6 εκατομμύρια ευρώ, αναστολή διακοπών για εκπρόθεσμους λογαριασμούς, μη χρεώση πάγιων και δωρεάν συνδέσεις COSMOKARΤΑ, είναι κάποια από τα μέτρα στήριξης.

6 εκατομμύρια ευρώ, αναστολή διακοπών για εκπρόθεσμους λογαριασμούς, μη χρεώσει πάγιων και δωρεάν συνδέσεις COSMOKARΤΑ, είναι κάποια από τα μέτρα στήριξης.

Η εθνική τραγωδία με τις φετινές πυρκαγιές που αφήνουν πίσω τους χιλιάδες στρέμματα στάχτης και κατεστραμμένες ανθρώπινες ζωές είναι λογικό να απορροφά πλέον το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιριών, οι οποίες εντάσσουν τους πυρόπληκτους, με όποιο τρόπο μπορούν, στην πρώτη θέση των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Οπως ανακοίνωσε, λοιπόν, στη Θεσσαλονίκη, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ και Πρόεδρος της COSMOTE, κ. Παναγής Βουρλούμης, ο οργανισμός και οι θυγατρικές του εταιρίες προβαίνουν στις παρακάτω κινήσεις:


• Προσφέρουν συνολικό ποσό ύψους 6 εκατ. ευρώ (ΟΤΕ: 2 εκατομμύρια ευρώ, Όμιλος COSMOTE & Γερμανός: 3 εκατ. ευρώ, καθώς και οι εταιρείες του Ομίλου, ΟΤΕ Investments, OTE International, RomTelecom, OTE Globe, OTE Estate, OTENET, OTE Plus, InfOTE, ΟΤΕSAT-Maritel: 1 εκατ. ευρώ).


• Παρέχουν διευκολύνσεις στους πληγέντες συνδρομητές τους, όπως χαρακτηριστικά:


* Ακόμα προχωρούν: στην αναστολή των διακοπών λόγω οφειλών των τηλεφωνικών συνδέσεων και της διαχείρισης των εκπρόθεσμων λογαριασμών από τον ΟΤΕ μέχρι τις 25.10.07,


* στην κατάργηση χρέωσης παγίων τελών στις τηλεφωνικές συνδέσεις (PSTN και ISDN) των πελατών του ΟΤΕ στους πυρόπληκτους νομούς από τον επόμενο λογαριασμό που θα λάβουν και για διάστημα 4 μηνών με απλή κατάθεση της υπεύθυνης δήλωσης που οι πυροπαθείς έχουν ήδη καταθέσει για την χορήγηση της κρατικής οικονομικής αρωγής,


* στην αναβολή υποχρέωσης καταβολής οφειλών λογαριασμού για διάστημα 6 μηνών, μέχρι το Μάρτιο 2008 για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου της COSMOTE, οι οποίοι έχουν χαρακτηριστεί πυρόπληκτοι,


* Επίσης στους πυρόπληκτους συνδρομητές COSMOTE, παρέχεται δυνατότητα δωρεάν εθνικών κλήσεων διάρκειας 10 ωρών, κάθε μήνα, για δύο μήνες,


* από 27.08.07 έως και σήμερα 3.09.07 η COSMOTE δεν προέβη σε φραγή κλήσεων λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών όλων των συνδρομητών της.


Αξίζει να θυμίσουμε ότι ο ΟΤΕ έθεσε σε άμεση λειτουργία (εντός 12 ωρών) το Call Centre «1555» για το Υπουργείο Οικονομικών, συνδέοντας όλους τους άλλους παρόχους (κινητά-σταθερά), καθώς και το διεθνές δίκτυο για τη δρομολόγηση κλήσεων από όλα τα δίκτυα και από το εξωτερικό.


Μια άλλη ενέργεια που έγινε με στόχο τη βοήθεια των πληγέντων ήταν το γεγονός ότι ομάδα εθελοντών εργαζομένων της COSMOTE μετέβη ήδη στις πληγείσες περιοχές, όπου διανέμει σε πυροπαθείς, εθελοντές και πυροσβέστες 10.000 πακέτα σύνδεσης COSMOKARΤΑ, με χρόνο ομιλίας αξίας 50 ευρώ, αλλά και συσκευές κινητών τηλεφώνων, για την εξυπηρέτηση άμεσων αναγκών επικοινωνίας.


Σημαντική είναι η συμβολή των εταιριών του Ομίλου και των ανθρώπων του για τη διασφάλιση της άρτιας επικοινωνίας στις πληγείσες περιοχές μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.


Σε όλη τη διάρκεια των πυρκαγιών, έγιναν πραγματοποιήθηκαν οργανωμένες επιχειρήσεις από ομάδες τεχνικών που λειτουργώντας, σε αρκετές περιπτώσεις, σε αντίξοες συνθήκες, κατάφεραν να καλύψουν με επιτυχία το σύνολο των αυξημένων τηλεπικοινωνιακών αναγκών.


Οι εταιρίες του Ομίλου έχουν ήδη ξεκινήσει το σχεδιασμό περαιτέρω δράσεων, που στόχο έχουν να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην άμεση ανακούφιση των κατοίκων και την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ανάκαμψη των περιοχών της ελληνικής περιφέρειας που έχουν πληγεί από τις πρόσφατες πυρκαγιές.