Η Seven Films παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 26 Νοεμβρίου 2015 την ταινία The Hunger Games: Επανάσταση Μέρος 2 (The Hunger Games: Mockingjay Part 2) του Φράνσις Λόρενς με την Τζένιφερ Λόρενς, βασισμένη στο μυθιστόρημα της Σούζαν Κόλινς, Κοτσυφόκισσα. Το δεύτερο μέρος της Επανάστασης, και το τελευταίο της τετραλογίας των Αγώνων Πείνας.

Η Περιοχή 13 επαναστατεί εναντίον της απολυταρχικής  Κάπιτολ. Το σύμβολο πια της Επανάστασης, η Κάτνις, μαζί με τους πιστούς της φίλους Πίτα, Γκέιλ και Φίνικ, αναλαμβάνουν να απελευθερώσουν τους κατοίκους της έκπτωτης Πάνεμ και να δολοφονήσουν τον Πρόεδρο Σνόου.

Διάρκεια: 136’

Η επανάσταση μας αφορά όλους

«Αυτό κάνουμε, εγώ κι εσύ. Προστατεύουμε ο ένας τον άλλο» — Κάτνις

Το δεύτερο μέρος της Επανάστασης, φέρνει το κινηματογραφικό φαινόμενο των Αγώνων Πείνας στο επικό φινάλε τους.

Η ιστορία συνεχίζει από το σημείο που η Κάτνις έχει επιστρέψει στην Περιοχή 13, κι ανήμπορη να προσεγγίσει τον Πίτα, παρακολουθεί ολόκληρη την Πάνεμ να βυθίζεται στον πόλεμο.Παρόλο που δέχτηκε να γίνει το σύμβολο της Επανάστασης, βλέπει πια ότι δεν αρκεί αυτός ο ρόλος της για να γυρίσει το κλίμα απέναντι στην Κάπιτολ. Μαζί με το Γκέιλ, τον απρόβλεπτο πια Πίτα, το Φίνικ και την «Ομάδα 451», θα κατευθυνθούν στην άλλοτε λαμπερή Κάπιτολ με μόνο στόχο να δολοφονήσουν τον Πρόεδρο Σνόου.

Η πρώτη ταινία, Αγώνες Πείνας, σύστησε στο κοινό την Κάτνις, ένα ανώνυμο 16χρονο κορίτσι από την Περιοχή 12- περιοχή σκλάβων με λίγα περιθώρια για όνειρα. Η ζωή της αλλάζει ριζικά όταν προσφέρεται να πάρει εθελοντικά τη θέση της μικρής αδερφής της για τους ετήσιους Αγώνες Πείνας, ένα διαγωνισμό επιβίωσης μεταξύ 24 εφήβων, γνωστών ως Φόροι, που μεταδίδεται ζωντανά από τη δημόσια τηλεόραση. Η Κάτνις, μαζί με τον Πίτα, τον αρσενικό Φόρο της Περιοχής 12, φτάνουν σύντομα στην τυραννική Κάπιτολ που τρέφεται από μακάβρια θεάματα. Μακρυά από την οικογένεια της και τον καλύτερο φίλο της, το Γκέιλ, μεταμορφώνεται με φανταχτερά φτιασίδια και σκληρή προπόνηση για να μπει στην αρένα των 74ων Αγώνων Πείνας. Αναγκασμένη να παίρνει αποφάσεις ζωής και θανάτου, βρίσκει μέσα της δύναμη που δε γνώριζε πως είχε, και γνωρίζει τη δόξα ως «το Κορίτσι που Φλέγεται»- αλλά το κόστος είναι υψηλό.

Στο δεύτερο μέρος Αγώνες Πείνας: Φωτιά, η Κάτνις, νικήτρια του παιχνιδιού, αναγκάζεται να κάνει το «Γύρο του Νικητή» μαζί με τον Πίτα, στοιχειωμένη από σκληρές αναμνήσεις και παντελή έλλειψη ελευθερίας. Τότε ο Πρόεδρος Σνόου ανακοινώνει το αδιανόητο: την τελική μάχη στους Αγώνες Πείνας που θα συμμετέχουν πρώην νικητές μόνο- μια απόφαση που στοχεύει μόνο την Κάτνις. Η Κάτνις δημιουργεί νέες συμμαχίες στην αρένα, καθώς μετατρέπεται σιγά σιγά κι άθελα της σε σύμβολο της εξέγερσης κατά της Κάπιτολ.

Το τρίτο μέρος The Hunger Games: Επανάσταση Μέρος Ι, ξεκινά όταν η Κάτνις μεταφέρεται αναίσθητη από την αρένα στην Περιοχή 13, μία σκοτεινή, υπόγεια περιοχή όπου καταστρώνεται σχέδιο για την πτώση της Κάπιτολ. Αισθάνεται πιο μόνη από πότε. Η Περιοχή 12  έχει μετατραπεί σε ερείπια. Ο Πίτα είναι αιχμάλωτος του Προέδρου Σνόου. Υπό την πίεση της αρχηγού της Περιοχής 13, την Πρόεδρο Κόιν, η Κάτνις πρέπει να δεχτεί το ρόλο που δεν ήθελε ποτέ: το σύμβολο της Κοτσυφόκισσας, σύμβολο της επανάστασης, της ελπίδας. Ο ρόλος της παραμένει αβέβαιος καθώς το ενστερνίζεται, οι κάτοικοι των Περιοχών είναι πιο απελπισμένοι από ποτέ, κι ο Πρόεδρος Σνόου δεσποτικός όσο ποτέ.

Στο τελευταίο κεφάλαιο του The Hunger Games, όλες οι Περιοχές έχουν ενωθεί εναντίον της Κάπιτολ για πρώτη φορά. Η Κάτνις έχει συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να σταθεί στο ύψος του ρόλου της στην τελευταία προσπάθεια για δικαίωση.

