Στο πλαίσιο του 11ου Φεστιβάλ Νάξου με τίτλο Less is more, γίνεται ένα αφιέρωμα στη τέχνη και τεχνική του θεατρικού μονολόγου. Ο μονόλογος

για τον καλλιτεχνικό υπεύθυνο του Φεστιβάλ, Στέλιο Κρασανάκη «αποτελεί το εντελέστερο θεατρικό είδος. Είναι η περιοχή όπου δοκιμάζεται το κείμενο, η υποκριτική και η σκηνοθεσία στην πιο ακραία τους μορφή».

 

Στον πρώτο μονόλογο «Το Παρτάλι» (7 & 8/8) του Θεόδωρου Γρηγοριάδη, με τον Χρήστο Στέργιογλου σε σκηνοθεσία Στέλιου Κρσασανάκη, καταργείται ο τέταρτος τοίχος, ηθοποιός και κοινό γίνονται ένα και κυριαρχεί μια καακτμένη αμεσότητα της θεατρικής αφήγησης.

 

Στο «Μαράν Αθά» (16/8) κεντρικό άξονα αποτελεί το ίδιο το κείμενο «ποταμός» του Θωμά Ψύρρα, ενώ ο Δήμος Αβδελιώδης καθοδηγεί τη Γιασεμί Κηλαηδόνη επιχειρώντας μια σκηνοθεσία του λόφου και της πεποιημένης εκφοράς του.

 

Τέλος στη «Camille Claudel: Το κύμα της τρέλας» (19/8) ο Στέλιος Κρασανάκης με την εξαιιρετική Λυδία Φωτοπούλου αναζητούν τρόπους σκηνικής αναπαράστασης της επιστολογραφίας ενός ιδιαίτερου θεατρικού είδους. Ένα παιχνίδι λόγου, σώματος, σκηνικού χώρου και βίντεο-εικόνων.

 

Τρεις διαφορετικές εκδοχές της θεατρικής σχέσης ηθοποιού και θεατή με τη διαμεσολάβηση του λόγου.

 

Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Στέλιος Κρασανάκης

 

Διεύθυνση Παραγωγής: Μάριος Βαζαίος

 

 

Δείτε επίσης στο παρακάτω video τη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο Χρήστος Στέργιογλου για το “Παρτάλι” με αφορμή την παράστασή του στο Φεστιβάλ Αθηνών: http://www.culturenow.gr/video/Theatre/Ο_Χρήστος_Στέργιογλου_στο_Culturenow.gr.html