Συνεχίζοντας τη διερεύνηση των καθημερινών προβληματισμών μέσα από την τέχνη του χορού, η Hellenic Dance Company, επιστρέφει στη σκηνή με μία πολυσυλλεκτική παραγωγή, που θα παρουσιάσει στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικός Κόσμος.

Συνεχίζοντας τη διερεύνηση των καθημερινών προβληματισμών μέσα από την τέχνη του χορού, η Hellenic Dance Company, επιστρέφει στη σκηνή με μία πολυσυλλεκτική παραγωγή, που θα παρουσιάσει στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικός Κόσμος.


Η άρτια εικόνα που έχει παρουσιάσει τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων αποτελεί την εγγύηση, αλλά και την αφορμή για τη συνέχεια του έργου της Hellenic Dance Company, με μία παραγωγή πέντε παραστάσεων, για τις οποίες η διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, Παυλίνα Βερέμη «επιστράτευσε» μερικές από τις πιο δημιουργικές δυνάμεις του χορού.


Από τις 30 Ιουνίου ως και τις 2 Ιουλίου το Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Ελληνικός Κόσμος, με τη συνεργασία του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, θα τα έργα τεσσάρων συν δύο Ελλήνων και ξένων χορογράφων.


Το ensemble θα παρουσιάσει πρωτότυπα έργα που χτίστηκαν «πάνω» στους χορευτές του μετά από ανάθεση στους δημιουργούς, αλλά και κομμάτια από την εργογραφία Ελλήνων καλλιτεχνών με δυναμική παρουσία στο εξωτερικό.


Ειδικότερα, η Αθηνά Βάχλα παρουσιάζει μια δυνατή πρόταση μέσα από την οποία θίγει το ζήτημα του Αγώνα που καταβάλλει ο σύγχρονος άνθρωπος για να επιβιώσει σε μια πραγματικότητα μάλλον σκοτεινή. Μια χοροθεατρική πράξη-ταξίδι στον Εαυτό, το The Splinter in the Flesh φωτίζει τις σκληρές αλήθειες που μας περιβάλλουν και διερευνά τις πιθανές διεξόδους από αυτές.


Απέναντι στην Ελληνίδα δημιουργό, η Ισραηλινή Jasmin Vardimon εξετάζει την καθημερινότητα με έναν τρόπο διαφορετικό. Στο σύμπαν που δημιουργεί στο έργο της, Because, παρότι ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος, η χαρά είναι παρούσα ακόμη κι αν είναι σκληρή. Δυναμικό και αιχμηρό, το κομμάτι τοποθετεί το βλέμμα στις μικρές λεπτομέρειες που συνήθως κάνουν τη μεγάλη διαφορά.


Εντοπίζοντας στις ανθρώπινες σχέσεις, η Πέννυ Διαμαντοπούλου παραδίδει μια χορογραφική σπουδή η οποία υπογραμμίζει το δεσμό ανάμεσα στην κίνηση και στη μουσική. Μέσα από ένα τέτοιο σχήμα, το έργο Καθ’ Οδόν μας θυμίζει πόσο μοιάζουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας όταν επιλέγουμε να αναζητήσουμε την αλήθεια στη διαφορά ενώ αυτή μπορεί να αναπνέει στις ομοιότητες μας με τους άλλους.


Το In Never Loverland, της Αθανασίας Καννελοπούλου δε διεκδικεί μια θέση στο χάρτη ως χορογραφικό πόνημα. Ερμηνευμένο από την ίδια, το solo διατηρεί το χαρακτήρα μιας προσωπικής κατάθεσης που πραγματοποιείται από σκηνής με τη θερμότητα της εξομολόγησης και μετρά τις ώρες και τις στιγμές της ηρωΐδας του «στη χώρα της αγάπης του Ποτέ».


Βασισμένο στο βιβλίο του Milan Kundera, Η Αβάσταχτη Ελαφρότητα του Είναι, το Holdin’ Fast των Jozef Frucek και Λίντας Καπετανέα είναι ένα έργο για τρείς γυναίκες και τρείς άντρες χορευτές στο οποίο το ιλαρό της διάθεσης και ο σαρκασμός εκτοπίζουν την όποια σοβαροφάνεια και αποτελείται από αυτόνομα κομμάτια με πλήρες νόημα, που θυμίζουν τις παραγράφους του γραπτού κειμένου.


Η παρουσίαση της εν λόγω παραγωγής θυμίζει και τους στόχους της Hellenic Dance Company, οι οποίοι δεν είναι άλλοι από την εξοικείωση του ελληνικού κοινού με το σύγχρονο χορό, αλλά και την ανάπτυξη και προβολή του είδους τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.


Info
Hellenic Dance Company
30 Ιουνίου έως 2 Ιουλίου
Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Ελληνικός Κόσμος