Μουσείο Μπενάκη: The Greek Monsters by Beetroot Design and partners

Η Beetroot Design Group, το γραφείο οπτικής επικοινωνίας από τη Θεσσαλονίκη, που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στο χώρο του … επικοινωνιακού

Η Beetroot Design Group, το γραφείο οπτικής επικοινωνίας από τη Θεσσαλονίκη, που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στο χώρο του επικοινωνιακού design παγκοσμίως (red dot Agency of the Year) και το Μουσείο Μπενάκη παρουσιάζουν την έκθεση The Greek Monsters by Beetroot| Τα Ελληνικά Τέρατα της Beetroot η οποία ύστερα από την τεράστια επιτυχία της σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

Η έκθεση δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της βράβευσης της Beetroot Design Group, για το «σταθερά υψηλό επίπεδο» του συνόλου του έργου της, με το red dot Communication Design Award – Agency of the Year για το 2011, μια από τις σημαντικότερες διακρίσεις στο επικοινωνιακό design διεθνώς.

Με αφορμή την εξαιρετικά σημαντική ελληνική πρωτιά, το Μουσείο Μπενάκη θα φιλοξενήσει «Τα ελληνικά τέρατα» στο Κτήριο της οδού Πειραιώς, από τις 27 Απριλίου έως τις 29 Ιουλίου του 2012.

Η έκθεση αποτελείται από εγκαταστάσεις, γλυπτά, ειδώλια, στένσιλ ζωγραφικά γκράφιτι υπό μορφή σύγχρονων ζωφόρων αλλά και «αόρατα» τέρατα που γίνονται αντιληπτά μέσω της τεχνολογίας, όλα εμπνευσμένα από την πλούσια ελληνική μυθολογία και σχεδιασμένα σε έναν νέο-μελανόμορφο ρυθμό.

Τα εκθέματα συμπληρώνονται από υπομνήματα, στα οποία αντί να παρατίθενται πληροφορίες για την προέλευση, την ιστορία ή την κατασκευή τους, θα παρουσιάζονται πρωτότυπα ποιήματα για τη φιλοσοφία ή την πρακτική που συμβολίζουν.

Με «Τα ελληνικά τέρατα» η Beetroot, επιχειρεί να αντιστρέψει με χιούμορ την κακή πολιτικό-οικονομική εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα οικουμενικές φιλοσοφικές βάσεις και πρακτικές του σύγχρονου design. Χρησιμοποιώντας τα τέρατα της ελληνικής μυθολογίας με το διττό τους χαρακτήρα τόσο ως θύτες όσο και ως θύματα, τα «ελληνικά τέρατα» λειτουργούν ως τα πλέον σύγχρονα σύμβολα ενάντια στο ρατσισμό, την απλοποίηση και τον αποκλεισμό.
Σε μια δύσκολη για την Ελλάδα πολιτικό-οικονομική εποχή, «Τα ελληνικά τέρατα» είναι η πιο ξεκάθαρη αντιστροφή του «Φοβού τους Δαναούς…», εφόσον η αρνητική πρώτη εντύπωση κυοφορεί τελικά δημιουργία, αποφασιστικότητα και έργο.
Η έκθεση The Greek Monsters by Beetroot | Τα Ελληνικά Τέρατα της Beetroot στοχεύει στο να φωτίσει την πιο θετική πλευρά της σύγχρονης Ελλάδας.

Beetroot

Η Beetroot Design Group είναι ένα πολυβραβευμένο γραφείο οπτικής επικοινωνίας και δημιουργικού σχεδιασμού, που για περισσότερο από έντεκα χρόνια αναδεικνύει με το έργο της την ουσία της ανθρώπινης παραγωγής, το πάθος για την ανάπτυξη και την ανθρώπινη ικανότητα.

Αποστολή της Beetroot είναι να ανακαλύπτει, να δημιουργεί και να αναπτύσσει την ταυτότητα μιας εταιρίας, υπηρεσίας ή προϊόντος και στη συνέχεια να την επικοινωνεί με τρόπους που να την καθιστούν μοναδική, αναγνωρίσιμη και να την καθιερώνουν στο διεθνές στερέωμα. Το έργο της Beetroot είναι χαρακτηριστικό για το πολυσυλλεκτικό και ανομοιογενές του ύφος εφόσον κάθε εφαρμογή είναι μοναδική, αυθεντική και σχεδιάζεται ειδικά στo πλαίσιo της εκάστοτε συνεργασίας.
Η Beetroot αναζητά, αποκαλύπτει ή (ανα)δημιουργεί τις ιδιαιτερότητες που συνιστούν τη μοναδικότητα ενός έργου, χωρίς να διστάσει να εκμεταλλευτεί ακόμα και τις παρερμηνείες ή τις παρανοήσεις που προκύπτουν γύρω από αυτό, με αποτέλεσμα το χαρακτηριστικό «άνευ προηγουμένου» έργο της, να έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών από τα πλέον αναγνωρισμένα brands διεθνώς και μερικές από τις σημαντικότερες διακρίσεις στο χώρο του επικοινωνιακού design.

Στις 8 Οκτωβρίου του 2011 η Beetroot βραβεύτηκε για το «σταθερά υψηλό επίπεδο του έργου της» με το red dot communication design award ως Agency of the Year.

Beetroot είναι:

Βαγγέλης Λιάκος, Αλέξης Νίκου, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Μιχάλης Ραφαήλ, Ηλίας Παντικάκης, Γιώργος Λεμονίδης, Κώστας Παππάς, Κάρολος Γακίδης, Εύη Μπλάζου, Πάρις Μέξης, intern: Χάρης Χατζιμπαλόγλου

Το νου σας στα Τέρατα!

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