Η Tanweer παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 11 Φεβρουαρίου 2016 την ταινία Οδηγός για Singles (HOW TO BE SINGLE), σε σκηνοθεσία του Κρίστιαν Ντίτερ, με τις Ντακότα Τζόνσον και Ρέμπελ Γουίλσον.

Σύνοψη

Υπάρχει ο σωστός τρόπος να είσαι single, ο λάθος τρόπος, και έπειτα υπάρχει… η Άλις. Όπως και η Ρόμπιν. Η Λούσι. Η Μεγκ. Ο Τομ. Ο Ντέιβιντ. Η Νέα Υόρκη είναι γεμάτη μοναχικές καρδιές που ψάχνουν το σωστό ταίρι, είτε πρόκειται για έρωτα, ραντεβού ή κάτι ενδιάμεσα. Και κάπου ανάμεσα στα ερωτικά μηνύματα και τα one-night stands, κοινό σημείο όλων των ανύπανδρων ανδρών και γυναικών, είναι η ανάγκη τους να μάθουν να είναι μόνοι σε ένα κόσμο που η έννοια της αγάπης αλλάζει διαρκώς. Τα νυχτοπερπατήματα σε μια πόλη που δεν κοιμάται ποτέ δεν ήταν ποτέ τόσο διασκεδαστικά.

Πρωταγωνιστούν: Ντακότα Τζόνσον, Ρέμπελ Γουίλσον, Λέσλι Μαν, Άλισον Μπρι, Νίκολας Μπράουν, Ντέιμον Γουέιανς Τζ., Τζέισον Μαντζούκας, Άντερς Χολμ, Τζέικ Λέισι

Σκηνοθεσία: Κρίστιαν Ντίτερ

Σενάριο: Άμπι Κον, Μαρκ Σίλβερστάιν, Ντέινα Φοξ

Παραγωγή: Τζον Ρίκαρντ, Ντέινα Φοξ

Φωτογραφία: Κρίστιαν Ρέιν

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Στιβ Σάκλαντ

Μοντάζ: Τια Νόλαν

Μουσική: Φιλ Άισλερ

Κοστούμια: Έιβι Κάουφμαν

Διάρκεια: 110’

Κάνοντας πρεμιέρα τις ημέρες του Αγίου Βαλεντίνου, o «Οδηγός Για Singles» είναι η απάντηση στις σοκολατένιες καρδιές και τα μπουκέτα με τριαντάφυλλα… και ένα date movie που δεν χρειάζεσαι το έτερον ήμισυ.

Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Λιζ Τουτσίλο, σεναριογράφου της ταινίας «He’s Just Not That Into You», αλλά και επεισοδίων των «Sex and the City» και «Smash».

Σε σκηνοθεσία Κρίστιαν Ντίτερ, στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Ντακότα Τζόνσον, Ρέμπελ Γουίλσον, Λέσλι Μαν, Άλισον Μπρι, Νίκολας Μπράουν, Ντέιμον Γουέιανς Τζ., Τζέισον Μαντζούκας, Άντερς Χολμ, Τζέικ Λέισι


Πληροφορίες για την Παραγωγή

Single στη Νέα Υόρκη; Το Λονδίνο, το Λος Άντζελες, το Μόναχο, τη Ρώμη, την Αθήνα ή κάπου αλλού; Στη σημερινή εποχή, σε μεγαλύτερες ή μικρότερες πόλεις, υπάρχει μια κοινή πραγματικότητα νυχτερινής ζωής… bars για singles, online dates, και σεξ της μιας βραδιάς μέσα από apps, όπου το ρομάντζο δεν είναι απαραίτητο. Οι σημερινοί singles δεν ψάχνουν απαραίτητα τον ιδανικό σύντροφο, ούτε πνίγουν τους καημούς τους πάνω σε πληκτρολόγια. Ο «Οδηγός για Singles» είναι μια ρομαντική κομεντί που θέλει να μα δείξει το πώς ο καθένας προσπαθεί να κάνει ότι καλύτερο μπορεί, ακολουθώντας τους ρυθμούς της single ζωής, με το δικό του τρόπο.

