργου, συχνά περιγράφω το  TAR, ως το αγαπημένο παιδί της Νέας Υόρκης,με το «I Love You» (εργασία με πολλούς σκηνοθέτες σε ένα κοινό θέμα),με το «I’m Not There» (διαφορετικές εντυπώσεις του πρωταγωνιστή, όπως φαίνεται μέσα από διάφορες στάδια της ζωής του) με το «Tree of Life» (πρωτογενής αισθητική αναφορά μας)και με την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων – όπου οι σκηνοθέτες συνεργάστηκαν με το ίδιο cast και συνεργείο, γυρίζοντας «επεισόδια» ή σκηνές. 

Με βάση την εμπειρία μας, και με δεδομένο ότι θα κάνουμε αυτήν την τάξη και πάλι την άνοιξη, με νέους σκηνοθέτες και νέο υλικό (μια άλλη τάξη Σκηνοθεσίας του Tisch στο 3ο έτος), αυτές είναι μερικές από τις σημειώσεις μου, όταν πρόκειται να συνεργαστώ με αυτόν τον τρόπο: 

Ρυθμίστε τον τόνο νωρίς: Οι σκηνοθέτες θα έχουν τις δικές τους ερμηνείες από παρόμοιο υλικό, και αυτό βέβαια, είναι αυτό που κάνει το δικό τους στυλ αφήγησης μοναδικό, αλλά είναι σημαντικό ότι για τα έργα που ανήκουν σε ένα «σύνολο» όλοι συμφωνούν σε έναν ορισμένο τόνο. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όλους να συμψηφιστούν προς τη σωστή κατεύθυνση από το πρώτο βήμα. Στην περίπτωση του  TAR, ο Τζέιμς, παρείχε στους φοιτητές οπτικές και ιστορικές αναφορές. Η προτεινόμενη προβολή περιελάμβανε τα: «Tree of Life», «Hunger», «Who’s That Knocking at My Door», «Au Hasard Balthazar» & «Stranger Than Paradise».  

Να είστε εξοικειωμένοι ο ένας με το υλικό του άλλου: Στην τάξη και σε απευθείας σύνδεση, θα παρέχεται ανάδραση του ενός με τον άλλο σχετικά με τους χειρισμούς και τα σενάρια. Αυτή η προσθήκη όχι μόνο ήταν χρήσιμη για κάθε σκηνοθέτη στο έργο του/της ή στη διαδικασία ανάπτυξης, αλλά επέτρεψε επίσης όλοι να γνωρίζουν την κατεύθυνση προς την οποία κινούνται οι συνομήλικοι τους, και με τη σειρά του, πως το έργο τους εντάσσεται στο γενικό σχέδιο. Είναι σημαντικό να έχουμε και αυτές τις συζητήσεις πρόσωπο με πρόσωπο έτσι θα μπορούμε να παρέχουν ανατροφοδότηση με τον καλύτερο τρόπο, σε αντίθεση με την αρχική διαδικτυακές συνομιλίες μας.  

Να καθιερώνετε θέματα: Κατά τη διαδικασία της διαμόρφωσης, προκύπτουν τα κάποια θέματα (οπτικά, στην ιστορία και στον χαρακτήρα) – από τα θέματα του πρωταγωνιστή με τις γυναίκες και τη θνησιμότητα, τον αμερικανικό καπιταλισμό και την καταστροφή, σε εικόνες αεροπλάνων, παράθυρα, χείλη και μάσκες. Συζητώντας αυτά μαζί, οι σκηνοθέτες ήταν τότε γνώστες του πώς να ενσωματώσουν τα στοιχεία αυτά στις δικές τους ιστορίες. 

Να σχηματίζετε μια συνολική δημιουργική ομάδα: Αντί για κάθε κομμάτι να έχει το δικό του σκηνοθέτη, παραγωγό, το καλλιτεχνικό τμήμα του και ούτω καθεξής, που θα μπορούσε πιθανότατα να τεμαχίσει την ταινία περαιτέρω καθώς και να επιφέρει  μεγαλύτερη οικονομική πίεση, ιδρύσαμε μια δημιουργική ομάδα που μπορούσε να συνδέσει αισθητικά  τις ταινίες. Είχαμε δύο DP επίσης φοιτητές του Tisch), καθένας εκ των οποίων γύρισαν 5-6 έργα, μία κύρια ομάδα παραγωγής και σχεδιασμού κοστουμιών, η οποίοι καθιερώθηκαν στον κόσμο των ταινιών (και με τη σειρά τους προσέλαβαν το προσωπικό τους για τα έργα) και δύο παραγωγούς που είχαν ανατεθεί σε κάθε DP για τις ταινίες τους. Για το TAR, είχαμε την ομάδα του Πέδρο και την ομάδα του Bruce που πήραν το όνομά τους από τους DP  και συμμαθητές μας, Pedro Gomez και ο Bruce Millan Thierry Cheung, αντίστοιχα. Κάθε ομάδα κατέληξε να έχει τον δικό της τρόπο λειτουργίας και προγραμματισμού, και δεδομένης της πολύ απαιτητικής ηθοποιού και ακαδημαϊκών προγραμμάτων, αυτό μας επέτρεψε να έχουμε παράλληλα και ταυτόχρονα γυρίσματα. Ουσιαστικά γυρίσαμε το μεγαλύτερο μέρος του TAR, εντός δύο εβδομάδων, όπου κάθε ταινία έχει 2 πλήρεις ημέρες των γυρισμάτων. 