Ο σκηνοθέτης Φράνσις Λόρενς αναφέρει: «Η Κάτνις στρέφεται στο Σνόου προσωπικά. Βυθιζόμαστε στους δρόμους της Κάπιτολ, κάνοντας ένα πλήρη κύκλο από το ταξίδι της στην πρώτη ταινία. Υπάρχει περισσότερη δράση, περισσότερο συναίσθημα, και πάνω απ’όλα έχουμε το φινάλε της ιστορίας».

Η τελευταία ελπίδα

Η Κάτνις Έβερντιν, έχει μεταμορφωθεί κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ταινιών, από το φοβισμένο κορίτσι που προσπαθεί να σώσει την οικογένεια της, σε αποφασιστική ηγέτιδα κι επαναστάτρια.

«Αυτό είναι το κεφάλαιο που η Κάτνις πιστεύει στην επιρροή που έχει στον κόσμο και στις δυνάμεις της», σχολιάζει η Λόρενς. «Ήταν πάντα διστακτική, και βρισκόταν πάντα σε μια θέση που προσπαθούσε απλά να επιβιώσει, αλλά τώρα έχει γυρίσει σελίδα. Βλέπει τη γενική εικόνα. Βλέπει πέρα από την προσωπική της ανάγκη, θέλει γενικότερο καλό».

Το τελευταίο κεφάλαιο φέρνει κοντά το εκτενές καστ για ακόμη μια φορά: Τζένιφερ Λόρενς, Τζος Χάτσερσον, Λίαμ Χέμσγουορθ, Γούντι Χάρελσον, Ελίζαμπεθ Μπανκς, Τζούλιαν Μουρ, Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, Τζέφρι Ράιτ, Γουίλοου Σιλντς, Σαμ Κλάφλιν, Τζένα Μαλόουν, Νάταλι Ντόρμερ, Στάνλεϊ Τούτσι και Ντόναλντ Σάδερλαντ. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν για τους δημιουργούς η δυνατότητα να δουν το Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν ως Πλούταρχο για μια ακόμη φορά. «Η συνεργασία με το Φιλ ήταν μια φανταστική εμπειρία- να τον βλέπεις να δουλεύει και να μαθαίνεις-το πορτραίτο του Πλούταρχου ήταν πολύ συγκινητικό», αναφέρει ο Λόρενς.

Πίτα / ΤΖΟΣ ΧΑΤΣΕΡΣΟΝ:

            Ο Πίτα, πρώην νικητής των Αγώνων Πείνας με την Κάτνις, βρίσκεται ακόμη σε πλήρη σύγχυση μετά την ομηρία του από το Σνόου. Το σώμα του έχει επουλωθεί, αλλά το μυαλό του παλεύει με τους εφιάλτες, με τις σκέψεις ότι πρέπει να σκοτώσει την Κάτνις- το μόνο πρόσωπο στον κόσμο που μπορούσε να εμπιστευτεί.  Περνάει ένα είδος αποτοξίνωσης που θα πάρει πολύ καιρό. Έχει εκλάμψεις διαύγειας, αλλά έρχονται και φεύγουν. Είναι λυπηρό να τον παρακολουθείς σε αυτή την κατάσταση, αλλά η ελπίδα ότι θα βρει ξανά τον εαυτό του δεν έχει χαθεί

Γκέιλ / ΛΙΑΜ ΧΕΜΣΓΟΥΟΡΘ:

            Όσο ο Πίτα ήταν αιχμάλωτος, ο Γκέιλ εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο αντισυμβατικούς μαχητές της Πάνεμ. Όσο παγιώνεται μέσα του η πεποίθηση ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα στον πόλεμο, τόσο απομακρύνεται από την Κάτνις. Η Κάτνις δε μπορεί να δεχτεί την απώλεια άμαχου πληθυσμού. Ο Γκέιλ είναι προετοιμασμένος να κάνει ότι χρειάζεται για να δώσει ένα τέλος σε όλα.

Χέιμιτς / ΓΟΥΝΤΙ ΧΑΡΕΛΣΟΝ: 

            Πρώην νικητής των Αγώνων Πείνας και μέντορας της Κάτνις, ο Χέιμιτς πιο φλόγερος από ποτέ, βλέπει την Επανάσταση που περίμενε τόσο καιρό να παίρνει ζωή. «Έχει γνωρίσει την τραγωδία κι επί χρόνια πάλευε με τους δαίμονες του και τους εθισμούς του. Είχε πάντα καθαρή σκέψη απέναντι στη ζωή και την ανάγκη για ειρήνη όμως», αναφέρει ο ίδιος.

           

Έφι/ ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΜΠΑΝΚΣ:

            Η εξωφρενικά μοδάτη Έφι, συνοδός της Κάτνις στους 74ους Αγώνες Πείνας, έχει μεταμορφωθεί κι εκείνη σε ένα πιο σκοτεινό άνθρωπο, χωρίς να χάσει ποτέ την πίστη της στην Κάτνις. «Η Έφι έχει εξελιχθεί τόσο πολύ, αλλά δεν ήταν ποτέ επαναστάτρια. Υποστηρίζει την Κάτνις όμως περισσότερο από όλους», λέει η Μπανκς.

Πρόεδρος Σνόου/ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΣΑΔΕΡΛΑΝΤ

            Η μάχη μεταξύ της Κάτνις και του Προέδρου Σνόου πλησιάζει στο τέλος της. Ένας κυνικός τύραννος ο Σνόου, έχει γίνει εμμονικός με την καταστροφή της Κάτνις, και μέσα στην εμμονή του έχει μετατρέψει ολόκληρη την Κάπιτολ σε μια αρένα με θανάσιμες παγίδες. «Ο Σνόου είναι ένας γέρος που βλέπει αυτή τη μάχη σαν ένα παιχνίδι σκακιού με έναν αντίπαλο που τα δίνει όλα. Είναι διχασμένος κατά κάποιο τρόπο, γιατί θαυμάζει το πνεύμα της Κάτνις, αλλά φυσικά δε θέλει να κερδίσει. Αυτή η πολυπλοκότητα του χαρακτήρα του Σνόου, με εξίταρε από την αρχή, και τώρα φτάνει στη κορύφωση της. Δεσμεύτηκα με πάθος σ’ αυτό το ρόλο», αναφέρει ο Σάδερλαντ. 