Όπως λέει ο σκηνοθέτης Κρίστιαν Ντίτερ, “Ήθελα να κάνω μια μοντέρνα και φρέσκια κωμωδία, γύρω από τα πάρτι, το να περνάς καλά, τα ραντεβού – στιγμιότυπα δηλαδή του τι σημαίνει να είσαι single σήμερα. Οι περισσότερες ταινίες που ασχολούνται με τους άνδρες, τις γυναίκες και το dating περιστρέφονται γύρω από την αναζήτηση της ιδανικής σχέσης, όχι όμως η δική μας ταινία. Αντίθετα, αγκαλιάζει την πιο fun και ελεύθερη περίοδο της ζωής σου, όταν ψάχνεις τη θέση σου στον κόσμο, γνωρίζεσαι με τους φίλους σου, ανακαλύπτεις το τι θες από την ζωή».

Σύμφωνα με τον παραγωγό Τζον Ρίκαρντ, “Το να είσαι νέος, πρόσφατα πτυχιούχος και έτοιμος να ανακαλύψεις τον κόσμο, είναι μια οικουμενική εμπειρία. Όπως και το επόμενο σημαντικό σταυροδρόμι, λίγα χρόνια μετά: Τι με ενδιαφέρει; Τι θέλω να κάνω στη ζωή μου; Μπορεί κάποιος άλλος να χωρέσει σε αυτή την εξίσωση; Συχνά σκεφτόμαστε πως αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένας σύντροφος, αλλά στην πραγματικότητα αυτό που πρέπει να ανακαλύψουμε είναι τον εαυτό μας, και αυτό κάποιες φορές είναι τρομακτικό.”

Η σεναριογράφος και παραγωγός Ντέινα Φοξ, βετεράνος στις κωμωδίες, λέει, “Οι ρομαντικές κομεντί σχεδόν πάντα επικεντρώνονται στο ρομάντζο. Ο ‘Οδηγός για Singles’ είναι μια κωμωδία, για την περίοδο ανάμεσα στις σχέσεις, όταν προσπαθείς να περάσεις καλά, σε αυτή την τρελή εποχή του ‘κολλήματος’ με τα κινητά μας, των συζητήσεων με 140 χαρακτήρες και των σύντομων γνωριμιών.»

Επιστρέφοντας σε κωμικούς ρόλους, η Τζόνσον αντιμετωπίζει τις αδέξιες προσπάθειες της Άλις να γνωρίσει άνδρες, ως πρόσφατα single, ειδικά όταν δίπλα της είναι η Ρέμπελ Γουίλσον, ως η Ρόμπιν, το απόλυτο party girl και η καλύτερη οδηγός της στον κόσμο των δωρεάν ποτών, των one night stands και του πρωτοκόλλου των μηνυμάτων. Η Άλισον Μπρι είναι το κορίτσι με αποστολή της, το online dating, και η Λέσλι Μαν, κάπου ανάμεσα στην καριέρα της, έχει ξεχάσει τι σημαίνει προσωπική ζωή. Μαζί με τους άνδρες που θα βρουν στον διάβα τους, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα καθημερινών ανθρώπων που ζουν και αλληλοεπιδρούν κάπου γύρω μας.

Ο “Οδηγός για Singles” μας γνωρίζει την πρόσφατα χωρισμένη Άλις στο ξεκίνημα μιας νέας δουλειάς, μιας νέας πόλης, μιας νέας ζωής χωρίς δεσμεύσεις, με όλα όσα φέρνει μια τέτοια αλλαγή. Η Ντακότα Τζόνσον, που παίζει την Άλις, λέει, “Μου άρεσε πόσο πραγματική είναι η ιστορία. Όλοι έχουμε βρεθεί στη φάση που σκουντουφλάμε, που προσπαθούμε να καταλάβουμε τα πράγματα γύρω μας.”