Να επικοινωνείτε: Αυτή είναι η πιο βασική και σημαντική πτυχή της συνεργασίας, αλλά εξακολουθεί να είναι η πιο δύσκολη. Για το TAR, δημιουργήσαμε μια ομάδα στο Google, έτσι ώστε να μοιράζονται ερωτήσεις και ιδέες από κοινού σε ένα φόρουμ, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να είναι στην ίδια σελίδα, και επίσης να γνωρίζουν γενικές ανησυχίες. Και ακόμα και τότε, είχαν την τάση να υπάρχει κάποια σύγχυση κατά καιρούς. Αλλά τουλάχιστον στο τέλος, δόθηκαν οι απαντήσεις. 

Δώστε σε κάθε κομμάτι την ανεξαρτησίας του: Έχοντας επίγνωση της ευρύτερης εικόνας, είναι επίσης σημαντικό, ειδικά για ένα έργο σαν κι αυτό, να επιτρέψει σε κάθε ταινία να έχει δικό της χώρο να αναπνέει – όπου κάτι μοναδικό και ξεχωριστό από το στυλ του σκηνοθέτη να γίνει δεκτό και να γιορταστεί. Αλλιώς γιατί να δημιουργήσουν πολλοί σκηνοθέτης μια ταινία μεγάλου μήκους; Τώρα, στο πλαίσιο της διαδικασίας μετά την παραγωγή, κάθε σκηνοθέτης είναι υπεύθυνος για την τοποθέτηση μαζί της δικής του ταινίας αρχικά, και στη συνέχεια να έχουμε μια εποπτεία του εκδότης ο οποίος θα εξετάσει όλα τα κομμάτια μαζί και τη διασύνδεσή τους. 

Να ορίσετε ένα χρονοδιάγραμμα: Ήταν σημαντικό για ορισμένες προθεσμίες που έπρεπε να τηρηθούν – είτε αυτό ήταν να παραδώσουμε μια νέα ανατροφοδότηση είτε για την τελική επεξεργασία και προβολή δοκιμαστικών σκηνών. (ο Τζείμς ζήτησε από κάθε σκηνοθέτη στην ταινία  να επεξεργαστεί μια πλήρη δοκιμή των σεναρίων τους, που είδαμε στη συνέχεια και κρίναμε. Και αυτό αποδείχθηκε πολύ χρήσιμο, όταν ήρθαν στην επανεπεξεργασία σενάρια και ιστορίες). Για το μεγαλύτερο μέρος, οι σκηνοθέτες παρέδωσαν το υλικό και τις ιδέες τους εγκαίρως, γεγονός που μας επέτρεψε να προχωρήσουμε μέσα στο εξάμηνο και, κατά συνέπεια, να γυρίσουμε την ταινία όταν είχαμε προγραμματίσει. Εάν χάνονταν ή δεν ακλουθούσαν προθεσμίες θα μπορούσε να αποδειχθεί επιζήμιο για το  TAR, δεδομένου ότι κάθε κομμάτι ήταν τόσο στενά συνδεδεμένο με τα άλλα. 

Να είστε ευέλικτοι, να υιοθετείτε τις αλλαγές: Ερχόμενοι από τις 2ου έτους ταινίες μας, όπου διαχειριστήκαμε κάθε πτυχή των ταινιών μικρού μήκους μας, βρεθήκαμε σε καταστάσεις που δεν μπορούσαν να ελεγχθούν κατ ‘ανάγκην – Τα γυρίσματα σε τοποθεσίες που έγιναν στο πλαίσιο του προϋπολογισμού καλύτερα, από το να περνάμε από Ημέρα σε Νύχτα, δεδομένης της διαθεσιμότητας του ηθοποιού, έως το να αποκόψουμε ολόκληρες σκηνές τελευταία στιγμή, αν, σε συνεργασία με τους ηθοποιούς, θεωρούσαμε ότι αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσα σε μια άλλη σκηνή. Αν και αυτό ήταν επίσης ένα νέο στυλ δουλειάς για πολλούς, και μερικές φορές απογοητευτικό, επίσης όμως ήταν απελευθερωτικό – στο να παίρνουμε το καλύτερο που μπορούμε από μια κατάσταση, και στη συνέχεια να εμπιστευόμαστε τους ηθοποιούς για να κάνουν τα υπόλοιπα. 

