Από τι κρέμεται κανείς; Κυρίως από τον χρόνο.

Για την Κλοέ Μολιά, η αιώρηση είναι ένας τρόπος να ζει κανείς έντονα στο εδώ και τώρα, ένας τρόπος να παράγουμε νόημα και πυκνότητα.

Με σπουδές στην κεραμική, την ακροβατική τέχνη (trapeze) και τις πολεμικές τέχνες, η γαλλίδα περφόρμερ ίδρυσε την ομάδα Rhizome το 2009. Μέσα από τις ακροβατικές της περφόρμανς όπου αξιοποιεί τη μαθητεία της στις πολεμικές τέχνες, έρχεται αντιμέτωπη με την αίσθηση του κενού επιζητώντας το ιδιαίτερο εκείνο νόημα που παράγεται στη σιωπή.

Τo Horizon, που εκτελεί η ίδια, είναι μια εντυπωσιακή ακροβατική περφόρμανς που κόβει την ανάσα. Ένας χώρος συμπυκνωμένος σε μια λεπτή ατσάλινη γραμμή που ζητά την αδιάσπαστη προσοχή μας. Η διαδικασία της αιώρησης δημιουργεί ένα σύμπαν αντιθέσεων − το πάνω και το κάτω, η δράση και η ανάπαυση, το ασήμαντο και το τραγικό.

Οι μύες αποκαλύπτονται σε όλη την ευάλωτη φύση τους, την ίδια στιγμή που ξεδιπλώνεται η δύναμή τους. Μέσα από τα θραύσματα, επινοείται ένα νέο κέντρο που αντισταθμίζει τον κατακερματισμό της σύγχρονης καθημερινότητας.

Συντελεστές:

Σύλληψη – ερμηνεία: Chloé Moglia
Κατασκευή: John Caroll / Paris Quartier d’Eté
Διεύθυνση παραγωγής: Laurence Edelin
Παραγωγή: Rhizome
Συμπαραγωγή: Paris Quartier d’Eté
Ανάθεση από την Carole Fierz (Paris Quartier d’Eté)

Η Rhizome στηρίζεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Επικοινωνιών – DRAC Bretagne και υποστηρίζεται από το διαμέρισμα του Morbihan (Bretagne) και τη Fondation BNP Paribas. Η Chloé Moglia είναι συνεργαζόμενη καλλιτέχνιδα στο L’Agora – Scène nationale d’Évry et de l’Essonne, στο Centre des Monuments Nationaux και στο CCN2 – centre chorégraphique national de Grenoble

Με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου

Στο πλαίσιο των δράσεων Άνοιγμα στην Πόλη. Το Άνοιγμα στην Πόλη τελεί υπό τη στήριξη του Δικτύου Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων Athens Culture Net, με ιδρυτικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

* Με την παράσταση της Chloé Moglia το Φεστιβάλ Αθηνών συμμετέχει στο φετινό Athens Pride.


Κεντρική φωτογραφία θέματος: Chloe Moglia – Horizon. ©Johann Walter


Διαβάστε επίσης:

Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018: Το πρόγραμμα