Φίνικ/ ΣΑΜ ΚΑΛΦΛΙΝ

            Μέσα στις πιο σκοτεινές στιγμές της ζωής του, ο Φίνικ βρήκε ξανά τη χαμένη του αγάπη Άννι, αλλά παραμένει πιστός στην Επανάσταση. Μαζί με την Κάτνις, τον Πίτα, το Γκέιλ και την Ομάδα 451 ταξιδεύουν στην Κάπιτολ.

Πρόεδρος Κόιν/ ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΜΟΥΡ

            Με τη μάχη να μεταφέρεται στην Κάπιτολ, η Πρόεδρος Κόιν φαίνεται να έχει ότι ήθελε. Παραμένει διστακτική όμως για τη δύναμη που αποκτά η Κάτνις, και προτιμά το σύμβολο της Επανάστασης να είναι πιο παθητικό, από το να ρίχνεται στη μάχη. «Η Πρόεδρος Κόιν θέλει την Κάτνις να είναι απλά ένα σύμβολο πίσω από την Επανάσταση. Αρχίζει να τη βλέπει ως απειλή στην ηγεσία της», αναφέρει η Μουρ. «Αρχικά πάλευε για τον κόσμο, αλλά όσο ο πόλεμος κλιμακωνόταν, μετατράπηκε σε κάτι άλλο- όχι απαραίτητα θετικό. Παρόλο που η ίδια ήταν μάρτυρας στην καταστροφή που έσπειρε ο Σνόου, τη συναρπάζει η δύναμη της εξουσίας. Η δύναμη διαφθείρει όπως λένε- έχουμε δει σπουδαίους ηγέτες να μετατρέπονται σε τύραννους».

Τζοάνα / ΤΖΕΝΑ ΜΑΛΟΟΥΝ

Η Τζοάννα απελευθερώθηκε από την Κάπιτολ στο τέλος της προηγούμενης ταινίας, όπου κρατούνταν αιχμάλωτη με την Άννι. Φοβισμένη και ταλαιπωρημένη δε θυμίζει σε τίποτα τη γυναίκα που γδυνόταν μπροστά στον Πίτα και την Κάτνις στη Φωτιά. 

«Είναι η πρώτη φορά στη ζωή της που κάποιος δε της ζήτησε να γίνει κάτι που δεν είναι», λέει η Μαλόουν. «Αναγκάστηκε να γίνει Φόρος, κι έμαθε να χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητα της, αλλά τώρα της έχουν αφαιρεθεί όλα τα μέσα χειραγώγησης. Νιώθει χαμένη και είναι κάπως επικίνδυνη, ψάχνοντας να βρει τρόπους να εξαφανίσει τα συναισθήματα της».

Η πρόκληση της ενσάρκωσης της «σπασμένης» εκδοχής της Τζοάννα, δεν αφορούσε μόνο την ερμηνεία. Η Τζένα Μαλόουν, περνούσε 3 ώρες καθημερινά στην καρέκλα των μακιγιέρ για την προσθήκη των πληγών και την αφαίρεση των μαλλιών της. «Νομίζω ότι για πρώτη φορά στη ζωή της, δεν έχει σημασία η εικόνα της».

Πρίμροουζ/ ΓΟΥΙΛΟΟΥ ΣΙΛΝΤΣ

            Από την αρχή της ιστορίας, την Κάτνις Έβερντιν οδηγούσε πάντα η αστείρευτη αγάπη για τη μικρή της αδερφή Πρίμροουζ. Εκείνη προοριζόταν για τους Αγώνες Πείνας, αλλά η Κάτνις προσφέρθηκε να πάει στη θέση της. Η Πριμ έχει μεγαλώσει, είναι μία δυνατή και συμπονετική γυναίκα πια, και γιατρός για τους τραυματίες του πολέμου. Είναι αρκετά διαφορετικές με την Κάτνις, αλλά τους ενώνει ένα βαθύ δέσιμο.

Η Γουίλοου Σιλντς ενσαρκώνει την Πριμ, από την ηλικία των 12 ετών, κι έχει μεγαλώσει κυριολεκτικά με το χαρακτήρα. «Εκπαιδεύεται στην Ιατρική, εκπληρώνοντας το πεπρωμένο της και βρίσκοντας τρόπο να συμμετάσχει στην Επανάσταση. Αυτός είναι ο ρόλος της, σε αυτό είναι καλή, πιστεύει στη μάχη και στον αγώνα της αδερφής της». 

Κρεσίντα/ ΝΑΤΑΛΙ ΝΤΟΡΜΕΡ

            Η επαναστατική κινηματογραφίστρια έρχεται αντιμέτωπη με την μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής της: να αποτυπώσει την προσπάθεια της Ομάδας 451 να εισέλθει στην Κάπιτολ. «Το πρώτο μέρος της επανάστασης μας σύστησε την Κρεσίντα και το συνεργείο της. Τώρα η ομάδα αυτή πιέζει την Κάτνις στα άκρα, γιατί η Επανάσταση είναι πια σε εξέλιξη και πρέπει να αγγίξουν τις μάζες», λέει η Ντόρμερ. «Φυσικά η Κάτνις δεν είναι το κορίτσι που θα ποζάρει για την αφίσα, καταλαβαίνει η Κρεσίντα την πρόθεση της να δολοφονήσει το Σνόου και την ακολουθεί στην αποστολή της».

