Το πρόγραμμα της έβδομης εβδομάδας της AGORA

Oι Cactus Network, οι Occupied Times, η Škart collective και η Falena καταλαμβάνουν το Μηχανοστάσιο της AGORA καθημερινά, για μια ολόκληρη εβδομάδα, μετατρέποντάς το στο σημείο συνάντησης του εργαστηρίου Developing a Visual Voice: Radical Print Workshop.

Cactus Network, οι Occupied Times, η Škart collective και η Falena καταλαμβάνουν το Μηχανοστάσιο της AGORA καθημερινά, για μια ολόκληρη εβδομάδα, μετατρέποντάς το στο σημείο συνάντησης του εργαστηρίου Developing a Visual Voice: Radical Print Workshop.

Πρόκειται για ένα πενθήμερης διάρκειας εργαστήριο που στοχεύει στο να δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εκφράσουν τις ανησυχίες και τον προβληματισμό τους σε σχέση με την τρέχουσα κοινωνική και οικονομική κατάσταση. Μέσα από συζήτηση, δημιουργικότητα και συλλογική δουλειά οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο θα μετατρέψουν τις σκέψεις σε εικόνες-αφίσες. Στην AGORA θα δημιουργηθεί ένας προσωρινός χώρος εκτύπωσης ώστε να αποτυπωθούν οι φωνές όλων με σκοπό να διακινηθούν ευρέως και να μεταφερθούν στους δρόμους. Η συμμετοχή στο εργαστήριο δεν προϋποθέτει να είναι κάποιος καλλιτέχνης ή σχεδιαστής. Το μόνο ζητούμενο είναι το πάθος και μια ισχυρή άποψη που θέλει να ακουστεί.

Ο Tony Credland και ο Glenn Orton δουλεύουν μαζί σαν Cactus τα τελευταία 25 χρόνια. Οι συνεργασίες τους περιλαμβάνουν πολλά δημιουργικά πρότζεκτ με ακτιβιστικές ομάδες όπως το Indymedia, οι Reclaim the Streets και το κίνημα Occupy. Ο Tony διδάσκει Graphic Design στο London College of Communication του University of Arts και ο Glenn είναι ο καλλιτεχνικός συντάκτης του σατιρικού περιοδικού Private Eye.

(http://www.cactusnetwork.org.uk/)

Οι Occupied Times of London είναι μια μη κερδοσκοπική εφημερίδα που γεννήθηκε από το κίνημα Occupy με θεματολογία που επικεντρώνεται σε ζητήματα κοινωνικοπολιτικής, οικονομικής και περιβαλλοντικής δικαιοσύνης. Η εφημερίδα ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2011 κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας της κατάληψης του St Paul στο Λονδίνο σαν εναλλακτική στα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Σήμερα παράγεται ακόμα συλλογικά από ακτιβιστές, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες και σχεδιαστές και είναι απολύτως αυτοχρηματοδοτούμενη μέσω δωρεών. Αποτελεί μια ανεξάρτητη έκδοση και μετά από 22 τεύχη έχει πλέον αποκτήσει δημοσιότητα και με την ύλη της προκαλεί συζητήσεις για τον ρόλο του design στα σύγχρονα κινήματα διαμαρτυρίας.

(http://theoccupiedtimes.org/)

Η Škart collective ιδρύθηκε το 1990 στο τμήμα Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Το έργο της κολεκτίβας εστιάζει κυρίως μεταξύ ποίησης και graphic design. Η Škart Collective έχει συμμετάσχει σε πολλές κοινωνικές δράσεις και συνεργάζεται ενεργά με διάφορες ακτιβιστικές ομάδες του Βελιγραδίου.

(http://www.skart.rs/)

H Falena δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2013. Είναι μια ανοιχτή ομάδα που δραστηριοποιείται κυρίως στην Αθήνα. Σκοπός της είναι η συμμετοχή στον κοινωνικοπολιτικό διάλογο μέσα από τη συλλογική δημιουργία, επιλέγοντας ποικίλους καλλιτεχνικούς δρόμους και εκφραστικά μέσα.

(https://www.facebook.com/falena.falena.75?fref=ts).
 
 
Art Bank
 
Η Τράπεζα Τέχνης (Art Bank) πρόκειται να διεξάγει στην AGORA δημοπρασία καλλιτεχνικών νομισμάτων (art cash) κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της δράσης της που έχει ως σκοπό την κυκλοφορία καλλιτεχνικού χρήματος.