Όταν την πρώτο-συναντούμε, παρατηρεί η Τζόνσον, “Είναι μια λίγο χαμένη, γεμάτη περιέργεια, νεαρή κοπέλα που ξεκινάει το κολέγιο. Γνωρίζει από την αρχή ένα αγόρι και μπαίνει από την αρχή σε μια άνετη και γεμάτη φροντίδα σχέση.”

Τέσσερα χρόνια μετά: “Όπως όλοι μας, η Άλις πάντα βασίζονταν σε κάποιον, είτε ήταν οι γονείς της, η αδελφή της, ο φίλος της. Ξαφνικά έχει μια αφύπνιση, και αποφασίζει να χωρίσει,” λέει η ηθοποιός. “Αλλά το μικρό διάλλειμα, μετατρέπεται σε τεράστια έκπληξη για τη ζωή της, και τώρα πρέπει να βρει τον τρόπο να την διαχειριστεί.”

Αφού πείσει τον σύντροφο της ότι έχει ανάγκη να πειραματιστεί με τον εαυτό της, η Άλις πηγαίνει στο Μανχάταν, για να ξεκινήσει μια νέα δουλειά ως δικηγορική υπάλληλος. “Θα πέσει αμέσως πάνω στη Ρόμπιν, που είναι λίγο… τρελή,” γελάει η Τζόνσον. “Η Άλις έχει βρει καταφύγιο και έχει φτιάξει πολλά όρια για τον εαυτό της. Η Ρόμπιν δεν έχει καθόλου ενδοιασμούς και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την γνώμη των άλλων, αρκεί να περνάει καλά.”

Η Ρόμπιν βάζει ως αποστολή της, όχι μόνο να δείξει στην καινούργια, τα κατατόπια της δουλειάς, αλλά και να την ξεναγήσει στα νυχτοπερπατήματα της Νέας Υόρκης.

“Η Ρόμπιν είναι η ‘για πάντα single’, που ξέρει ποιον και πότε τον θέλει, που είναι απόλυτα ανεξάρτητη και έχει την καλύτερη ζωή, στην ιδανικότερη πόλη. Διασκεδάζει συνέχεια, πίνει πολύ, κάνει πολύ σεξ και δεν έχει καθόλου δεσμεύσεις.», λέει η Γουίλσον.

Όταν πρώτο-συναντούμε την Ρόμπιν, είναι στην καλύτερη της στιγμή. “Σε ένα από τα καλύτερα clubs της Νέας Υόρκης, να χορεύει μέχρις εσχάτων,” σημειώνει η Γούίλσον. Την χορογραφία αυτής της σκηνής δούλεψε παρέα με τον Αάκομον Τζόουνς, φίλο της, και χορογράφο στο “Pitch Perfect”.

Όταν γνωρίζει την Άλις, η Ρόμπιν είναι αποφασισμένη να της μάθει όλα τα μυστικά της single ζωής, πώς να σε κερνούν δωρεάν ποτά στα μπαρ, που να κάνεις σεξ στο γραφείο, πότε να απαντάς σε μήνυμα την επομένη ενός sex date.

Αν η Ρόμπιν είναι η νέα και κάπως ασταθής δύναμη στη ζωή της Άλις, η Μεγκ είναι ο βράχος της. Το ρόλο υποδύεται η Λέσλι Μαν, για την οποία ο Ντίτερ αναφέρεται ως “κωμική φλέβα, απίστευτο χιούμορ, και απόλυτη χαρά να δουλεύεις μαζί”.

“Υποδύομαι μια γυναικολόγο, έτσι είμαι όλη μέρα ανάμεσα σε παιδιά. Αλλά η ίδια δεν έχει, ούτε και ενδιαφέρεται να αποκτήσει παιδί, παρότι ξέρει πως το βιολογικό της ρολόι χτυπά.” παρατηρεί η Μαν. Λίγο μεγαλύτερη και αρκετά πιο σοφή -ή έτσι φαίνεται- η Μεγκ είναι η προσωποποίηση της επιτυχημένης καριερίστα. Αλλά, αντίθετα με την αδερφή της, που προσπαθεί να αποκτήσει νέες εμπειρίες, η Μεγκ έχει παραμελήσει την ζωή της αρκετά.

