H Blender Gallery παρουσιάζει μια σειρά επιλεγμένων έργων του Κωνσταντίνου Παπαμιχαλόπουλου, από το «Μεγάλο Χρυσό Δωμάτιο» και την έκθεση «Τάλως – Απεικονίσεις του Τεχνητού Ανθρώπου», στο lobby του The Westin Athens, στον Αστέρα Βουλιαγμένης.

Ο Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος (γεν. 1975) σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών με τη Ρένα Παπασπύρου και χαρακτική με το Μιχάλη Αρφαρά.  Είναι υποψήφιος διδάκτωρ του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Ο ίδιος ανήκει στη νέα γενιά καλλιτεχνών, που χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά μέσα σε συνδυασμό με τον πλούτο της εικονοποιίας των νέων τεχνολογιών. Η καλλιτεχνική του αναζήτηση έγκειται κυρίως στην σχέση μεταξύ Δυτικής Τέχνης και των τεχνών της Ανατολής, την διάκριση μεταξύ υψηλής και λαϊκής τέχνης καθώς και της οικειοποίησης εκδοχών της λεγόμενης “μη-τέχνης” από τα εικαστικά.

Το «Μεγάλο Χρυσό Δωμάτιο» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης το 2015 και αργότερα μεταφέρθηκε στην Blender Gallery, ως αναπόσπαστο κομμάτι της έκθεσης «Βιομορφικά» των White Island Works, του καλλιτεχνικού διδύμου του Κωνσταντίνου Παπαμιχαλόπουλου με την Άρτεμις Λύδη. Η τέχνης της χαρακτικής συνδυάζεται με υλικά, όπως η αυγοτέμπερα και τα φύλλα χρυσού συνθέτοντας έργα – στολίδια, τα οποία απεικονίζουν τους ιδιαίτερους «μικρόκοσμους» του καλλιτέχνη.

Η έκθεση «Τάλως» έλαβε χώρα στο café του Αρχαιολογικού Μουσείου της Αθήνας τον Αύγουστο του 2016. Η έκθεση αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των εορτασμών για την συμπλήρωση των 150 χρόνων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου και την αναμόρφωση του κήπου του αιθρίου. Χρησιμοποιώντας σινική μελάνι και χαρτί, ο καλλιτέχνης αποδίδει τον τεχνητό άνθρωπο ως την απόλυτη μηχανή,  με στοιχεία του δυτικού πολιτισμού συνυφασμένα με το στοιχείο του μύθου. Παρουσιάζονται ακόμα, δεκάξι απεικονίσεις φυτών πολλά εκ των οποίων συναντά κανείς στο περιβάλλον του κήπου του αιθρίου.