Οι δημιουργίες των εικαστικών της Art Bank είναι έργα τέχνης σε μορφή νομισμάτων. Η δημιουργία καλλιτεχνικών  νομισμάτων λειτουργεί ως ένα διαδραστικό έργο τέχνης σε εξέλιξη. Έχει σκοπό την αντικατάσταση της υποθετικής αξίας του χρήματος με την πραγματική αξία που εμπεριέχει ένα καλλιτεχνικό προϊόν.

Κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας, οι καλλιτέχνες θα προσφέρουν τα έργα τους για να ανταλλαχθούν με προϊόντα και υπηρεσίες, όπως βιολογικά τρόφιμα μακράς διαρκείας, οινοπνευματώδη, ψάρια, γατοτροφές, πετρέλαιο κίνησης, διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο στο Λουτράκι, φωτογραφικό υλικό, ιδιαίτερα μαθήματα, εργασίες ανακαίνισης και συντήρησης σε πρόσοψη και κλιμακοστάσιο κτηρίου, διακοσμητικά φυτά, προτομή (κυκλαδίτικο κεφάλι κατά προτίμηση), και άλλα.
 
Συμμετέχοντες Καλλιτέχνες:
Αλίρα Καλογερά, Αναστασία Καπινιάρη, Αφροδίτη Γούλα, Γιάννης Αντωνόπουλος, Δέσποινα Πανταζή, Διαμαντής Σταγγίδης, Ελένη Πολυχρονάτου, Έλλη Χούσου, Θεοφάνης Κωνσταντίνου, Ισμήνη Μπονάτσου, Κίμων Αξαόπουλος, Κοσμάς Λιλικάκης, Cosmochaos, Κρίστη Πετροπούλου, Λίτσα Μουσούλη, Μαρία Αποστολοπούλου, Μαρία Δουκάκη, Μαρία Λιάκου, Μαρίλη Ζαρκάδα, Μάριος Πασχάλης, Μπάμπης Καραλής, Μπέττυ Τσιγαρίδα, Νίκος Πρέσσας, Ρένα Αβαγιαννού, Στέλιος Μακρυγιάννης, Τζίμης Ευθυμίου, Τριαντάφυλλος Ελευθερίου, Φωτεινή Αλεξοπούλου.
 
 
Ζάφος Ξαγοράρης, “L’Ecran Noir”
 
Το εν εξελίξει αυτό εγχείρημα έχει για θέμα του την ματαίωση του Φεστιβάλ των Καννών τον Μάιο του 1968, την ιστορική αυτή πράξη αλληλεγγύης των ανθρώπων του κινηματογράφου προς τους εξεγερμένους κατοίκους του Παρισιού καθώς και άλλων πόλεων της Γαλλίας.

Συνεντεύξεις, κινηματογραφικά αποσπάσματα ή φωτογραφικό υλικό έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα σε  διάφορες εγκαταστάσεις (Θέατρο Εμπρός, 2011, κινηματογράφος Μπρόντγουαιη, «Ανταλλαγή», επιμέλεια Σοφία Ντώνα, 2012).
Αν και έκτοτε όλες οι ταινίες παρουσιάστηκαν σε διαφορετικά κοινά και έτυχαν διαφορετικής αποδοχής, αυτό το οποίο επιχειρείται στo πλαίσιo της 4ης Μπιενάλε της Αθήνας  είναι η αποκατάσταση της αρχικής συνύπαρξης των ταινιών όπως είχε προταθεί για το Φεστιβάλ των Καννών του 1968.

Το εγχείρημα αυτό στοχεύει στο να εστιάσει στο ίδιο το γεγονός και σε ερωτήματα που αφορούν στον ρόλο της τέχνης ή των ίδιων των καλλιτεχνών σε περιόδους κρίσης και γενικευμένων δράσεων, ενώ επίσης μπορεί να προκύψουν ερωτήματα διλληματικού χαρακτήρα σχετικά με την συμμετοχή ή την αποχή, την ορατότητα και  την αφάνεια ή ακόμα γύρω από τις σχέσεις της τέχνης και της βιομηχανίας του θεάματος.