Παρόλα αυτά, η Μεγκ έχει μια μητρική πλευρά, παρατηρεί η Τζόνσον, “Η Μεγκ επιτρέπει στην Άλις να είναι όποια θέλει, όποτε θέλει. Όταν οι δυο τους είναι μαζί, βλέπεις μια εντελώς διαφορετική πλευρά της Άλις – λίγο ανώριμη, λίγο παιδί – αλλά έχει συχωροχάρτι, γιατί βγάζει προς τα έξω την καλοσύνη και την τρυφερότητα στην Μεγκ.”

Παρότι φέρνει στον κόσμο παιδιά όλη την ώρα, και παρά την ευκολία, με την οποία αναλαμβάνει τον ρόλο της μαμάς για την αδερφή της, η Μεγκ επικοινωνεί με τον τρόπο της πως δεν αισθάνεται άνετα με τα παιδιά. Αλλά μια σημαντική για την εξέλιξη της πλοκής σκηνή στην αρχή της ταινίας, θα μας δείξει το εντελώς αντίθετο.

Εκτός από το να αποφεύγει την παρουσία παιδιών εκτός του εργασιακού της χώρου, η Μεγκ δείχνει να έχει προεξοφλήσει πως δεν έχει ανάγκη την παρουσία ενός άνδρα στην ζωή της, ικανοποιημένη αντίθετα για τον γάμο της με την δουλειά. “Και τότε γνωρίζει έναν άνδρα, πολύ νεότερο της,” αποκαλύπτει η Μαν. Νευρική αλλά και γοητευμένη, η Μεγκ αποφασίζει να πάει με τα νερά του φλερτ, ακόμη κι αν είναι για μια βραδιά.

Σε αντίθεση με την Μεγκ, η Λούσι είναι μια δραστήρια νέα γυναίκα, αποφασισμένη να κάνει μόνο τα απαραίτητα ραντεβού, με τον πιο πρακτικό και αποτελεσματικό τρόπο, μέσα από το ίντερνετ, με στόχο να βρει όχι μόνο μια σχέση, αλλά την σχέση της ζωής της. Έχει κάνει τις λίστες της, έχει εμπιστευτεί την τύχη της στην τεχνολογία, πεπεισμένη πως θα της φέρει τον Εκλεκτό έξω από την πόρτα της. Αλλά με το Wi-Fi στο διαμέρισμα της να μην της κάνει τα χατίρια, θα καταλήξει στο μπαρ κάτω από το σπίτι της, να τσεκάρει τα διάφορα sites που θα την συνδέσουν με τον έρωτα.

Η Άλισον Μπρι υποδύεται την πραγματίστρια εξπέρ των ψηφιακών ραντεβού. “Όλη η ζωή της Λούσι περιστρέφεται γύρω από τα online ραντεβού. Έτσι μια κακή σύνδεση είναι για την ίδια η απόλυτη καταστροφή,” αναφέρει. “Ένας γάμος, το συντομότερο δυνατό, είναι για την ίδια προτεραιότητα. Είναι έξυπνο κορίτσι, με ένα μυαλό που παίρνει συνέχεια στροφές κι έναν προσωπικό αλγόριθμο που θεωρεί πως την βοηθάει να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι, ανάμεσα σε δεκάδες ιστοσελίδες.  Αλλά αισθάνεται την πίεση του χρονοδιαγράμματος που έχει βάλει να την πιέζει. Αισθάνεται ήδη να έχει μείνει πίσω.”

