/Archive Content

Ο Ορίζοντας του Χρήστου Κεχαγιόγλου

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη παρουσιάζει την καινούργια δουλειά του Χρήστου Κεχαγιόγλου με τίτλο, σε μία έκθεση που περιλαμβάνει μια σειρά από ακρυλικά σε ξύλο, που χα

Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη παρουσιάζει την καινούργια δουλειά του Χρήστου Κεχαγιόγλου με τίτλο, σε μία έκθεση που περιλαμβάνει μια σειρά από ακρυλικά σε ξύλο, που χαρακτηρίζονται από τα φωτεινά τους χρώματα, τα παιχνίδια της προοπτικής και του σχεδίου και μια ονειρική ατμόσφαιρα.

Ο Ορίζοντας παίζει ζωγραφικά με τις δύο ερμηνείες της λέξης. Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη: Ο oρίζοντας είναι το πέρας και το άπειρο, το τέλος και η αρχή. Είναι μια γραμμή, ευθεία ή τεθλασμένη, ένα μακρινό όριο του κόσμου μας. Παραμένει πάντοτε μακριά, υποδηλώνοντας με το απλησίαστο την απειρία του γνωστού και άγνωστου κόσμου που μας περιβάλλει. Ορίζοντας όμως, είναι και η μετοχή του ορίζω, και ορίζοντας ταχτοποιούμε τα πράγματα, τα συναισθήματα και τις καταστάσεις, ενεργοποιούμε τα νοήματα και δημιουργούμε τον πολιτισμό μέσα στον αχανή και ακατάστατο κόσμο.

Ο Χρήστος Κεχαγιόγλου εξερευνά ένα χαρακτηριστικό αν και αναγκαστικά περιορισμένο κομμάτι των άπειρων ζωγραφικών εκδοχών και παραλλαγών της γραμμής–ορίου του ορατού κόσμου

Σαβίνα Γιαννάτου και Primavera en Salonico live

Ο Ορίζοντας του Χρήστου Κεχαγιόγλου

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη παρουσιάζει την καινούργια δουλειά του Χρήστου Κεχαγιόγλου με τίτλο, σε μία έκθεση που περιλαμβάνει μια σειρά από ακρυλικά σε ξύλο, που χαρακ…

Η Γκαλερί Ζουμπουλάκη παρουσιάζει την καινούργια δουλειά του Χρήστου Κεχαγιόγλου με τίτλο, σε μία έκθεση που περιλαμβάνει μια σειρά από ακρυλικά σε ξύλο, που χαρακτηρίζονται από τα φωτεινά τους χρώματα, τα παιχνίδια της προοπτικής και του σχεδίου και μια ονειρική ατμόσφαιρα.

Ο Ορίζοντας παίζει ζωγραφικά με τις δύο ερμηνείες της λέξης. Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη: Ο oρίζοντας είναι το πέρας και το άπειρο, το τέλος και η αρχή. Είναι μια γραμμή, ευθεία ή τεθλασμένη, ένα μακρινό όριο του κόσμου μας. Παραμένει πάντοτε μακριά, υποδηλώνοντας με το απλησίαστο την απειρία του γνωστού και άγνωστου κόσμου που μας περιβάλλει. Ορίζοντας όμως, είναι και η μετοχή του ορίζω, και ορίζοντας ταχτοποιούμε τα πράγματα, τα συναισθήματα και τις καταστάσεις, ενεργοποιούμε τα νοήματα και δημιουργούμε τον πολιτισμό μέσα στον αχανή και ακατάστατο κόσμο.

Ο Χρήστος Κεχαγιόγλου εξερευνά ένα χαρακτηριστικό αν και αναγκαστικά περιορισμένο κομμάτι των άπειρων ζωγραφικών εκδοχών και παραλλαγών της γραμμής–ορίου του ορατού κόσμου.

Η γραμμή δίνει κάθε φορά τον παλμό στη γεωμετρία της σύνθεσης, και επηρεάζει τις μορφές και τη χρωματική συμφωνία των έργων.

Παράλληλα όμως, τα έργα αποτελούν διαδρομές, προτείνοντας μια πορεία αναζήτησης νοήματος, και γίνονται ορισμοί, υποδεικνύοντας με την απλότητα του λόγου τους, την πηγή όπου γεννιέται ο κόσμος εντός μας.

Δύο μάτια μόνο…