Την Τετάρτη, 13/11, στις 6:30 μμ θα γίνει παρουσίαση του project και θα προβληθεί η ταινία: Rozmarné léto (Ένα καπρίτσιο το καλοκαίρι)-(1968) του Jiří Menzel (με ελληνικούς υπότιτλους).

Το πρόγραμμα της πρώτης εβδομάδας θα συνεχιστεί με την προβολή της ταινίας Yabu no naka no kuroneko (Κολασμένα πάθη) του Kaneto Shindō (με αγγλικούς υπότιτλους)-(100΄) την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, στις 5:00μμ, της ταινίας Banditi a Milano (Λησταί στο Μιλάνο)-(1968) του Carlo Lizzani (με αγγλικούς υπότιτλους)-(98΄) την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου στις 5:00μμ, της ταινίας Das Schloß (The castle)-(1968) του Rudolf Noelte (με ελληνικούς υπότιτλους)-(93΄) το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στις 4:00 μμ και θα κλείσει με την προβολή της ταινίας O slavnosti a hostech (The party and the guests)-(1966) του Jan Němec (με αγγλικούς υπότιτλους)-(71΄) την Κυριακή, 17 Νοεμβρίου στις 4:00μμ.
Το πρόγραμμα των προβολών οργανώθηκε σε συνεργασία με τους: Μάριο Παπαγεωργίου και Λεωνίδα Κακάρογλου.
 
 
Θέατρο του Καταπιεσμένου
 
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου αναπτύχθηκε από τον Βραζιλιάνο σκηνοθέτη Augusto Boal με σκοπό την ενεργή συμμετοχή του πολίτη στα κοινά, ανεξαρτήτως προέλευσης, μόρφωσης και κοινωνικής θέσης. Βασική αρχή αυτής της θεατρικής μεθόδου είναι ότι το θέατρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για αλλαγή σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Πιο ειδικά στην τεχνική του Θεάτρου Φόρουμ, το κοινό γίνεται ενεργό, ο θεατής από spectator γίνεται spect-actor (θεα-ποιός ή δρων θεατής), συμμετέχοντας με τις προτάσεις του στην άρση της καταπίεσης. Το Θέατρο Φόρουμ βασίζεται σε μια σύντομη αυτοσχέδια θεατρική σκηνή, η οποία συνδέεται με ένα ευρύτερο κοινωνικό πρόβλημα και παριστάνει μια άλυτη σύγκρουση, μια καταπίεση ή ένα αδιέξοδο. Όπως οι πολίτες στην αρχαία αγορά συγκεντρώνονταν για να συζητήσουν τα τρέχοντα προβλήματα του τόπου, το θέατρο φόρουμ παρέχει έναν ασφαλή χώρο συνάντησης: την αισθητική-θεατρική ανασυγκρότηση της καταπιεστικής πραγματικότητας. Κοινό και ηθοποιοί μέσω του διαλόγου και της αλληλεπίδρασης μπορούν να εξερευνήσουν, να αναλύσουν και να μετασχηματίσουν την πραγματικότητα την οποία ζουν, ώστε ενδυναμωμένοι να μπορούν να την διαχειριστούν και εκτός του χώρου αυτού.
Στην AGORA το Θέατρο του Καταπιεσμένου παρουσιάζει δύο παραστάσεις.
 

Στην παράσταση Όχι στον Ρατσισμό απ’ την Κούνια που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στις 7:00μμ στο CAMP, Ευπόλιδος 4 & Απελλού 2, η ιθαγένεια, η άδεια παραμονής, η γραφειοκρατία, ο θεσμικός ρατσισμός, το αδιέξοδο, η αδικία είναι κάποιες από τις λέξεις κλειδιά. Η παράσταση δημιουργήθηκε από μια μεικτή ομάδα γυναικών που συμμετείχαν σε εργαστήριο Θεάτρου Φόρουμ στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης Grundtvig «Αριάδνη – Τέχνες και Διαπολιτισμική Προσαρμογή».