Η Μπρι παραδέχεται πως η Λούσι “είναι τυφλωμένη από αυτό το συγκεκριμένο τύπο άνδρα που ψάχνει, ότι την περιορίζει ακόμη περισσότερο. Δεν καταλαβαίνει πως αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, ότι είναι τόσο οργανωτική, τόσο αυστηρή στον τρόπο που σκέφτεται και γι’ αυτό ανέτοιμη να δει αυτό που βρίσκεται μπροστά στα μάτια της.”

Γι αυτές τις τέσσερις γυναίκες που αναζητούν διαφορετικά είδη ευτυχίας και ικανοποίησης, ένα πράγμα είναι σίγουρο – τουλάχιστον για την Ρόμπιν: Τα ποτά τα κερνάνε οι άνδρες!

Για να πληρώσουν τον λογαριασμό – και όχι μόνο – οι δημιουργοί της ταινίας διάλεξαν ορισμένους από τους πιο ανερχόμενους κωμικούς από τον χώρο της τηλεόρασης και του σινεμά.

Ο επαγγελματίας single, Τομ, είναι ένας μπάρμαν με μια δοκιμασμένη συνταγή, να καταφέρνει να διώχνει το sex date από το σπίτι, πριν το ξημέρωμα.

               

Ο Χολμ αναφέρει ότι συζήτησαν με τον Ντίτερ σε βάθος πόσο μακριά να πάνε με την «κακή» συμπεριφορά του Τομ. “Συζητήσαμε αν είναι ένας καλός, κακός τύπος ή ένα κακό, καλό παιδί και αποφασίσαμε πως είναι το χειρότερο είδος του καλού παιδιού. Είναι ένα αυθεντικά καλό παιδί που έχει συνηθίσει την ευκολία των εύκολων γνωριμιών, χωρίς περαιτέρω δεσμεύσεις, και δεν ξέρει πώς να είναι σοβαρός, ακόμη κι αν στο δρόμο του βρεθεί κάποια με την οποία να μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά. Και έτσι τον βλέπουν κορίτσια σαν την Λούσι. Έχει φτιάξει ένα lifestyle, μέσα στο οποίο έχει κάπως χαθεί. Όχι ότι τον ενοχλεί ιδιαίτερα.”

               

Αυτό συμβαίνει μέχρι τη στιγμή που η Λούσι θα μπει στο μπαρ του. “Είναι πολύ συγκεκριμένη με τον τύπο του άνδρα που θέλει για σύντροφο της, και ο Τομ δεν υπόκειται σε αυτή την κατηγορία,” συνεχίζει ο ηθοποιός.  “Αυτό τον σαστίζει και τον κάνει να την θέλει.”  Αλλά δεν τον σταματά, από το να βγαίνει με άλλες γυναίκες, όπως η Άλις. “Μόλις βγήκε από μια σχέση και ψάχνει για κάτι εφήμερο, κι αυτό είναι ο Τομ.”

               

Όταν η Άλις βουτάει τα δάχτυλα των ποδιών της στην πισίνα με τους single άνδρες του Μανχάταν, βουτάει με τη μια στα βαθιά με τον Τομ, το ακριβώς αντίθετο από την μεγάλη της σχέση, τον Τζος. “Ήταν δυο ντροπαλοί πρωτοετείς που ερωτεύτηκαν,” λέει ο Νίκολας Μπράουν για τον χαρακτήρα του, και την Άλις.  “Ο Τζος ήταν η ασφαλής επιλογή και το καλό παιδί που της φέρονταν όμορφα. Δεν νομίζω πως υπήρχε κίνδυνος έκπληξης με τον Τζος. Και νομίζω πως γι’ αυτό το λόγο, τον άφησε».

               

“Η Άλις είναι μια κοπέλα που πολλά κορίτσια μπορούν να ταυτιστούν,” προσθέτει.  “Είναι σε μια φάση της ζωής της που δεν θέλει να νοικοκυρευτεί, που θέλει να αναζητήσει λίγο τον εαυτό της.  Και παρότι ο Τζος είναι ένα καλό παράδειγμα του τύπου που πιστεύει πως η σχέση του είναι η μια και μοναδική, ακόμη και εκείνος δεν θα περιμένει την κοπέλα του να κάνει σεξ με άλλους άνδρες για να διαπιστώσει, αν ισχύει το ίδιο και για εκείνη. Θα ψαχτεί και ο ίδιος.”

