Το νέο μυθιστόρημα του Αλέξη Πανσέληνου, Σκοτεινές επιγραφές κυκλοφόρησε απο τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

 

Το χρονικό της απώλειας σαν μια ανοιχτή ερωτική επιστολή.
Μια μυστήρια επιγραφή στο κέντρο της πόλης, βαμμένη άτσαλα πάνω σε έναν τοίχο.
Μια επιγραφή που σίγουρα θέλει ερμηνεία. Μαρτυρά άραγε κάτι για την πόλη ή για τον ήρωα του βιβλίου που έτυχε να την προσέξει και κρέμασε σ’ αυτή την ελπίδα για να φωτίσει τα σκοτεινά μυστήρια της ζωής του;
Ένας κόσμος σε παράκρουση: μια νεολαία οπλισμένη με σπρέι, μια άλλη με ρόπαλα ένας Αγιορείτης και ένας Ανθυπασπιστής, ένας ταξιδιωτικός πράκτορας, μια νοσοκόμα και ένα μοντέλο δυο παλιοί φίλοι που μισούνται, μια απρόθυμη χήρα και ένας οδηγός ασθενοφόρου συμπλέκονται και σέρνουν τον χορό γύρω από τους εφιάλτες του ερασιτέχνη ζωγράφου που ψάχνει μέσα από το νόημα της επιγραφής να ανακτήσει τη χαμένη του αγάπη.

ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΥΠΟΣ
Ο Αλέξης Πανσέληνος κινητοποιεί άνετα και χωρίς τον παραμικρό περιττό χειρισμό μια πληθώρα μυθιστορηματικών ειδών.
Βαγγέλης Χατζηβασιλείου, ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής

Θα μπορούσε να διαβαστεί και σαν παραβολή για την κατάσταση στη σημερινή
Ελλάδα…
Μικέλα Χαρτουλάρη, ΤΑ ΝΕΑ

Ο Αλέξης Πανσέληνος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1943. Σπούδασε στη Νομική Σχολή Αθηνών και δικηγόρησε ως το 1997. Εμφανίστηκε το 1982 με τη συλλογή Ιστορίες με σκύλους. Ακολούθησαν η βραβευμένη με Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος Μεγάλη πομπή (1985), τα μυθιστορήματα Βραδυές μπαλέτου (1991) και Ο κουτσός άγγελος (2002), Ζαΐδα ή Η καμήλα στα χιόνια (1997, επανέκδοση από το ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ: 2011) και ένας τόμος με δοκίμια (Δοκιμαστικές πτήσεις) το 1993. Επίσης, η συλλογή διηγημάτων Τέσσερις ελληνικοί φόνοι (2004), μεταφράσεις ξένης λογοτεχνίας όπως Ο Βλακοχορτοφάγος του John Barth (1999) και το αυτοβιογραφικό Μια λέξη χίλιες εικόνες (2004).
Το μυθιστόρημα Ζαΐδα ή Η καμήλα στα χιόνια κυκλοφόρησε το 1996 και μεταφράστηκε στα γαλλικά (Gallimard), στα γερμανικά (Berlin Verlag) και στα ιταλικά (Edizioni Crocetti). Το 1997 ήταν η ελληνική υποψηφιότητα για το Ευρωπαϊκό Αριστείο Λογοτεχνίας. Το 2011 επανακυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.