Επινόηση – Δημιουργία: όλη η ομάδα
Εμψύχωση – Σκηνοθεσία: Χριστίνα Ζώνιου, Νάγια Μποέμη
Παραγωγή – Επικοινωνία: Γιάννα Παπαδοπούλου, Μελίνα Πλαστή
Δραματουργία: Κατερίνα-Μαριόλα Χάσκα
Σκηνικά: Φραντζέσκο Μορέττι

Παίζουν: Lynn Edmonds, Monika, Lauretta Macauley, Hawa Sanko, Κατερίνα Καλογερά, Σέργιος Κομπόγιωργας, Κατερίνα Στεφάνου, Πέπη Μαριόλη, Κατερίνα-Μαριόλα Χάσκα

Διοργάνωση: Ώσμωση – Κέντρο Τεχνών & Διαπολιτισμικής Αγωγής (www.osmosis-intercultural.gr) – Ένωση Αφρικανών Γυναικών (http://www.africanwomen.gr), σε συνεργασία με την Ακτιβιστική Ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου (http://theatreoftheoppressedgreece.wordpress.com)

 
Στις Μικρές Σκηνές Καθημερινής Βίας ΙΙ: Μπορεί να μη γίνει τίποτα… που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου στις 7:00μμ στο CAMP, Ευπόλιδος 4 & Απελλού 2, τη δράση συνθέτουν η βία, ο αναδυόμενος φασισμός, η ομοφοβία, ο ρατσισμός, οι κλιμακούμενες εντάσεις στην καθημερινότητα και ο φόβος ως συνέπεια όλων των παραπάνω. Τα ερωτήματα που προκύπτουν μέσω της παράστασης τίθενται στους θεατές, οι οποίοι καλούνται να αλλάξουν τη ροή της παράστασης και να δοκιμάσουν στην πράξη τις προτάσεις τους.

Επινόηση – Σκηνοθεσία: όλη η ομάδα
Εμψύχωση: Χριστίνα Ζώνιου, Νάγια Μποέμη
Αφίσα: Φραντσέσκο  Μορέττι
Παραγωγή – Επικοινωνία:  Μελίνα Πλαστή, Γιάννα Παπαδοπούλου

Παίζουν οι ηθοποιοί (αλφαβητικά): Αλέξανδρος Γκόμεζ, Παντελής Ζαφειρίου, Κατερίνα Καλογερά, Μαρία-Άρτεμις Κολλινιάτη, Σέργιος Κομπόγιωργας, Μπάμπης Κουτουνίδης, Πέπη Μαργιόλη, Ήρα Παπαγεωργίου, Γιάννα Παπαδοπούλου, Ναντίνα Τσέκερη
 
 
Τ23VAK
 
Το T23VAK είναι ένα μουσικό γεγονός που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, στις 7:00μμ, στον κεντρικό χώρο της Σοφοκλέους, με συμμετοχές από το πεδίο της ηλεκτρονικής μουσικής. Το κοινό καλείται να αλληλεπιδράσει συναισθησιακά με εικαστικά, ηχητικά και συμβολικά ερεθίσματα. Στόχος η δημιουργία οπτικοακουστικών συμβάντων,  πειραματικών εκβάσεων και ηχοτοπίων ως μέσο διαλεκτικής μεταξύ του ιστορικά φορτισμένου χώρου και των παρευρισκόμενων.

Στο T23VAK συμμετέχουν οι:
Θοδωρής Λαζόπουλος: Με αφετηρία και επιρροές από τους χώρους της noise, kraut, drone και early electronics, ο Θοδωρής Λαζόπουλος δημιουργεί και εκφράζεται μουσικά. Εμβάθυνση, επικέντρωση, αφαίρεση, αποσυντονισμός, χάος και αποδέσμευση από φόρμες και σταθερές είναι τα κύρια στοιχεία που επηρεάζουν την αισθητική του.

http://www.mixcloud.com/lazostheo/

Γιώργος Ανυφαντής, a.k.a. ANFS: Παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής από την Αθήνα και συν-ιδιοκτήτης της δισκογραφικής Modal Analysis.

http://www.modalanalysis.net/
https://soundcloud.com/anifas
https://soundcloud.com/modal-analysis

Nokalypse: O Nokalypse, κατά κόσμον Θεμιστοκλής Παντελόπουλος, γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Δημιουργεί ηλεκτροακουστική μουσική με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και ψηφιακών συνθετητών από το 2000. Στις λιγοστές ζωντανές εμφανίσεις (τρεις το χρόνο) χρησιμοποιεί φορητό υπολογιστή με την εφαρμογή AudioMulch και ενίοτε συνθετητές.
http://nokalypse.gr/
https://soundcloud.com/nokalypse