Μπογκς/ ΜΑΧΕΡΣΑΛΑ ΑΛΙ

            Το δεξί χέρι της Προέδρου Κόιν. Παρόλο που είναι επικεφαλής της Ομάδας 451, δε γνωρίζει ότι η αποστολή έχει στόχο τη δολοφονία του Σνόου. «Υπάρχει κάτι μοναδικό σε αυτό το κεφάλαιο. Όλες οι ιστορίες μέχρι τώρα ήταν γεμάτες με καταπίεση, αλλά αυτή είναι μια αληθινή ιστορία πολέμου. Ο κόσμος μπορεί να γευτεί πια την ελευθερία».

Η Κάπιτολ καίγεται

Το δεύτερο μέρος της Επανάστασης, αποκαλύπτει την Κάπιτολ όπως δεν έχει γίνει σε καμία από τις προηγούμενες ταινίες- οι κάποτε λαμπεροί δρόμοι έχουν παραδοθεί στο χάος. Η μητρόπολη μετατρέπεται σε αρένα, καθώς ο Σνόου επιτίθεται στην Κάτνις και την ομάδα της που πλησιάζει.

Για να πάρει ζωή η Κάπιτολ, ο Φράνσις Λόρενς και η ομάδα παραγωγής, γνώριζαν ότι έπρεπε να απομακρυνθούν αρκετά από την Ατλάντα που έγινε το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής. Εκμεταλλεύτηκαν ιστορικές και φουτουριστικές τοποθεσίες στη Γαλλία και τη Γερμανία που δε μπορούσαν να βρουν αλλού.

Λίγο έξω από το Παρίσι, κοντά στις Βερσαλίες, η παραγωγή κατασκήνωσε στο Château de Voisins, μία αριστοκρατική ιδιοκτησία του 1903, που θα αντιπροσώπευε την έπαυλη του Σνόου. 

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα σκηνικά στη Γαλλία δημιουργήθηκε στα μεταμοντέρνα κτίρια στο Noisy-Le-Grand γνωστά και ως “L’espace Abraxas.”  Χτισμένες τις δεκαετίες του ’50, ’60 κι ’70, αυτές οι τεράστιες πέτρινες κατασκευές περιβάλλονται από πυλώνες, πλατείες και αψίδες θριάμβου, θυμίζοντας κάτι από Ελληνική αυτοκρατορία, αλλά κλείνοντας το μάτι και στο μέλλον των άψογα σχεδιασμένων πόλεων.

Στη Γερμανία, η παραγωγή βρέθηκε σε ένα εγκαταλειμμένο εργοστάσιο στο Rudersdorf, που εξυπηρετεί ως φόντο την επίθεση της Κάπιτολ από τον αέρα. Οι τοποθεσίες στο Βερολίνο περιλαμβάνουν και το αεροδρόμιο Tempelhof, ένα από τα παλιότερα αεροδρόμια της πόλης και τη βάση των ναζί κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που εμφανίζεται και στο πρώτο μέρος της Επανάστασης.

Από το Tempelhof, η παραγωγή μεταφέρθηκε σε μια εγκαταλειμμένη Ρωσική στρατιωτική βάση στο Krampnitz, που ανήκε παλαιότερα στο Δυτικό Βερολίνο. Εξυπηρέτησε σα το βομβαρδισμένο κτίριο της Κάπιτολ που χτυπήθηκε η Κάτνις και η ομάδα της

Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως, ήταν η κατασκευή του δικτύου των τούνελ, όπου η ομάδα 451 έρχεται αντιμέτωπη με το στρατό των μεταλλαγμένων ερπετών. Στο βιβλίο περιγράφονται ως «μία μίξη σαύρας και ανθρώπου και ποιος ξέρει και τι άλλο» και στην ταινία πήραν μορφή με τη βοήθεια ηθοποιών και CGI. 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Η βραβευμένη με Όσκαρ Τζένιφερ Λόρενς, είναι μία από τις πιο ταλαντούχες ηθοποιούς του Χόλιγουντ σήμερα.

Ανάμεσα στις πολυάριθμες αξιόλογες ερμηνείες της βρίσκεται αυτή για το Οδηγός Διαπλοκής (American Hustle), το Οδηγός αισιοδοξίας (Silver Linings Playbook) και το ντεμπούτο της στο Στην Καρδιά του Χειμώνα (Winter’s Bone). Οι ερμηνείες της σε αυτές τις ταινίες της χάρισαν ένα Όσκαρ Α’ Γυναικειου Ρόλου, καθώς και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου και Β’ Γυναικείου ρόλου αντίστοιχα. Έχει τιμηθεί με BAFTA Καλύτερης Ηθοποιού, δύο Χρυσές Σφαίρες Καλύτερου Γυναικείου Ρόλου σε Κωμωδία και σε Δράμα, και Βραβείο από το Σωματείο των Ηθοποιών.

Άλλες αξιοσημείωτες ταινίες που πρωταγωνίστησε είναι οι X-Men: Ημέρες ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος (X-Men: Days of Future Past), Το Σπίτι στο Τέλος του Δρόμου (House at the End of The Street), Ο Αλλος μου Εαυτός(The Beaver), Ιστορία Αγάπης (Like Crazy) , Poker House και Τα Σύνορα της Μοναξιάς (The Burning Plain). Στη μικρή οθόνη, η Λόρενς εμφανίστηκε στη σειρά του TBS he Bill Engvall Show για τρεις σεζόν.

Με καταγωγή από το Λούισβιλ του Κεντάκι, και με λίγη εμπειρία στα τοπικά θέατρα, η Λόρενς ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη όταν ήταν 14 χρονών για να κυνηγήσει μια καριέρα στην υποκριτική. 