Αυτή η τάξη και η ταινία ήταν ένα πείραμα. Ήταν δύσκολο, καθώς δημιουργούσαμε κάτι με έναν τρόπο που ποτέ δεν είχε γίνει πριν, ειδικά μέσα σε ένα ακαδημαϊκό σύστημα. Αλλά μετά τα γυρίσματα, ήταν μεγάλη η επιβράβευση και καθώς αρχίσαμε τη διαδικασία postproduction, είμαι βέβαιος ότι δημιουργήσαμε μια όμορφη ταινία μαζί – στην οποία πρωταγωνιστεί οι: Τζείμς Φράνκο, Μίλα Κουνις, Τζέσικα Chastain, Μισέλ Γουίλιαμς, Χένρι Χόπερ, Ζακ Μπαρφ, και  Μπρους Καμπελ, που γυρίστηκε μέσα και γύρω από το Ντιτρόιτ, στο Μίσιγκαν.  

Οι πρωταγωνιστές

Τζέιμς Φράνκο

Ο Τζέιμς Φράνκο, γεννημένος στις 19 Απριλίου 1978 είναι Αμερικανός ηθοποιός. Ξεκίνησε την υποκριτική στα τέλη της δεκαετίας του ’90 πρωταγωνιστώντας σε πολλές νεανικές ταινίες. Το 2001 υποδύθηκε τον Τζέιμς Ντην στη βιογραφική τηλεταινία James Dean και για την ερμηνεία βραβεύτηκε με τη Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Μίνι Σειρά ή Τηλεταινία.

Έγινε ευρύτερα γνωστός όταν έπαιξε το ρόλο του Χάρι Όσμπορν στις ταινίες Spider-Man. Από τότε έχει εμφανιστεί σε πολλές ταινίες όπως Τριστάνος και Ιζόλδη (Tristan & Isolde, 2006), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων Annapolis(Annapolis, 2006) και Milk (2008). To 2008 πρωταγωνίστησε στην ταινία “Φούντα” Express (Pineapple Express) για την οποία έλαβε υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κωμωδία ή Μιούζικαλ. Το 2010 υποδύθηκε τον ορειβάτη Άρον Ράλστον στο βιογραφικό φιλμ 127 Ώρες (127 Hours) σε σκηνοθεσία Ντάνι Μπόιλ και κέρδισε άλλη μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα και την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ.

Ο Φράνκο γεννήθηκε στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια. Η μητέρα του, Μπέτσι Λου, είναι ποιήτρια, συγγραφέας και εκδότρια και ο πατέρας του, Ντάγκλας Γιουτζίν Φράνκο, διευθύνει ένα μη κερδοσκοπικό πρακτορείο και μια ναυτιλιακή εταιρία. Ο πατέρας του έχει πορτογαλική και σουηδική καταγωγή και η μητέρα του είναι Εβραία μετανάστρια από τη Ρωσία. 

Μεγάλωσε στην Καλιφόρνια μαζί με τα δύο μικρότερα αδέρφια του, Τομ και Ντέιβ Φράνκο, ο οποίος είναι επίσης ηθοποιός. Απόφοίτησε από το λύκειο του Πάλο Άλτο το 1996, όπου έπαιζε στις σχολικές θεατρικές παραστάσεις. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια UCLA στο Λος Άντζελες αλλά το παράτησε, ενάντια στη θέληση των γονιών του, για να κυνηγήσει καριέρα ως ηθοποιός. 

Μετά από 15 μήνες εκπαίδευση, ξεκίνησε να πηγαίνει σε δοκιμαστικά στο Λος Άντζελες και κέρδισε τον πρώτο του ρόλο το 1999 στην τηλεοπτική σειρά Freaks and Geeks, η οποία κόπηκε μετά την ολοκλήρωση του πρώτου της κύκλου. Ο Φράνκο χαρακτήρισε τη σειρά “ως την πιο διασκεδαστική δουλειά που έχει κάνει.” Ο πρώτος του μεγάλος ρόλος στον κινηματογράφο έγινε στη ρομαντική κωμωδία Whatever It Takes το 2000, στην οποία συμπρωταγωνίστησε με την τότε κοπέλα του Μαρία Σόκολοφ. Την επόμενη χρονιά κέρδισε το ρόλο του Τζέιμς Ντην στην ομώνυμη τηλεταινία. Για την ερμηνεία του έλαβε τη Χρυσή Σφαίρα και υποψηφιότητες για Έμμυ και Screen Actors Guild Award. 