Talos abstracts: Οι Τάλως δημιουργήθηκαν το 2011 και αποτελούνται από 2 άτομα. Σκοπός του Τάλω είναι, μέσα από τα release του, που τα επιμελείται το layer based human activities (Lbha), (σχεδιασμός πρωτότυπου package, ιδέα, audio mix & mastering), να προωθεί τόσο την ηλεκτρονική μουσική και αισθητική, όσο και το αφηρημένο graphic static και motion design. H αισθητική των graphics στα EP τους είναι βασισμένη στη ρωσική γλώσσα και στην κυριλλική τυπογραφία. Η μουσική του Τάλω είναι φτιαγμένη με synthesizers αλλά και με προγραμματισμό με MaxMSP, καθώς και μικρές ηλεκτρονικές γεννήτριες ήχου για τη δημιουργία μοναδικών ηχοχρωμάτων. Έχουν κυκλοφορήσει 2  EP με το layer based human activities.

http://www.talos-project.info/
https://soundcloud.com/talos-abstracts
http://www.lbha.gr/

Επιμέλεια: Ιωάννα Γερακίδη και Έλενα Πουγγία
 
 
Κατερίνα Ζαχαροπούλου, Στην Αγορά επί (x) 4
 
Μπορεί μια συνέντευξη να «αντέξει» έξω από το πλαίσιο των media; Τι είναι μια συνέντευξη στον δρόμο εκτός από ρεπορτάζ ή γκάλοπ; Πόσο μπορεί να εισχωρήσει στο πλαίσιο της τέχνης και των δομών της ένας άνθρωπος της καθημερινότητας, ένας άνθρωπος που ζει, εργάζεται ή δεν εργάζεται μέσα σε αυτήν την αντιφατική πόλη; Σε ποιο βαθμό οι καλλιτέχνες μπορούν να διεισδύσουν δυναμικά στην κοινωνία; Τι ακριβώς της υποδεικνύουν με τις εικόνες τους; Μπορούμε να φέρουμε μέσα στην Μπιενάλε της Αθήνας έναν κόσμο ξένο προς αυτήν, που απλά δεν γνωρίζει πώς να την προσεγγίσει; Η νέα σχετικά τάση της τέχνης για δομές δανεικές από άλλες δραστηριότητες, όπως διαλέξεις, διδασκαλία κτλ, είναι εντέλει ικανή να αναμείξει τον κόσμο μέσα και έξω από αυτήν;

Η εικαστικός Κατερίνα Ζαχαροπούλου πραγματοποιεί in situ περφόρμανς-συνεντεύξεις σε τέσσερις αγορές της Αθήνας (λαϊκή αγορά – Βαρβάκειος, αρχαία αγορά – Πλάκα, εμπορική αγορά – Ερμού, αγορά της 4ης Μπιενάλε της Αθήνας – Σοφοκλέους) επί τέσσερα συνεχόμενα Σάββατα (9, 16, 23 και 30 Νοεμβρίου).
Στις περφόρμανς συμμετέχουν άνθρωποι που είτε εργάζονται είτε συχνάζουν σε αυτά τα σημεία, δίνοντας απαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα που άπτονται της θεματικής της AGORA, με πρώτο και καλύτερο το «Και τώρα τι;».
 
 
Αξία Εργαστήριο
 
Tο Σάββατο 16 Νοεμβρίου, μεταξύ 5-8 μ.μ., στο Μηχανοστάσιο (ημιώροφο) της AGORA, θα πραγματοποιηθεί η έβδομη συνάντηση του εργαστήριου ΑΞΙΑ, ένα εργαστήριο δίμηνης διάρκειας που εξελίσσεται με τον συντονισμό της Ελπίδας Ρίκου.  

Το εργαστήριο παρουσιάζει:
Παρουσίαση της Ομάδας ΧΩΡΟτΑΞΙΑ. Συντονίζει η Ελεάνα Γιαλούρη και συμμετέχουν οι Χριστίνα Αγγουρά, Σοφία Γρηγοριάδου, Δώρα Ζάκκα, Αναστασία Καϊσίδου, Δέσποινα Μαράκη, Ελίζα Νεοφύτου, Νικόλας Παπαδημητρίου.
Εν-τοπίζοντας την αξία. Μια συζήτηση που συντονίζει ο Κώστας Γιαννακόπουλος (κοινωνικός ανθρωπολόγος).