Σε ηλικία 23 ετών, ο Τζος Χάτσερσον έχει ήδη τιμηθεί με το Βραβείο του CinemaCon για τον Καλύτερο Πρωτοεμφανιζόμενο Ηθοποιό, κινηματογραφικό Βραβείο του MTV για Καλύτερο Ανδρικό Ρόλο, το Βραβείο Teen Choice Καλύτερου Ηθοποιού και το Βραβείο Logo’s New Now Next ως Καλύτερος Πρωτοεμφανιζόμενος.

Ο Χάτσερσον πιο πρόσφατα εμφανίστηκε στο Χαμένος Παράδεισος (Escobar: Paradise Lost). Άλλες ταινίες που συμμετείχε περιλαμβάνουν: Το Μυστικό Βασίλειο του Δάσους (Epic),Κόκκινη Αυγή (Red Dawn), Ταξίδι 2: Το Μυστηριώδες Νησί (Journey 2: Mysterious Island), Σχολείο Κόλαση! (Detention), 7 Ημέρες στην Αβάνα (Seven Days in Havana), Τα Παιδιά είναι Εντάξει (The Kids are All Right), The Vampire’s Assistant, Carmel, Ταξίδι στο Κέντρο της Γης (Journey to the Center of the Earth 3-D), Η Γέφυρα για την Τεραμπίθια (Bridge To Terabithia), Winged Creatures, Ενας Τετράποδος Πυροσβέστης (Firehouse Dog), Τρελές Διακοπές σε Τέσσερις Τροχούς (RV), Ολα για την Αγάπη (Little Manhattan), Zathura: Μια Περιπέτεια στο Διάστημα (Zathura), Kicking and Screaming, Howl’s Moving Castle και Το Πολικό Εξπρές (The Polar Express). Ο Χάτσερσον τιμήθηκε με Βραβεία Νέου Ηθοποιού για τα Zathura: Μια Περιπέτεια στο Διάστημα (Zathura) και Η Γέφυρα για την Τεραμπίθια (Bridge To Terabithia).

Ο Χάτσερσον έχει το δικό του φιλανθρωπικό οργανισμό, το Straight But Not Narrow (SBNN). O οργανισμός σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για την ισάξια συμπεριφορά στους ΛΟΑΤ ομότιμους τους (Λεσβιακά, Ομοφυλόφιλα, Αμφισεξουαλικά και Τρανσεξουαλικά άτομα-LGBT). Τα τελευταία τρία χρόνια, έχει διοργανώσει τουρνουά μπάσκετ για να συγκεντρώσει χρήματα για τον οργανισμό. Το 2012, τιμήθηκε με το Βραβείο Πρωτοπορίας της GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) για το έργο του.

Ο Χάτσερσον ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες.

Ο Λίαμ Χέμσγουορθ γεννήθηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, και μεγάλωσε κάνοντας σερφ στο νησί Phillip. Ο νεότερος από τα τρία αδέρφια, αγαπούσε πάντα τον κινηματογράφο, αλλά δεν ονειρεύτηκε να γίνει ηθοποιός από μικρός. Σε ηλικία 17 ετών, κι αφού παρακολούθησε τα μεγαλύτερα αδέρφια του Λουκ και Κρις  στην τηλεόραση, αποφάσισε κι εκείνος ν’ασχοληθεί με την υποκριτική. Η πρώτη του αξιοσημείωτη δουλειά ήταν για την τηλεοπτική σειρά Home and Away και στη συνέχεια το Neighbors.

Με το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο, την ταινία Ναυάγιο στην Παράνοια (Triangle), ανακάλυψε το πάθος του για τις ταινίες κι άρχισε να στέλνει μανιωδώς κασέτες με δείγματα δουλειάς του στο Χόλιγουντ. Μία κασέτα προοριζόταν για το Σιλβέστερ Σταλόνε, ο οποίος επικοινώνησε μαζί του, και του ζήτησε να πάει στο Χόλιγουντ για να υποδυθεί το γιο του στην ταινία Αναλώσιμοι (The Expendables(.  Λίγο πριν την αναχώρηση του έμαθε ότι ο ρόλος δεν υπήρχε πια στο σενάριο, αλλά λίγες ώρες μετά, η Marvel του ζήτησε να κάνει δοκιμαστικό για το ρόλο του Thor. Έχασε το ρόλο από το μεγάλο του αδερφό, αλλά είχε ήδη φτάσει στο Λος Άντζελες.

Ενώ ζούσε με τον αδερφό του στον ξενώνα του μάνατζερ τους, ο Λίαμ απέσπασε ρόλους σε ταινίες όπως οι Το Τελευταίο Τραγούδι (The Last Song), Αγώνες Πείνας (The Hunger Games), Αναλώσιμοι 2 (Expendables 2), Paranoia, Αγώνες Πείνας: Φωτιά (The Hunger Games: Catching Fire) και The Hunger Games: Επανάσταση Μέρος Ι (The Hunger Games: Mockingjay – Part 1). Πρόσφατα εμφανίστηκε στο Cut Bank.

Ο Γούντι Χάρελσον ήταν υποψήφιος για Όσκαρ για την ερμηνεία του στο Παράπλευρες Απώλειες (The Messenger) το 2010. Υπήρξε άλλη μία φορά υποψήφιος για την ερμηνεία του ως Λάρι Φλιντ στο Υπόθεση Λάρι Φλιντ (The People vs. Larry Flynt). Το 2012, ο ρόλος του στο Game Change του ΗΒΟ, του χάρισε Βραβείο Emmy, SAG και μία υποψηφιότητα στις Χρυσές Σφαίρες.

Ο Χάρελσον έγινε αρχικά γνωστός από την τηλεοπτική σειρά του NBC, Cheers. Για το ρόλο του ως Γούντι, απέσπασε ένα Emmy, και ήταν υποψήφιος άλλες τέσσερις φορές. Το 1999, ήταν ξανά υποψήφιος όταν αναβίωσε το ρόλο για το spin-off του Cheers, Frasier. Εμφανίστηκε ως guest στη σειρά, Will and Grace.

