/Archive Content

Σειρήνες – Το Τέλος του Ταξιδιού

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα και ο καλλιτεχνικός Διευθυντής Μάριος Ξηρομερίτης, οργανώνουν την έκθεση Σειρήνες ή το τέλος του ταξ

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο  Γ.Ι. Κατσίγρα και ο καλλιτεχνικός Διευθυντής Μάριος Ξηρομερίτης, οργανώνουν την  έκθεση Σειρήνες ή το τέλος του ταξιδιού του Γιώργου  Λαζόγκα, με έργα ζωγραφικής μικρών και μεγάλων διαστάσεων,  βίντεο-προβολές, περιβάλλον – εγκατάσταση και σχέδια.

O Γιώργος Λαζόγκας χρησιμοποιεί φωτογραφίες, βίντεο, ντοκουμέντα, ενθυμήματα, αντικείμενα αλλά και στοιχεία αρχαίας εικονογραφίας σε πίνακες και κατασκευές. 

Τις Σειρήνες τις προετοιμάζει όσο διάστημα χειροτερεύει η μητέρα του σε νοσοκομείο της Λάρισας, γεγονός που επηρεάζει την προσέγγιση του στο θέμα. Η ανατροπή του μυθικού στερεότυπου από τον Κάφκα  στάθηκε η αφορμή, για το τρίτο μέρος ενός ταξιδιού που ξεκίνησε το 1983. Στον Κάφκα δεν είναι το μαγευτικό τραγούδι που  προκαλεί τη θανάσιμη έλξη αλλά η σιωπή των Σειρήνων.

Tadzio και Zelda

Σειρήνες – Το Τέλος του Ταξιδιού

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα και ο καλλιτεχνικός Διευθυντής Μάριος Ξηρομερίτης, οργανώνουν την έκθεση Σειρήνες ή το τέλος του ταξι…

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο  Γ.Ι. Κατσίγρα και ο καλλιτεχνικός Διευθυντής Μάριος Ξηρομερίτης, οργανώνουν την  έκθεση Σειρήνες ή το τέλος του ταξιδιού του Γιώργου  Λαζόγκα, με έργα ζωγραφικής μικρών και μεγάλων διαστάσεων,  βίντεο-προβολές, περιβάλλον – εγκατάσταση και σχέδια.

Ο Λαζόγκας γεννήθηκε στη Λάρισα και δεν έχασε ποτέ την επαφή με την πόλη και τον κόσμο της. Στήριξε την  πρωτοβουλία ίδρυσης εικαστικού κέντρου του οποίου υπήρξε  ο πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής.

O Γιώργος Λαζόγκας χρησιμοποιεί φωτογραφίες, βίντεο, ντοκουμέντα, ενθυμήματα, αντικείμενα αλλά και στοιχεία αρχαίας εικονογραφίας σε πίνακες και κατασκευές.
 
Τις Σειρήνες τις προετοιμάζει όσο διάστημα χειροτερεύει η μητέρα του σε νοσοκομείο της Λάρισας, γεγονός που επηρεάζει την προσέγγιση του στο θέμα. Η ανατροπή του μυθικού στερεότυπου από τον Κάφκα  στάθηκε η αφορμή, για το τρίτο μέρος ενός ταξιδιού που ξεκίνησε το 1983. Στον Κάφκα δεν είναι το μαγευτικό τραγούδι που  προκαλεί τη θανάσιμη έλξη αλλά η σιωπή των Σειρήνων. 

Πρόσωπα, χώροι και τοπία