Συμμετέχουν: Αμαλία Ζέπου (κάτοικος Κεραμεικού-υπεύθυνη δικτύωσης Δήμου Αθηναίων με ομάδες πολιτών), Πάνος  Λάππας (κάτοικος και ιδιοκτήτης  café  στον Κεραμεικό), Όλγα Μπαλαούρα (αρχιτέκτονας), Αλέξανδρος  Βαϊτσος  (αρχιτέκτονας), Παυσανίας Καραθανάσης (κοινωνικός ανθρωπολόγος) και Cacao Rocks (street artist).
 
 
Κέντρο Έρευνας και Διάδοσης Μουσικής Ραδιουργίας, Cobra
 
Το Κέντρο Έρευνας και Διάδοσης Μουσικής Ραδιουργίας εισάγει το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στις 9:00μμ στην ΑGORA και για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη μουσική σύνθεση (game piece) Cobra του John Zorn .

Ένα σύνολο μουσικών και ενός υποβολέα εμπλέκεται σε ένα «δημιουργικό παιχνίδι» αυτοσχεδιασμού με κανόνες, κάρτες και χειρονομίες, του οποίου η ροη και εξέλιξη καθορίζεται κάθε στιγμή από τους συμμετέχοντες. Μέθοδος σύνθεσης, αυτοσχεδιαστικό παιχνίδι, performance ή κοινωνικό πείραμα, το Cobra, όπως και να περιγραφεί, έχει βασικό χαρακτηριστικό του πως η κάθε του εκτέλεση είναι μοναδική, ακόμα και από τους ίδιους ανθρώπους. Ένα σύστημα αυτοσχεδιασμού, ένα πριν απ’ όλα παιχνίδι, που δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να εκφράζονται και να διαδρούν με ποικίλους τρόπους προκαλώντας αναπάντεχα αποτελέσματα. Το Cobra δημιουργήθηκε στη Νέα Yόρκη το 1984. Έκτοτε έχει παιχτεί από πλήθος μουσικών σε διάφορα σημεία του πλανήτη, όντας το δημοφιλέστερο game piece του John Zorn.

Η εκτέλεση του κομματιού συμπίπτει με τα 60ά γενέθλια (Σεπτέμβριος του 2013) του δημιουργού του John Zorn, μια εμβληματική μορφή της νεοϋορκέζικης avant-garde σκηνής, ένας έντονα επιδραστικός συνθέτης, ενορχηστρωτής, αυτοσχεδιαστης, που ξεχωρίζει για την ευχέρειά του να χειρίζεται περίτεχνα διαφορετικά μουσικά είδη. Η Νέα Υόρκη τα γιορτάζει με ένα φεστιβάλ (Zorn@60) που διαπερνά το έργο του, με perfomances από το καλοκαίρι έως το φθινόπωρο του 2013 σε συνδυασμό με εκδηλώσεις σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική.
 
 
ΟΨΕΙΣ
 
Η 4η Μπιενάλε της Αθήνας ενεργοποιεί με τη συμμετοχή του κοινού τα έργα της έκθεσης. Μια σειρά από συναντήσεις μεταξύ κοινού, επιμελητών και καλλιτεχνών θα διεξάγονται μπροστά από συγκεκριμένα έργα με σκοπό την ερμηνευτική προσέγγισή τους. Μέσα από διάλογο θα αναλυθούν οι σχέσεις μεταξύ των έργων, των καλλιτεχνικών πρακτικών, ενώ θα συζητηθούν οι συνδέσεις τους με τις θεματικές της φετινής Μπιενάλε.

Αυτήν την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στις 5μμ θα γίνει παρουσίαση της δουλειάς του Αντώνη Πίττα στο πλαίσιο του εργαστηρίου Pre-Institutional Critique Workshop που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης της ΑΣΚΤ.
 
 
AGORA – ΚΥΚΛΟΣ: Διαδίκτυο
 
Η έβδομη εβδομάδα της AGORA κλείνει με τη σειρά συν-ομιλιών του AGORA – KYΚΛΟΣ την Κυριακή 17 Νοεμβρίου στις 6:00 μμ.

Στο επίκεντρο του ΚΥΚΛΟΥ αυτήν την Κυριακή θα βρεθεί το Διαδίκτυο και η συζήτηση θα εμπλουτιστεί με τις τοποθετήσεις των ομάδων Fab lab, P2P LAB, Common Fest, ΕΛ/ΛΑΚ, Creative Common Greece, The omikron project, Labs.opengov.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