JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™ και MontBlanc ενώνουν τις δυνάμεις τους

Συνεχίζοντας το ταξίδι στην καρδιά ενός ποτηριού που ξεκίνησε με τη μοναδική, πρωτοπόρα, θεατρική, μουσική και καλλιτεχνική παράσταση SYMPHONY IN BLUE, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, το JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™, παρουσιάζει μία νέα μοναδική συνεργασία με τη MontBlanc στην Ελλάδα.

Με μια μοναδική συνεργασία στο πλαίσιο της επιτυχημένης καμπάνιας SYMPHONY IN BLUE με μουσικές συνθέσεις του διεθνούς προβολής Έλληνα συνθέτη Στέφανου Κορκολή

Συνεχίζοντας το ταξίδι στην καρδιά ενός ποτηριού που ξεκίνησε με τη μοναδική,  πρωτοπόρα,  θεατρική, μουσική και καλλιτεχνική παράσταση SYMPHONY IN BLUE, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, το JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™, παρουσιάζει μία νέα μοναδική συνεργασία με τη MontBlanc στην Ελλάδα. 

Η συνεργασία του JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™με την MontBlanc θα παρουσιάσει μια σειρά από 6 μουσικά κομμάτια που έχει συνθέσει ο διεθνούς προβολής Έλληνας συνθέτης Στέφανος Κορκολής καθένα από τα όποια θα συμβολίζει τα έξι στοιχεία του γευστικού προφίλ αυτού του σπάνιου ουίσκι: τη φρεσκάδα, τη πλούσια φρουτώδη γεύση, τα αρώματα βύνης & ξύλου, την πικάντικη αίσθηση αλλά και τον καπνιστό χαρακτήρα. Στην κοινή εκδήλωση παρουσίασης των κομματιών που θα πραγματοποιηθεί σύντομα στην Αθήνα, θα δεσπόζει η νέα πένα Pavarotti της MontBlanc.

Η καμπάνια SYMPHONY IN BLUE είναι εμπνευσμένη από το ταξίδι που ξεκίνησε ο John Walker πριν από περίπου 200 χρόνια και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την ιστορία, την απόλυτη δεξιοτεχνία και τη κληρονομιά του JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™.

«H συνεργασία με το JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™ και το Στέφανο Κορκολή είναι μια μοναδική ευκαιρία για δύο luxury brands να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ του τρόπου που παράγονται τα εργαλεία γραφής MontBlanc και τον τρόπο που το Johnnie Walker παράγει το ουίσκι του, με κοινό παρονομαστή την τέχνη της δημιουργίας και δεξιοτεχνίας, οπότε αυτή είναι μια εξαιρετική συνεργασία για εμάς. Ο Στέφανος Κορκολής, θα δημιουργήσει με μία συλλεκτική πένα MontBlanc Pavarotti μοναδικές μελωδίες εμπνευσμένες από τα γευστικά χαρακτηρίστηκα του JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL» δήλωσε ο Τίμος Τζάννες.

“Με το SYMPHONY IN BLUE, θέλουμε να εξηγήσουμε με έναν μοναδικό τρόπο το σπάνιο προφίλ του JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™ που αποδίδει φόρο τιμής στην τέχνη του Blending, μια τέχνη με την οποία πρωτοπόρησε ο John Walker. Το Johnnie Walker είναι γνωστό για το δυνατό του χαρακτήρα, το καινοτόμο του πνεύμα και τον εορτασμού της προόδου, οπότε θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα βοηθήσει τη δημιουργικότητα και θα εμπνεύσει την πρόοδο” Δήλωσε ο Χάρης Ψαρούδας, Διευθυντής των Reserve Brands της Diageo στην Ελλάδα. 

Οι λέξεις JOHNNIE WALKER και BLUE LABEL, η εικόνα του Περιπατητή και τα σχετικά λογότυπα αποτελούν εμπορικά σήματα της εταιρείας

© John Walker & Sons 2014.

Για το JOHNNIEWALKER ® BLUELABEL

Το JOHNNIE WALKER BLUE LABEL είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές της οικογένειας JOHNNIE WALKER.

Μόνο υψηλής ποιότητας και σπάνια ουίσκι χρησιμοποιούνται για το blending του JOHNNIE WALKER BLUE LABEL, με 1 ανάμεσα σε 10,000 βαρέλια ουίσκι να θεωρείται επαρκές, ώστε να δώσει την ποιότητα, τον χαρακτήρα και το άρωμα στην εξαιρετική και χαρακτηριστική γεύση του. Το καθένα είναι επιλεγμένο από τον Master Blender του JOHNNIE WALKER: μια τελετουργία της αδιάσπαστης γενιάς των Master Blender που κρατάει περισσότερο από 190 χρόνια. Πρόκειται για την απόλυτη έκφραση της δημιουργίας του ουίσκι σήμερα, αλλά και ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα της μοντέρνας εποχής.

Παρουσιάζεται σε ξεχωριστά αριθμημένες φιάλες, θυμίζοντας το στυλ των ουίσκι του 19ου αιώνα. Ο Master Blender, με τις δεκαετίες εμπειρίας του, επιλέγει μερικά από τα σπανιότερα βαρέλια από τα αποθέματα του JOHNNIE WALKER με κριτήρια την ποιότητα, το χαρακτήρα και τη γεύση τους για να δημιουργήσει το δυναμικό, πολυσύνθετο και απαλό χαρακτήρα του BLUE LABEL.