Ο Ντένις Ο’ Χέαρ και ο Τζέιμς Φράνκο συζητούν για τους ρόλους τους στο Milk

Το 2002 υποδύθηκε τον Χάρι Όσμπορν στην κινηματογραφική μεταφορά του κόμικ Spider Man, την μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία του μέχρι τότε. Αρχικά, ο Φράνκο προοριζόταν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του υπερήωα αλλά τελικά κατέληξε στον Τόμπι Μαγκουάιρ.

Το Spider-Man ήταν μεγάλη εισπρακτική και καλλιτεχνική επιτυχία. Έκανε άνοιγμα τριημέρου 114 εκατομμύρια δολάρια και συνολικά απέφερε 822 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Την ίδια χρονιά έπαιξε δίπλα στον Ρόμπερτ Ντε Νίρο στην ταινία Το Σημάδι του Δολοφόνου (City by the Sea). Το 2003 πρωταγωνίστησε μαζί με τη Νιβ Κάμπελ στο Ο Χορός του Πάθους (The Company) σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Άλτμαν.

Το 2004 επανέλαβε το ρόλο στο Spider-Man 2. Όπως και το πρώτο, πήρε καλές κριτικές και έγινε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, αποφέροντας 783 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Την επόμενη χρονιά έπαιξε στην ταινία Η Επιδρομή (The Great Raid). Το 2006 πρωταγωνίστησε μαζί με τον Ταϊρίζ Γκίμπσον στο Σχολή Ναυτικών Δοκίμων Annapolis (Annapolis) και ενσάρκωσε τον θρυλικό ήρωα Τριστάνο σην ταινία Τριστάνος και Ιζόλδη (Tristan & Isolde). Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε στο πολεμικό δράμα Flyboys και έκανε μια μικρή εμφάνιση μαζί με τη Λίντσεϊ Λόχαν στην ταινία The Holiday.

Το 2007 υποδύθηκε για τρίτη και τελευταία φορά το Χάρι Όσμπορν στο Spider-Man 3. To τρίτο μέρος δεν αντιμετωπίστηκε τόσο θετικά όσο τα δύο προηγούμενα φιλμ από τους κριτικούς, δεν το εμπόδισε όμως να σκοράρει 891 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.  Αποτελεί το εμπορικότερο φιλμ της σειράς ταινιών και τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία του Φράνκο μέχρι σήμερα. 

Ακολούθησε ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην κωμωδία “Φούντα” Express (Pineapple Express) το 2008, όπου έπαιξε μαζί με τον Σεθ Ρόγκεν. Για την ερμηνεία του πήρε πολύ καλές κριτικές και έλαβε υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κωμωδία ή Μιούζικαλ. Το 2008 έπαιξε μαζί με τον Σον Πεν στο βιογραφικό δράμα Milk σε σκηνοθεσία Γκας Βαν Σαντ. Ο Φράνκο υποδυόταν τον Σκοτ Σμιθ, ερωτικό σύντροφο του Χάρβεϊ Μιλκ.

Το 2010 έκανε μια γκεστ εμφάνιση ως ο εαυτός του στην βραβευμένη με 6 Χρυσές Σφαίρες τηλεοπτική σειρά 30 Rock. To Μάιο του ίδιου χρόνου ανακοινώθηκε η συμμετοχή του στο επερχόμενο Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση (Rise of the Planet of the Apes), prequel της ταινίας O Πλανήτης των Πιθήκων (Planet of the Apes, 1968), η οποία κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2011. Εμφανίστηκε στο Eat Pray Love μαζί με την Τζούλια Ρόμπερτς, υποδύθηκε τον ποιητή Άλλεν Γκίνσμπεργκ στο βιογραφικό δράμα Το Ουρλιαχτό (Howl) και έλαβε εξαιρετικά σχόλια για την ερμηνεία του στο ρόλο του ορειβάτη Άρον Ράλστον στο επίσης βιογραφικό δράμα 127 Ώρες (127 Hours) σε σκηνοθεσία Ντάνι Μπόιλ και κέρδισε μία ακόμη υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Δράμα και την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ.

