Το διήγημα «Ως την άκρη της κλωστής» του Παντελή Κυραμαργιού το οποίο περιέχει και το πρώτο ολοκληρωμένο album της καλλιτεχνικής κολεκτίβας Πλέγμα κυκλοφορεί στις 4 Απριλίου από την Panik Platinum Records και τον εκδοτικό οίκο Έναστρον.

Ο Παύλος είναι ζωγράφος. Ζει με την φαντασία του σε ένα σουρεαλιστικό σύμπαν, στο σύμπαν των ίδιων των δημιουργημάτων του, και μοιάζει να ισορροπεί ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες, την πραγματικότητα των ονείρων του και αυτή που του επιβάλλει η ίδια η ζωή. Προσπαθεί σχεδόν εμμονικά να ακολουθήσει το νήμα της κλωστής που θα τον κρατήσει ζωντανό και που η άλλη άκρη του καταλήγει στον έρωτα.

Επτά καλλιτέχνες, με ξεχωριστές διαδρομές και διαφορετικά πεδία δράσης, συναντήθηκαν και σχημάτισαν ένα Πλέγμα δημιουργίας. Ο Παντελής Κυραμαργιός γράφει μια ιστορία σε μορφή διηγήματος. Ύστερα, μέσα από την ιστορία, γεννιούνται δέκα τραγούδια που ερμηνεύει η Εύα Λαύκα. Τα τραγούδια γίνονται εικαστικά έργα τέχνης από την Αμαλία Θεοδωροπούλου και τον Θανάση Φωτεινιά. Η θεατρική ομάδα Ιδέα των Κώστα Γάκη, Αθηνάς Μουστάκα και Κωνσταντίνου Μπιμπή, σκηνοθετεί ένα βίντεο για κάθε τραγούδι και διασκευάζει το διήγημα δημιουργώντας μια αντίστοιχη μουσικοθεατρική παράσταση. Οι καλλιτέχνες της κολεκτίβας χρησιμοποιούν όλα τα εκφραστικά μέσα που διαθέτουν, αλληλεπιδρούν, αλληλοσυμπληρώνονται και φτάνουν μαζί «ως την άκρη της κλωστής».

Αυτό το άλμπουμ περιέχει τα λόγια, τα τραγούδια και τα σχέδια. Σε πολυχώρους τέχνης αλλά και στο διαδίκτυο θα συναντάμε συχνά και τη θεατρική διάσταση του Πλέγματος.

Φέτος, ετοιμάζουν μια σειρά δράσεων σε διάφορους πολιτιστικούς χώρους της Αθήνας που στόχο έχουν να μας ξεδιπλώσουν τις πολύπλευρες όψεις της ιδιαίτερης καλλιτεχνικής συνεύρεσης.
 
Συμμετέχουν: Γλυκερία, Θοδωρής Κοτονιάς, Σοφία Κουρτίδου

Πλέγμα:
Κώστας Γάκης, Αμαλία Θεοδωροπούλου, Παντελής Κυραμαργιός, Εύα Λαύκα, Αθηνά Μουστάκα, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Θανάσης Φωτεινιάς.


Το μουσικό τμήμα της κολεκτίβας συμπληρώνουν οι: Αλέξανδρος Κούρος, Ιούλιος Κουτσογεωργίου, Νικόλας Μαύρος, Νίκος Σταδιάτης και Γιάννης Ταυλάς.

Η Τέσυ Μπάιλα γράφει κριτική για το βιβλίο.