Το BLUE LABEL έχει ώριμη και ολοκληρωμένη γεύση, με αρώματα ξηρού καπνού (χαρακτηριστική γεύση του JOHNNIE WALKER) αναμειγμένη με τη γλυκύτητα της σταφίδας. Απολαμβάνεται καλύτερα όταν η παλέτα του στόματος είναι καθαρή και δροσισμένη από παγωμένο νερό. Με μια γουλιά μπορεί να αποκαλυφθεί μια μεταξένια αίσθηση, ενώ ακολουθεί μία έκρηξη γεύσεων. Από τη πρώτη στιγμή μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις γεύσεις από φουντούκια, μέλι, ροδοπέταλα, πορτοκάλια και σέρυ. Οι επόμενες γουλιές μας ανταμείβουν με πιο κρυμμένες γεύσεις όπως το κουμκουάτ, ψιλό αρωματικό καπνό, σανταλόξυλο, καπνό και μαύρη σοκολάτα.

Για τη DIAGEO

Η Diageo είναι η κορυφαία εταιρία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με μια μοναδική σειρά προϊόντων στις κατηγορίες premium spirits, μπύρας, κρασιού και σαμπάνιας. Σε αυτά περιλαμβάνονται κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα brands διεθνώς, όπως τα: Johnnie Walker, Haig, Dimple,  Cardhu, J&B και τα Classic Malts  στην κατηγορία του ουίσκι, οι μάρκες Smirnoff, Cîroc και Ketel One στην κατηγορία vodka, τα gins Gordon’s και Tanqueray, τα ρούμια Captain Morgan και Pampero, τo liqueur  Baileys, το PIMM’s, η URSUS και ready to serve cocktails όπως το Parrot Bay.

Η Diageo είναι μια διεθνής εταιρία της οποίας τα προϊόντα πωλούνται σε περισσότερες από 180 χώρες ανά τον κόσμο και οι μετοχές της διακινούνται στα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης (New York Stock Exchange, DEO) και του Λονδίνου (London Stock Exchange, DGE).

Για περισσότερες πληροφορίες  για τη Diageo, τους ανθρώπους της, τα brands της και τις ενέργειές της επισκεφθείτε το www.diageo.com. Για τη διεθνή πρωτοβουλία της Diageo η οποία προάγει την υπεύθυνη κατανάλωση μέσω καλών πρακτικών, ενημέρωσης και δράσεων σε όλο τον κόσμο, επισκεφθείτε το www.DRINKiQ.com

Γιορτάζουμε τη ζωή, κάθε μέρα, σ’ όλη τη γη.

Για τη MontBlanc

Η Montblanc ιδρύθηκε στο 1906 στο Αμβούργο της Γερμανίας από 3 φίλους με σκοπό να παράγει και να διαθέτει στην Ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά αρίστης ποιότητας εργαλεία γραφής.

Από τότε το λευκό άστρο που κοσμεί όλα τα προϊόντα της συμβολίζει την υψηλότερη κορυφή των Αλπεων το Λευκό όρος, από οπου πήρε και το όνομα της και η οποία υψώνεται στα 4810 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο αριθμός αυτό ακολουθεί και τις περιορισμένες εκδόσεις της και είναι χαραγμένος στο πενάκι ολων των στυλογράφων μελάνης.

Μέσα στα χρόνια πού ακολούθησαν η Montblanc αναπτύχθηκε εντυπωσιακά με αποτέλεσμα σήμερα να διαθέτει στους λάτρεις της μέσω των 350 Boutique και 3500 σημείων πώλησης σε ολο τον κόσμο προϊόντα όπως: Εργαλεία γραφής , Δερμάτινα αξεσουάρ και κοσμήματα για άνδρες και γυναίκες , Ζώνες ,Τσάντες , Ρολόγια κ.α

Για περισσότερες πληροφορίες για την Montblanc τα προιόντα της και τις ενέργειες της επισκεφθείτε το www.montblanc.com ή ακολουθείστε μας στο site tzannes.gr και στο Facebook.

Για τη συλλεκτική έκδοση  LUCIANO PAVAROTTI

Από το 1992 η MONTBLANC εκδίδει 2 βασικές συλλεκτικές σειρές στυλογράφων αφιερωμένες σε ανθρώπους που άφησαν το στίγμα τους στην Ιστορία των γραμμάτων των τεχνών και του πολιτισμού γενικότερα.

Φέτος για 24η χρονιά με την σειρά Patron of the Arts πού τιμά σημαντικούς χορηγούς και φυσιογνωμίες των τεχνών παρουσιάζει 2 στυλογράφους μελάνης σε 4810 και 888 τεμάχια αφιερωμένη στον μεγάλο Ιταλό Τενόρο LUCIANO PAVAROTTI «τον Βασιλιά των υψηλών ντο» όπως είχε ονομασθεί και ο οποίος πέθανε στις 6 Σεπτέμβριου του 2007 σε ηλικία 72 ετών αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό στον χώρο της όπερας.  Και οι δύο σειρές είναι διακοσμημένες με στοιχεία που αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη.

x
Το CultureNow.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση στο site. Συμφωνώ