Ο Μπάμπης Παπαδόπουλος έρχεται στην Αθήνα στο ΙΛΙΟΝ plus την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 για μία μοναδική βραδιά! Ένα ακουστικό ταξίδι με αποσπάσματα από όλη την προσωπική δισκογραφική πορεία του.

Μαζί του στη σκηνή οι ξεχωριστοί μουσικοί του «Acoustic Set», οι οποίοι συμμετείχαν και στην ηχογράφηση του τελευταίου του δίσκου «Μέσα στον Πόνο Είν’ η Χαρά Μες στη Χαρά Είν’ ο Πόνος» που κυκλοφορεί και σε βινύλιο από τις 27 Νοεμβρίου (Puzzlemusik / B-Other Side).

Συντελεστές:

 

Φώτης Σιώτας (βιολί και βιόλα)

Μιχάλης Βρέττας (βιολί)

Δημήτρης Βλαχομήτρος (μπουζούκι)

Διονύσης Μακρής (κοντραμπάσο)

Τάσος Μισυρλής (τσέλο)

Τίτος Καργιωτάκης (κονσόλα ήχου)

Η προσωπική δημιουργική πορεία του Μπάμπη Παπαδόπουλου ξεκίνησε από το 2008 με τα αυτοσχεδιαστικά Electric Solo, το πνεύμα των οποίων αποτυπώθηκε στο άλμπουμ “Σκηνές Από Ένα Ταξίδι”, εξελίχθηκε στο εμβληματικό “Απ’ Τη Σπηλιά Του Δράκου” με οργανικές διασκευές σε ρεμπέτικα τραγούδια της δεκαετίας του 1930 και, ενώ έκανε μία ενδιάμεση στάση στο θέατρο και τον κινηματογράφο – στο Κ.Θ.Β.Ε και στο Εθνικό Θέατρο για τη μουσική σύνθεση θεατρικών παραστάσεων και στον κινηματογράφο για τη μουσική ταινιών μεταξύ των οποίων η πρόσφατη ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Το Μικρό Ψάρι» – κορυφώνεται με το τελευταίο του άλμπουμ “Μέσα στον Πόνο Είν’ η Χαρά Μες στη Χαρά Είν’ ο Πόνος” που περιέχει 11 οργανικές συνθέσεις του ίδιου.     

Ένας εξερευνητής της κιθάρας, του ήχου, της αρμονίας και της ενορχήστρωσης, ο Μπάμπης Παπαδόπουλος δεν εφησυχάζει αλλά και δεν αναπαύεται σε δάφνες του παρελθόντος. Δεν ερευνά απλά, αλλά καταθέτει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα αποτελέσματα της έρευνας του προσφέροντας μας ταξίδια μελωδικά, ποικίλων διαθέσεων, και ευχάριστα απρόοπτων προορισμών.

Από τη μάλλον μακρινή – αλλά  πάντα επίκαιρη – εποχή του συγκροτήματος Τρύπες, στις  πιο πρόσφατες συνεργασίες του με καλλιτέχνες, μεταξύ άλλων,  όπως ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου και ο Σωκράτης Μάλαμας και κυρίως με την παράλληλη προσωπική του πορεία, ο Μπάμπης Παπαδόπουλος έχει καταφέρει κάτι πολύ σπάνιο: να μας μιλάει ταυτόχρονα και στην καρδιά και στο μυαλό. Να μας εντυπωσιάζει τεχνικά χωρίς ποτέ να καταφεύγει σε εύκολους εντυπωσιασμούς. Να ντύνει με μελωδίες και τη μελαγχολία μας και τη χαρά μας. Και όλο αυτό απλά, με φυσικότητα, όπως κυλάει το νερό στο αυλάκι, όπως ρέει το Μέσα στον πόνο είν’ η χαρά μεσ’ στη χαρά είναι ο πόνος.

Ο τίτλος του άλμπουμ είναι δανεισμένος από το ομώνυμο κρητικό τραγούδι του Γιάννη Δερμιτζάκη (Δερμιτζογιάννης, 1907-1984) και κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2014. Μπήκε στις περισσότερες λίστες με τα καλύτερα της χρονιάς και στη λίστα των συντακτών του περιοδικού Avopolis κατέκτησε την πρώτη θέση ως το καλύτερο άλμπουμ ελληνικής παραγωγής του 2014.