Τι απομένει σήμερα απ’ όσα οραματίστηκαν και υποσχέθηκαν οι δεκαετίες του ’60 και του ’70; Τι κάνουμε με τη μελαγχολία και το αδιέξοδο μιας απογοήτευσης που έρχεται από την ακύρωση του μέλλοντος που υποσχέθηκαν; Έχοντας διακριθεί με το ευρωπαϊκό Prix Jardin d’Europe 2016, μετά την παράσταση A Kind of Fierce, διεθνή συμπαραγωγή του Φεστιβάλ, και με σημαντική πορεία στην ευρωπαϊκή σκηνή του χορού, η Ελληνίδα Κατερίνα Ανδρέου ταράζει και πάλι τα νερά με μια Γαλλοελβετική, πολλά υποσχόμενη, παραγωγή, που απορροφά τους κραδασμούς του παρόντος. Με όχημα την ιδέα του θρήνου, η δημιουργός εξερευνά τη δική της, αυθεντικά γυναικεία και πολιτική φωνή σ’ ένα χορογραφικό σόλο, που ζητά να ξορκίσει την κατάθλιψη μιας εποχής ολόκληρης. Mourn baby mourn / Θρήνησε, μωρό μου, θρήνησε.

8 Ιουλίου: Μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση με την Κατερίνα Ανδρέου. Συντονίζει η Παρασκευή Τεκτονίδου.

Συντελεστές

Σύλληψη – Ερμηνεία – Κείμενο: Κατερίνα Ανδρέου
Ήχος: Κατερίνα Ανδρέου & Cristian Sotomayor
Φωτισμοί – Σκηνικά: Yannick Fouassier
Εξωτερική παρατηρήτρια: Μυρτώ Κατσίκη
Βίντεο: Arnaud Pottier
Παραγωγή – Περιοδεία: Elodie Perrin
Παραγωγή: BARK

Διάρκεια: 45′

Photo Credit: © Hélène Robert

Διαβάστε επίσης:

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Γυναίκες δημιουργοί στην Πειραιώς 260
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου: Το Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα για το 2022