Το 1999, σκηνοθέτησε τη δική του θεατρική παράσταση, το Furthest From The Sun στο θέατρο Theatre de la Juene Lune στη Μιννεάπολις. Ακολούθησε η αναβίωση του Βροχοποιού, το The Late Henry Moss, και το On An Average Day, το This Is Our Youth για το θέατρο Berkeley Street στο Τορόντο. Το 2005, επέστρεψε  στο West End, για να πρωταγωνιστήσει στο Night of the Iguana. Το 2011 έγραψε και σκηνοθέτησε την κωμωδία Bullet for Adolf που ανέβηκε στο θέατρο Hart House του Τορόντο.

Ανάμεσα στις πολυάριθμες ταινίες που έχει παίξει είναι και οι Στα Όρια (Rampart), Zombieland, Όχι Μόνο Φίλοι (Friends with Benefits), 2012, Ο Άσχετ- Ball (Semi-Pro), The Grand, Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους ( No Country For Old Men), A Scanner Darkly, Η Καλύτερη Παρέα (A Prairie Home Companio),  Defendor, Επτά ζωές ( Seven Pounds), The Prize Winner of Defiance, Ohio, North Country, The Big White, After The Sunset, Play It To The Bone, Battle In Seattle, EDtv, Η Πόλη του Πάθους (The Hi-Lo County), Transsiberian, Η Λεπτή Κόκκινη Γραμμή (The Thin Red Line), Wag The Dog, Καλωσήλθατε στο Σεράγεβο (Welcome To Sarajevo), Kingpin, Γεννημένοι Δολοφόνοι (Natural Born Killers), Ανήθικη Πρόταση ( Indecent Proposal), Οι Λευκοί δε Μπορούν Να Πηδήξουν (White Men Can’t Jump) και το πολιτκό ντοκιμαντέρ Ethos.



Η υποψήφια για Emmy Ελίζαμπεθ Μπανκς, μοιράζει το χρόνο της ανάμεσα στο θεατρικό σανίδι και τη μεγάλη οθόνη, την κωμωδία και το δράμα. Έκανε το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με το Pitch Perfect 2, για το οποίο ανέλαβε και την παραγωγή με το σύζυγο της Μαξ Χάντελμαν, μέσω της εταιρίας τους  Brownstone Productions.

Πρόσφατα εμφανίστηκε στο Magic Mike XXL, ενώ πέρυσι δάνεισε τη φωνή της στο The Lego Movie. Ακολούθησαν τα Love & Mercy , Every Secret Thing , ενώ ανάμεσα στις αναρίθμητες δουλειές της είναι και οι Το Μεγάλο Φαβορί (Seabiscuit), Πιάσε με Αν μπορείς (Catch Me If You Can), Το 24ωρο μιας Ξανθιάς (Walk of Shame), Little Accidents, Ο Ηλίθιος Αδελφός Μας (Our Idiot Brother), The Details, Ο Ζακ και η Μίρι Γυρίζουν Πορνό ( Zack and Miri Make a Porno), Τι Να Περιμένεις Όταν είσαι  Έγκυος (What to Expect When You’re Expecting), People Like Us, Man on a Ledge, The Next Three Days, Παράδειγμα Προς Μίμηση (Role Models), Meet Dave, Invincible, The 40-Year-Old Virgin, Fred Claus, Sisters, Slither, Heights, The Baxter, The Trade, Ordinary Sinner, Η Απρόσκλητη (The Uninvited), Daltry Calhoun, Sexual Life, Hot American Summer και Spider-Man.

Για τη μικρή οθόνη, η Μπανκς υπήρξε υποψήφια για Emmy το 2011 για την ερμηνεία της στη σειρά 30 Rock. Έχει εμφανιστεί και στα Modern Family του ABC, και το Scrubs του NBC. To 2007, εμφανίστηκε στη μίνι σειρά του CBS Comanche Moon.

Η εταιρία παραγωγής της έχει αναλάβει τις ταινίες White Girl Problems, το Tink, στο οποίο η ίδια θα πρωταγωνιστήσει ως Τίνκερμπελ, το RA’s, ενώ στο παρελθόν έχει παραδόσει το Pitch Perfect και το The Surrogates.

Στο θέατρο, έχει συμμετάσχει σε πάρα πολλές παραγωγές του American Conservatory Theatre και την παραγωγή του θεάτρου Guthrie με τίτλο Summer and Smoke. Το 2006 πρωταγωνίστησε στο Bus Stop, σε μια παράσταση του φεστιβάλ του Williamstown.

Με καταγωγή από τη Μασαχουσέτη, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Πενυσλβάνια και το American Conservatory Theater. Συμμετέχει και σε πολλούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς, όπως οι LA’s Best, Planned Parenthood και Intrepid Fallen Heroes Fund. Ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες.

Η Τζούλιαν Μουρ είναι το ένατο πρόσωπο στην ιστορία της Ακαδημίας, που λαμβάνει δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ την ίδια χρονιά, για τα Ο Παράδεισος Είναι Μακριά (Far From Heaven) και Οι Ώρες (The Hours) το 2003.  Έλαβε εξαιρετικές κριτικές για το Ο Παράδεισος Είναι Μακριά (Far From Heaven), του Τοντ Χέινς, συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Επιτροπής Κριτικής, των Κριτικών Κινηματογράφου του Λος Άντζελες και άλλων. Κέρδισε το βραβείο Independent Spirit για την ταινία αυτή, ενώ ήταν και υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα και Screen Actors Guild Award στην ίδια κατηγορία. Οι Ώρες (The Hours) του Στηβ Ντάλντρυ, είναι βασισμένο στο ομώνυμο βραβευμένο με Πούλιτζερ μυθιστόρημα του Μάικλ Κάνινγχαμ, με τις Νικόλ Κίντμαν και Μέριλ Στριπ.  Ανάμεσα στις αμέτρητες μνείες που έλαβε για την ερμηνεία της, ήταν και η υποψηφιότητα για Όσκαρ.

