Το Play it again, Sam είναι μια συναρπαστική θεατρική μουσική  παράσταση «sex»,  jazz και rock \’n roll για τους «νευρικούς» εραστές του 21ου αιώνα που …

παρουσιάζεται  στο Up Stage Gialino σε σκηνοθεσία Αγγελικής Κασόλα. Η παράσταση παρουσιάζεται από την ομάδα Πείρα(γ)μα, το STUDIO 20/21 και το μουσικό σχήμα Monkey Swing.

 

 

Η ατμόσφαιρα της παράστασης συνδυάζει τον ερωτισμό του καμπαρέ, του φιλμ νουάρ και της Νέας Υόρκης της ποταπαγόρευσης με το καυστικό χιούμορ του Γούντυ Άλλεν, με ξεχωριστές ερμηνείες, πολυάριθμα κοστούμια, μεταμφιέσεις και swing jazz μελωδίες από το εκρηκτικό τετραμελές μουσικό σχήμα Monkey Swing. 

 

Η ομάδα Πείρα(γ)μα και το STUDIO 20/21 προτείνουν και για φέτος μια ολοκληρωμένη έξοδο, όπου οι θεατές της θεατρικής παράστασης μπορούν συγχρόνως με αυτήν να απολαμβάνουν το ποτό τους και τη μουσική συναυλία που θα ακολουθεί.

 

 

Τα κοστούμια και τα σκηνικά υπογράφει ο γνωστός σκηνογράφος του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου μας Τάσος Ζωγράφος και η Μυρτώ Καραπιπέρη αξιοποιώντας το χώρο του Up Stage Gialino και δημιουργώντας ένα περιβάλλον στο οποίο και ο θεατής γίνεται μέρος του σκηνικού και της παράστασης.

 

 

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Αντώνης Δωριάδης
Σκηνοθεσία: Αγγελική Κασόλα
Σκηνικά – Κοστούμια: Τάσος Ζωγράφος – Μυρτώ Καραπιπέρη
Κινησιολογία: Μυρτώ Παπαδοπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη:  Άννα Μιχελή
Φωτισμοί: Γιώργος Φίλης Φωτογραφίες: Βαγγέλης Ντούρος
Βιντεογράφηση: Άρης Αγγέλου
Art Director: Λίνα Δρίκου

Μουσική από τους εκρηκτικούς Monkey Swing

Δημήτρη Πετράκη: φλάουτο, Ιορδάνη Γυμνόπουλο: ακουστική κιθάρα,
Ilya Algaer: κοντραμπάσο, Δημήτρη Σιάμπο: ακουστική κιθάρα.

 

Παίζουν οι ηθοποιοί:

στο ρόλο του «νευρικού εραστή» Άλαν Φέλιξ: ο Γιάννης Καρούνης
του «ιδανικού θηλυκού» Λίντα Κρίστι: η Ειρήνη Μελά
του τηλεφωνο-μανιόπληκτου «γκόλντεν μπόυ» Ντικ Κρίστι: ο Αντώνης Χαντζής
της γυναίκας -αράχνη Νάνσι, της φωτογράφου Σάρον, της νυμφομανούς Βανέσσα, της «τσούλας» Go-go girl, της «καταθλιπτικής διανοούμενης»: η ΄Αννα Μιχελή
και στο ρόλο του
ακαταμάχητου Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ:
ο Παναγιώτης Διαμαντόπουλος

ΤΟ P L A Y  I T  A G A I N,  S A M

 

Το «Play it Again, Sam» αποτελεί το πρώτο θεατρικό έργο του Γούντυ Άλλεν που με δική του σκηνοθεσία και με τον ίδιο στον πρωταγωνιστικό ρόλο ανέβηκε με μεγάλη επιτυχία το 1969 στο Broadway στο θρυλικό Broadhurst Theatre σε 453 παραστάσεις. Με την ερμηνεία του κεντρικού του ήρωα, ο Γούντυ Άλλεν όχι μόνο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ως ηθοποιός, αλλά έθεσε και τις βάσεις για την ανάπτυξη του κωμικού νευρωτικού αντι-ήρωα όλων των μετέπειτα κινηματογραφικών του έργων.

 

Η συναρπαστική αυτή θεατρική κωμωδία του Γούντυ Άλλεν έγινε αργότερα ταινία με τους πρωταγωνιστές της θεατρικής παράστασης  σε σκηνοθεσία του Herbert Ross το 1972.  Στην ταινία  οι ηθοποιοί γνωρίζοντας ποιες ατάκες προκαλούν  τα περισσότερα γέλια, κρατούσαν κάποιες ειδικές παύσεις στο παίξιμό τους.  Το έργο έκτοτε έχει ανέβει σε όλον τον κόσμο και στην Ελλάδα. Κυκλοφορεί ως βιβλίο με τον τίτλο «Ωραίος και Σέξι» από τις εκδόσεις «Μπουκουμάνη». 

 

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ  P L A Y  I T  A G A I N,  S A M

 

 

Ο νευρικός εραστής Άλαν Φέλιξ, μανιώδης κινηματογραφόφιλος και θαυμαστής της ταινίας «Καζαμπλάνκα» και του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, βρίσκεται σε νευρική κρίση όταν τον εγκαταλείπει η γυναίκα του Νάνσι για την πολυπόθητη σεξουαλική ελευθερία της.

Στο έργο εμπλέκεται και το αντρόγυνο, Ντικ (γκόλντεν μπόυ) και Λίντα Κρίστι. Ο Ντικ είναι χρηματιστής που συνεχώς καταστρέφονται οι επενδύσεις του. Η Λίντα είναι ιδιοκτήτρια ενός πρακτορείου μανεκέν. Οι δυο τους αποφασίζουν να βοηθήσουν τον Άλαν  να βρει καινούργια γυναίκα ή ερωμένη.

 

΄Ετσι ξεκινούν για τον Άλαν αλεπάλληλα καταστροφικά ραντεβού με διαφορετικές «φαμ φατάλ», από την «τσούλα» έως και την «καταθλιπτική διανοούμενη».  Τα πράγματα όμως μπερδεύονται ακόμα περισσότερο όταν ο Άλαν ερωτεύεται τη γυναίκα του φίλου του Ντικ, τη Λίντα. Το τέλειο κατ’ αυτόν θηλυκό και τη μόνη γυναίκα με την οποία δε χρειάζεται τίποτε παραπάνω από το να είναι «απλά ο εαυτός του».

 

Ο  Μπόγκαρτ και η Νάνσι, εκφράζοντας  τις ελπίδες και τις φοβίες του Άλαν, τον παροτρύνουν ή τον αποτρέπουν από τις πράξεις του, μέσα από κωμικούς φανταστικούς διαλόγους που σοφίζεται ο ίδιος ο Άλαν. Στο τέλος ο Άλαν κατακτάει τη Λίντα, θεραπευμένος πλέον κι έτοιμος να ξαναρχίσει τη ζωή του.  Η μήπως όχι; Τα υπόλοιπα επί σκηνής…