Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, έχοντας εξαρχής ως βασικό άξονα την εξαγωγή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού και την υποστήριξη Ελλήνων δημιουργών, συνεχίζει την εκτός συνόρων δράση της.

Αυτές τις ημέρες, η Στέγη είναι καλεσμένη στην Ιαπωνία, στη μεγάλη διοργάνωση/πλατφόρμα TPAM στη Yokohama, 13-17 Φεβρουαρίου 2017, μια ευκαιρία συνάντησης καλλιτεχνικών πολιτιστικών οργανισμών από όλο τον κόσμο. Οι ευρωπαϊκοί πολιτιστικοί οργανισμοί που συμμετέχουν είναι τέσσερις: ONDA από το Παρίσι, Stary Teatr από την Κρακοβία, Institut Ramon Llull από τη Βαρκελώνη, Στέγη Ιδρύματος Ωνάση από την Αθήνα. Ο κάθε οργανισμός συμμετέχει με 2-3 καλλιτέχνες ή ομάδες από τον χώρο του θεάτρου και του χορού που παρουσιάζουν το έργο τους στη διάρκεια σύντομων προφορικών sessions και λαμβάνουν μέρος σε συναντήσεις, networking και διάφορες δράσεις. Η Στέγη συμμετέχει με τους Λένα Κιτσοπούλου, Αργυρώ Χιώτη (Vasistas), Γιόζεφ Φρούτσεκ (RootlessRoot).

Παράλληλα, διάφορες παραγωγές της Στέγης συνεχίζουν το διεθνές ταξίδι τους. Το Still Life του Δημήτρη Παπαϊωάννου μόλις επέστρεψε από την Αυστραλία, όπου παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία στο Sydney Festival (27-29 Ιανουαρίου 2017). Το 6 a.m. How to Disappear Completely των Blitz παρουσιάζεται 23-28 Φεβρουαρίου 2017 στο Nouveau Theatre de Montreuil – Centre Dramatique National στη Γαλλία. Οι καθαρίστριες της Καθαρής Πόλης των Ανέστη Αζά και Πρόδρομου Τσινικόρη μοιράζονται με το κοινό την ιστορία τους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Sharjah Biennial, 13 Μαρτίου 2017), στη Γαλλία (Festival Passages, Metz, 12 – 14 Μαρτίου 2017) και στη Γερμανία (3rd International Festival for citizens on stage, Theater Freiburg, 18 Μαΐου 2017).

Οι παραστάσεις της Στέγης συνεχίζουν να συγκινούν και να λαμβάνουν πολύ καλές κριτικές και εκτός Ελλάδας. Οι Όρνιθες ήταν τον Δεκέμβριο στη λίστα με τα “Best of 2016” του διεθνούς αμερικανικού περιοδικού για τη σύγχρονη τέχνη, Artforum.