Πρόσφατα, η Τζούλιαν Μουρ τιμήθηκε με Βραβείο Όσκαρ, Χρυσή Σφαίρα, BAFTA και SAG για την ερμηνεία της στο Still Alice.

Άλλες αξιοσημείωτες ερμηνείες της είναι για τις ταινίες The Hunger Games: Mockingjay-Part 1 – The Hunger Games: Επανάσταση-Μέρος 1 (The Hunger Games: Mockingjay – Part 1), Οδηγός Επιτυχίας (Maps to the Stars), Έβδομος Γιος (The Seventh Son), Non-Stop, Crazy, Stupid, Love, Τα Παιδιά Είναι Εντάξει (The Kids Are All Right), Ένας Άντρας Μόνος (A Single Man), The Forgotten, Το Μυστικό της Μέιζι (What Massie Knew), Κάτσε Φρόνιμα (The English Teacher), Εραστές Μετ’ Εμποδίων (Laws of Attraction), Chloe, 6 Souls, Περί τυφλότητας (Blindness), Savage Grace, I’m Not There, Τα Παιδιά των Ανθρώπων (Children of Men), Hannibal, Jurassic Park: The Lost World, The Fugitive, Εννέα Μήνες (Nine Months), Benny & Joon, The Hand That Rocks the Cradle, Το Τέλος Μιας Σχέσης (The End of the Affair), Boogie Nights, Magnolia, Cookie’s Fortune, Short Cuts, Δον Ζουάν (Don Jon), Psycho, Safe, Vanya on 42nd Street, Πέρα από τον Πικάσο (Surviving Picasso) και Ο Μεγάλος Λεμπόφσκι (The Big Lebowski).

Πετυχημένη συγγραφέας, η Μουρ πρόσφατα κυκλοφόρησε το τέταρτο βιβλίο της με τίτλο My Mother is a Foreigner, But Not to Me, βασισμένο στην εμπειρία της μεγαλώνοντας με μητέρα από τη Σκωτία. Υπογράφει επίσης τα παιδικά βιβλία Freckleface Strawberry, Freckleface Strawberry and the Dodgeball Bully, και Freckleface Strawberry: Best Friends Forever. Εμπνευσμένη από το βασικό χαρακτήρα των βιβλίων ‘Freckleface Strawberry’, το 2013 η Μουρ κυκλοφόρησε την εφαρμογή Monster Maker® app μέσω iTunes® που επιτρέπει στους χρήστες να φτιάξουν το δικό τους τέρας για να στείλουν στην οικογένεια τους και σε φίλους. Ακολούθησε η εφαρμογή Dreamtime Playtime®, που προωθεί την εκμάθηση μαθηματικών από νεαρή ηλικία. Το πρώτο βιβλίο της έχει διασκευαστεί και σε μιούζικαλ για το Μπρόντγουεϊ.

Αφού αποφοίτησε με Bachelor στις Καλές Τέχνες από το Πανεπιστήμιο της Βοστόνης, συμμετείχε σε διάφορες παραγωγές του Μπρόντγουεη, συμπεριλαμβανομένου τα Serious Money και Ice Cream/Hot Fudge. Εμφανίστηκε στον Άμλετ στο θέατρο Γκάθρι στη Μινεάπολις και συμμετείχε στο The Father με τον Αλ Πατσίνο και An American Daughter με τη Μέρυλ Στριπ. Έκανε το ντεμπούτο της στο Μπρόντγουεη στην παραγωγή του Σαμ Μέντες The Vertical Hour, σε σενάριο του Ντέιβιντ Χερ. Ζε μόνιμα στη Νέα Υόρκη.

Ο Ντόναλντ Σάδερλαντ είναι ένας από τους πιο αξιοσέβαστους ηθοποιούς σήμερα, με εκπληκτικό βιογραφικό στις πλάτες του,που περιλαμβάνει κλασικές ταινίες όπως οι Και οι 12 Ήταν Καθάρματα (The Dirty Dozen), M*A*S*H, Η Μέρα της Θεομηνίας (The Day of the Locust), Συνηθισμένοι Άνθρωποι (Ordinary People), 1900, Μακάβρια Εισβολή (Invasion of the Body Snatchers), Don’t Look Now, Η Εξαφάνιση (Klute), Καζανόβας (Fellini’s Casanova),  Ήρωες με Βρώμικα Χέρια (Kelly’s Heroes).

Ο Σάδερλαντ ήταν παραγωγός, σεναριογράφος και πρωταγωνιστής στο Pirate’s Passage, πρωταγωνιστής δίπλα στο γιο του Κίφερ στο γουέστερν Forsaken, ενώ άλλες ταινίες που εμφανίστηκε φέτος ήταν οι  Measure of a Man και Milton’s Secret. Ανάμεσα στις ταινίες που έχει εμφανιστεί είναι και οι  Alex in Wonderland,  Ο Τζόνι Πήρε Τ’Όπλο του (Johnny Got His Gun), Αρχίστε την Επανάσταση Χωρίς Εμένα (Start the Revolution Without Me), Ο Αετός Πάτησε στη Γη (The Eagle Has Landed), Max Dugan Returns, Crackers, Bethune, JFK, Κύματα Φωτιάς (Backdraft), Το Μάτι της Βελόνας (Eye of the Needle), Μια Σκληρή Λευκή Εποχή ( A Dry White Season), Threshold, Απρόσκλητος Επισκέπτης (Six Degrees of Separation), Χωρίς Όρια (Without Limits),  Ένα Τρελό… Τρελό Θηριοτροφείο (National Lampoon’s Animal House), Προσεχώς Ζάμπλουτοι (Fool’s Gold), Fierce People Ask the Dust ,The Eagle, The Mechanic, Αφεντικά για Σκότωμα (Horrible Bosses) , Επιστροφή στο Cold Mountain (Cold Mountain), Ληστεία αλά Ιταλικά (The Italian Job) και Περηφάνεια και Προκατάληψη (Pride and Prejudice).

