Στο γκαράζ της Πειραιώς 260 από τις 25 έως τις 27 Ιουλίου θα
παρουσιαστεί μια απόπειρα σκηνικής προσέγγισης της ομώνυμης τραγωδίας
του Ευριπίδη από τον Θωμά Μοσχόπουλο. Ο Διόνυσος με τη μορφή θνητού επιστρέφει στη Θήβα, την προγονική του γη, για να αξιώσει την αναγνώριση της θεϊκής του υπόστασης, για να δικαιωθεί.

Όπλο του η απώλεια ελέγχου όσων τον αμφισβητούν. Αυτός που αρνείται το Άλλο κομματιάζεται και ο θεός καλυπτόμενος αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται ή απλώς καλύπτει τις ανθρώπινες αδυναμίες του;

Η τραγωδία του Ευριπίδη, μας θέτει κάποια ερωτήματα τα οποία είναι πιο επίκαιρα από ποτέ. Μπορούμε άραγε να έρθουμε σε κοινωνία με το «τραγικό» σε μια εποχή άρνησης εσωτερικών μεγεθών και συγκρούσεων, όπου οι εντάσεις εκτονώνονται απλώς, ενώ χάριν μιας εικονικής «ασφάλειας» ελέγχουμε και ελεγχόμαστε συστηματικά;

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος και μια χαρισματική ομάδα ηθοποιών μετά το τέλος του «Αμόρε» θα πειραματιστούν με την τελευταία τραγωδία του Ευριπίδη. Η μετάφραση του κειμένου ανήκει στον Γιώργο Χειμωνά, η σκηνοθεσία είναι του Θωμά Μοσχόπουλου, τα σκηνικά και τα κοστούμια έχει αναλάβει ο Διονύσης Φωτόπουλος και την μουσική ο Κορνήλιος Σελαμσής.

Τους ρόλους της τραγωδίας θα ενσαρκώσουν ο Χρήστος Λούλης, ο Αργύρης Ξάφης, ο Γρηγόρης Γαλάτης, ο Κώστας Μπερικόπουλος, η Ελένη Κοκκίδου, ο Ηλίας Παναγιωτακόπουλος και ο Όμηρος Πουλάκης. Ενώ τον χορό των Βακχών η Μαρία Σκουλά, η Μαρία Πρωτόπαππα και η Άννα Καλαϊτζίδου.