Το σεμινάριο αυτό είναι ένας τόπος συνάντησης ανάμεσα στο θέατρο και τον κινηματογράφο, τόσο στο επίπεδο μιας «προσωπικής τεχνικής» – υποκριτική μπροστά στην κάμερα, υποκριτική πάνω στη σκηνή, ομοιότητες και διαφορές – όσο και στο επίπεδο της δημιουργίας μιας θεατρικής παράστασης και μιας ταινίας.

Θα δοθεί έμφαση στην λειτουργία του προσώπου και του σώματος (κίνησης), της χρήσης του λόγου και της σιωπής (βλέμματος), στο θέατρο και στον κινηματογράφο.

Το σεμινάριο έχει σαν στόχο τη δημιουργία και την παρουσίαση ενός σύνθετου θεατρικού/κινηματογραφικού έργου όπου η «μίξη» των τεχνικών ανάμεσα στην άμεση, ζωντανή παρουσία πάνω στη σκηνή και στην προβαλλόμενη εικόνα στην οθόνη θα επινοηθεί από την αρχή του σεμιναρίου και θα είναι συστατικό στοιχείο του τρόπου αφήγησης παίζοντας με δίπολα όπως: παρόν (σκηνή) / παρελθόν (οθόνη) ή πραγματικότητα (οθόνη) / όνειρο (σκηνή) και αντίστροφα.

Το υλικό για τη δημιουργία αυτού του έργου μπορεί να είναι το προσωπικό/βιωματικό υλικό αλλά και υλικό από τη λογοτεχνία και το θέατρο. Σαν υλικό έμπνευσης θα προταθούν επίσης, στη διάρκεια του σεμιναρίου ταινίες που αφορούν στη μεταφορά θεατρικών έργων στον κινηματογράφο.

Προαπαιτούμενα:

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν τα στοιχεία τους (όνομα & τηλέφωνο) και να επιβεβαιώσουν την συμμετοχή τους στο skrow_works@skrowtheater.com

Ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνά τα 20 άτομα.

Βιογραφικό

Ο Νίκος Κορνήλιος γεννήθηκε στην Αθήνα και έζησε στο Παρίσι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Σπούδασε θέατρο (DEA στο Πανεπιστήμιο PARIS VIII), μουσική (MAITRISE στο Πανεπιστήμιο Σορβόννη-PARIS I) και αρχιτεκτονική (DPLG ). Η διπλωματική εργασία του στην αρχιτεκτονική με τίτλο “ΧΩΡΟΣ, ΚΙΝΗΣΗ, ΗΧΟΙ”, πέρασε από την επιτροπή κρίσης, μέλη της οποίας ήταν οι Γιάννης Ξενάκης, Eric Rohmer, Jean Baudrillard, Pierre Joly.

Δούλεψε με τον Antoine Vitez (υποκριτική και διδασκαλία ηθοποιών) και με τον Γιάννη Ξενάκη (σύνθεση).
Παρακολούθησε τα σεμινάρια κινηματογράφου του Eric Rohmer στο Ινστιτούτο Τέχνης (Ι.Α.Α).

Σε όλη τη διάρκεια των σπουδών του ήταν υπότροφος του ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού και στη συνέχεια του γαλλικού Υπουργείου Πολιτισμού.

Δίδαξε υποκριτική στο Θεατρικό Εργαστήρι του Antoine Vitez στο Theatre des Quartiers και στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Δίδαξε επίσης, υποκριτική και κινηματογράφο στις σχολές Αρχή, Θέατρο των Αλλαγών και Εμπρός.

Έχει γυρίσει εννέα ταινίες μεγάλου μήκους που παρουσιάστηκαν σε πολλά ευρωπαϊκά και διεθνή φεστιβάλ
Έχει σκηνοθετήσει για το θέατρο στη Γαλλία και στην Ελλάδα (Theatre National de Chaillot, Festival d’ Avignon, Theatre Lyrique du Rhin, Centre Beaubourg, Εθνικό Θέατρο).

Συνέθεσε επίσης έργα σύγχρονης μουσικής, καθώς και μουσική για τις ταινίες και τις παραστάσεις του. Έχει γυρίσει την πειραματική μουσική ταινία Trois Mouvements (1982) και το ψηφιακό video-dance Το Μάτι του Ζώου (2004).
Διδάσκει υποκριτική για το θέατρο και τον κινηματογράφο.