Στη μικρή οθόνη, έχει τιμηθεί με Βραβείο Emmy και Χρυσή Σφαίρα για το ρόλο στην τηλεταινία του HBO Citizen X, όπως και με μία Χρυσή Σφαίρα για το ιστορικό δράμα του HBO Path to War. Πρωταγωνιστεί στο Crossing Lines, το The Pillars of the Earth, στη σειρά του ABC Dirty Sexy Money, για το οποίο υπήρξε και υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα. Πριν από αυτό, εμφανίστηκε στο Commander-in-Chief του ABC, για το οποίο επίσης ήταν υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία του όπως και για το Human Trafficking του Lifetime Television.

Στο θεατρικό σανίδι, ενθουσίασε με την ερμηνεία τους κριτικούς στην παράσταση Ten Unknowns, κι απέσπασε ένα Βραβείο του Outer Critics Circle. Πρωταγωνίστησε στις παραγωγές του Enigmatic Variationsστο Λονδίνο, το Τορόντο και το Λος Άντζελες.  Το 1978 διορίστηκε αξιωματούχος του Τάγματος του Καναδά και Ιππότης Γραμμάτων και Τεχνών στη Γαλλία πέντε χρόνια αργότερα. Το 2012 τιμήθηκε με τον ύψιστο Γαλλικό τίτλο του Αξιωματικού Γραμμάτων και Τεχνών.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο Φράνσις Λόρενς έχει μαγέψει το κοινό με τη δουλειά του. Σκηνοθέτης, παραγωγός στον κινηματογράφο, την τηλεόραση και σε μουσικά βίντεο κλιπ, έχει καθιερωθεί ως ένας δημιουργός που μπορεί να απευθυνθεί σε κοινό οποιασδήποτε ηλικίας .

Ο Λόρενς έκανε το ντεμπούτο του το 2005 με το Constantine, βασισμένο στο κόμικ Hellblazer. Ακολούθησε το Ζωντανός Θρύλος (I Am Legend) το 2007.

Ο Λόρενς έχει κερδίσει ένα Grammy για το μουσικό βιντεο κλιπ της Lady Gaga, Bad Romance, ένα Λατινικό Grammy  για το Whenever Whatever της Shakira και πολλά VMA. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως Jay-Z, Britney Spears, Beyoncé, Pink, Gwen Stefani, Jennifer Lopez, Aerosmith, Janet Jackson και πολλούς άλλους, ενώ έχει σκηνοθετήσει και διαφημιστικά για τις εταιρίεςThe Gap, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Coca-Cola, Pepsi, L’Oreal, Bacardi, McDonald’s, Disneyland, Oldsmobile, Covergirl,και Maybelline.

Ο Λόρενς τιμήθηκε πρόσφατα με το Βραβείο Καλύτερου Σκηνοθέτη της Χρονιάς στο CinemaCon του 2015. 

Φιλμογραφία

The Hunger Games: Mockingjay-Part 2 – The Hunger Games: Επανάσταση-Μέρος 2 (2015)         

The Hunger Games: Mockingjay-Part 1 – The Hunger Games: Επανάσταση-Μέρος 1 (2014)         

The Hunger Games: Catching Fire – The Hunger Games: Φωτιά (2013)

Water for Elephants – Νερό για Ελέφαντες (2011)                             

I Am Legend – Ζωντανός Θρύλος (2007)                              

Constantine (2005)

Η συγγραφέας Σούζαν Κόλινς κέρδισε την προσοχή του κοινού με το Underland Chronicles για τους New York Times. Το ντεμπούτο της για αναγνώστες άνω των 12 ετών, Αγώνες Πείνας (Σεπτέμβριος 2008) έγινε άμεσα bestseller. Ο Στίβεν Κινγκ το χαρακτήρισε «εθιστικό» στο Entertainment Weekly, και η Στέφανι Μάγιερ «εκπληκτικό» στην ιστοσελίδα της. Εμφανιζόταν στη λίστα των best seller των New York Times για περισσότερες από 260 συνεχόμενες εβδομάδες- περισσότερα από πέντε συνεχόμενα χρόνια από την έκδοση του, ενώ στις ΗΠΑ μόνο υπάρχουν περισσότερα από 65 εκατομμύρια αντίγραφα των τριών βιβλίων Αγώνες Πείνας (The Hunger Games) (Σεπτέμβριος 2008), Φωτιά (Catching Fire) (Σεπτέμβριος 2009), και Κοτσυφόκισσα (Mockingjay) (Αύγουστος 2010), τυπωμένα και ψηφιακά. Η τριλογία έχει μεταφραστεί σε 51 γλώσσες για 56 χώρες έχω σήμερα. Το Year of the Jungle, το εικονογραφημένο μυθιστόρημα της Σούζαν Κόλινς, εκδόθηκε το 2013 με εξαιρετικές κριτικές.

Η Σούζαν Κόλινς γράφει ταυτόχρονα σενάρια και για την παιδική τηλεόραση. Έχει εργαστεί σε πολλές εκπομπές της Nickelodeon, μεταξύ των οποίων και οι Clarissa Explains It All και The Mystery Files of Shelby Woo. Ήταν υποψήφια για Βραβείο του Σωματείου των Σεναριογράφων της Αμερικής για το Santa, Baby!

Το 2010, το όνομα της Κόλινς φιγούραρε στη λίστα του TIME και του Entertainment Weekly με τους 100 πιο Δημιουργικούς Ανθρώπους των Επιχειρήσεων.