               

Ενώσω η Άλις ψάχνει κάτι καινούργιο, γνωρίζει έναν single μπαμπά, τον Ντέιβιντ, που παρότι την ελκύει, είναι διστακτικός να ξανατεστάρει και πάλι τα νερά μιας σχέσης. Ο Ντέιμον Γουέιανς Τζ. υποδύεται τον ρόλο του διστακτικού χήρου που επιστρέφει σιγά σιγά στον κόσμο των ραντεβού.

               

“Προσπαθεί να βρει τον δρόμο του σε αυτό το κομμάτι της ζωής, αλλά ίσως να μην είναι ακόμη έτοιμος γι’ αυτό,” λέει ο Γουέιανς. “Γνωρίζει την Άλις και του φαίνεται ενδιαφέρουσα, αλλά η σπίθα θα ανάψει και πάλι, μετά από μια τυχαία τους συνάντηση, λίγο καιρό μετά.”

               

Η Άλις δεν είναι η μόνη που γνωρίζει κάποιον που θα μπορούσε να είναι ο ένας και μοναδικός, αλλά που το timing ίσως να μην είναι σωστό. Η αδελφή της, μια γυναίκα αφοσιωμένη στη δουλειά, η Μεγκ, μένει έκπληκτη, όταν γίνεται αντικείμενο ενδιαφέροντος για τον πολύ νεότερο της, Κεν, που τον υποδύεται ο Τζέικ Λέισι. Γλυκός και ειλικρινής, ο Κεν δαγκώνει άσχημα την λαμαρίνα με την Μεγκ. “Εκείνη θεωρεί πως της είναι πολύ μικρός. Παρόλα αυτά, θα προσπαθήσει να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που του βάζει.”

               

Ένας ακόμη άνδρας που εξέπληξε τα κορίτσια ήταν ο Τζορτζ, που τον υποδύεται ο Τζέισον Μαντζούκας, η επιλογή του οποίου έγινε με έναν εντελώς απρόσμενο τρόπο. Ο Ντίτερ εξηγεί, “Είχαμε μια συνάντηση των συγγραφέων, συζητώντας για το σενάριο και για διάφορες αστείες ατάκες μέσα στην ιστορία. Προσκαλέσαμε και τον Τζέισον, καθότι και αυτός σεναριογράφος. Κάθε του ιδέα ήταν εξαιρετικά αστεία. Με το που τελειώσαμε την κουβέντα, κοιταχτήκαμε όλοι και σιωπηλά αποφασίσαμε  πως αυτός είναι ο ηθοποιός που θέλαμε για τον ρόλο. Και δέχτηκε.»

Η ΝέαΥόρκη

Ο “Οδηγός για Singles” γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στην Νέα Υόρκη. Το γύρισμα κράτησε περίπου 47 μέρες, σε 45 διαφορετικά locations.  Λέει ο Ντίτερ, “Ήθελα να νιώσω την Νέα Υόρκη, να βγάλω την ταινία έξω στην πόλη, στους δρόμους, στις γέφυρες, στα πάρκα, στις ταράτσες, να μην γυρίσουμε τα πάντα σε στούντιο. Και αυτό κάναμε.”

Σύμφωνα με την Φοξ, “Η πόλη κυριολεκτικά μας αγκάλιασε, ακόμα και ο καιρός ήταν εξαιρετικός. Η μεγαλύτερη πρόκληση για όλους ήταν ότι γυρίζαμε μια ταινία για τους singles που διασκεδάζουν την νύχτα, έτσι συνήθως ξενυχτούσαμε, γυρίζοντας όλη τη νύχτα!”