Στις 27 Φεβρουαρίου 2011 παρουσίασε μαζί με την Αν Χάθαγουεϊ την 83η Απονομή των Βραβείων Όσκαρ. Το 2011 πρωταγωνίστησε μαζί με τη Νάταλι Πόρτμαν στην ταινία Σιγά τα Γαλάζια Αίματα (Your Highness).

Μίλα Κούνις

Η Μιλένα Μαρκόβνα “Μίλα” Κούνις  γεννημένη στις 14 Αυγούστου 1983, είναι Αμερικανίδα ηθοποιός και μοντέλο. Σε ηλικία επτά ετών, μετακόμισε από την Ουκρανία στο Λος Άντζελες μαζί με την οικογένειά της. Μετά την εγγραφή της σε μαθήματα υποκριτικής ως εξωσχολική δραστηριότητα, ανακαλύφτηκε σύντομα από έναν ατζέντη.

Εμφανίστηκε σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και διαφημίσεις, προτού αποκτήσει τον πρώτο σημαντικό ρόλο της καριέρας της πριν τα 15α γενέθλιά της, υποδυόμενη την Τζάκι Μπέρκχαρτ στην τηλεοπτική σειρά That ’70s Show. Ένα χρόνο αργότερα, επιλέχτηκε ως η φωνή της Μεγκ Γκρίφιν στη σειρά κινουμένων σχεδίων Family Guy.

Ακόμη, έχει συμμετάσχει σε ταινίες όπως οι: Οταν Με Παράτησε η Σάρα (Forgetting Sarah Marshall), Max Payne, Ο Εκλεκτός (The Book of Eli), Οχι Μόνο Φίλοι (Friends with Benefits) και Οζ: Μέγας και Παντοδύναμος (Oz: The Great and Powerful).

Το 2010, κέρδισε το Βραβείο Premio Marcello Mastroianni Καλύτερης Νεαρής Ηθοποιού στο 67ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας για την ερμηνεία της ως Λίλι στην ταινία Μαύρος Κύκνος. Ακόμη, ήταν προτεινόμενη για τη Χρυσή Σφαίρα Β’ Γυναικείου Ρόλου και για το Βραβείο Σωματείου Ηθοποιών Καλύτερης Β’ Γυναικείας Ερμηνείας.

Τζέσικα Τσαστέιν

Η Jessica Chastain, έχει γεννηθεί στις 29 Μαρτίου του 1981, και είναι Αμερικανίδα ηθοποιός που εμφανίζεται σε θεατρικές, τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές. 

Έχει μεγαλώσει στη Βόρεια Καλιφόρνια και προέρχεται από πολύτεκνη οικογένεια. Παρακολούθησε μαθήματα στη σχολή Juilliard στη Νέα Υόρκη, λόγω μιας υποτροφίας που δόθηκε απο τον Robin Williams. Ενώ βρισκόταν εκεί, συμμετείχε στο τμήμα δραματικής και πρωταγωνίστησε σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και μαθητικά κινηματογραφικά έργα. 

Έχει γίνει γνωστή για τους ρόλους της στις ταινίες The Help, The Debt, Take Shelter και The Tree of Life το 2011.

Χένρι Χόπερ

Ο Χένρι Χόπερ γεννήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 1990 στο Λος Άντζελες, Καλιφόρνια, ΗΠΑ. Είναι γιός του ηθοποιού Ντενις Χόπερ και της Καθριν Λανασα. Είναι ηθοποιός, εγινε γνωστός από τις ταινίες  Restless (2011), The Color of Time (2012) and Kurt (2012).  

Ζακ Μπραφ

Ο Ζακ Μπραφ γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νότιο Orange, στο New Jersey, γιος της Anne Hutchinson (Maynard), κλινικής ψυχολόγου, και του Harold Irwin Braff, καθηγητής κοινωνιολογίας και δικηγόρος. Ο πατέρας του είναι από μια εβραϊκή οικογένεια (από τη Ρωσία και την Αυστρία), ενώ η μητέρα του Ζακ, η οποίος προέρχεται από μια οικογένεια Yankee με βαθιές ρίζες στη Νέα Αγγλία, σε Ιουδαϊσμού. Ο Ζακ πήγε στο  Columbia High School στο Maplewood, του Νιου Τζέρσεϋ, και επίσης αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Northwestern με πτυχίο στην ταινία. Ο Ζακ είναι γνωστός για το ρόλο του Dr. John ‘J.D.’ Dorian στην τηλεοπτική σειρά Scrubs (2001), και για το ό,τι έγραψε, σκηνοθέτησε, και πρωταγωνίστησε  στις ταινίες Chicken Little (2005), The Last Kiss (2006), and The Ex (2006). 

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