Η NEW LINE CINEMA παρουσιάζει μια παραγωγή των WAYNE RICE/KARZ ENTERTAINMENT, μια ταινία του GARRY MARSHALL με τίτλο «New Year’s Eve» …

από τις 8 Δεκεμβρίου στους κινηματογράφους.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ

Ο σκηνοθέτης/παραγωγός Γκάρι Μάρσαλ κι ένα εξαιρετικό καστ έρχονται για να δώσουν λίγη περισσότερη λάμψη στις φετινές γιορτές, με τον ρομαντική κομεντί “New Year’s Eve.” 

Η ταινία εξυμνεί τον έρωτα, την ελπίδα, τη συγχώρεση, τις δεύτερες ευκαιρίες και τα νέα ξεκινήματα καθώς παρακολουθούμε τις παράλληλες ιστορίες των πρωταγωνιστών της να εξυφαίνουν ένα υπέροχο γαϊτανάκι με φόντο τον παλμό και την ατμόσφαιρα της Νέας Υόρκης, την πιο συναρπαστική βραδιά του χρόνου.

Το υπέρλαμπρο καστ της ταινίας αποτελείται από την Βραβευμένη με Όσκαρ Χάλι Μπέρι, την Τζέσικα Μπίελ, τον Τζον Μπον Τζόβι, την υποψήφια για Όσκαρ, Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, τον Κρις «Λούντακρις» Μπρίτες, τον δις βραβευμένο με Όσκαρ Ρόμπερτ Ντε Νίρο, τον Τζος Ντουχάμελ, τον Ζακ Έφρον, τον Χέκτορ Ελιζόντο, την Κάθριν Χέιγκλ, τον Άστον Κούτσερ, τον Σεθ Μάϊερς, την Λέα Μισέλ, την Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, την υποψήφια για Όσκαρ Μισέλ Φάιφερ, τον Τιλ Σβάιγκερ, την δις βραβευμένη με Όσκαρ, Χίλαρι Σουάνκ και την Σοφία Βεργκάρα.

 
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Νέα Ξεκινήματα και Δεύτερες Ευκαιρίες
  

Παραμονή Πρωτοχρονιάς… το καλύτερο κουμπί «επανεκκίνησης» που έχει η ζωή να προσφέρει. 
Ο σκηνοθέτης Γκάρι Μάρσαλ, γνωστός μαιτρ ταινιών που ξέρουν να αποτυπώνουν την αγάπη με τον πιο πλούσιο, ζεστό και αστείο τρόπο, θεωρεί την παραμονή Πρωτοχρονιάς «την ιδανική ευκαιρία για να καταγράψει κανείς τα βιώματά του, να σκεφτεί τα λάθη του προηγούμενου χρόνου και να βρει τρόπους για να διορθώσει τα κακώς κείμενα.  Είναι η ιδανική στιγμή για να νιώσεις ευγνωμοσύνη για όλα όσα έχεις. Είναι όμως και μια στιγμή διασκέδασης… Μια υπέροχη στιγμή προσμονής και λίγο τρέλας. Κυρίως όμως, είναι μια στιγμή ελπίδας. Όλα αυτά που επιθυμούμε ξαφνικά μοιάζουν πιθανά αρκεί να έχουμε το θάρρος να δοκιμάσουμε άλλη μια φορά.»

Και ο Μάρσαλ αυτά που λέει τα εννοεί. Ήταν Παραμονή Πρωτοχρονιάς όταν πριν πενήντα περίπου χρόνια αρραβωνιάστηκε με την γυναίκα της ζωής του, τη σύζυγό του, Μπάρμπαρα. «Το φόρεμά της είχε το ίδιο χρώμα με αυτό που φοράει η Μπέρι στην ταινία. Ήμασταν ερωτευμένοι κι εκεί που χορεύαμε είπαμε να δούμε πώς θα πάει,» θυμάται ο δημιουργός. «Ανέκαθεν ήταν η αγαπημένη της γιορτή.»

Σίγουρα, ο έρωτας κλέβει την παράσταση εκείνες τις τελευταίες ώρες της 31ης Δεκεμβρίου, όταν πολλά ζευγάρια αδημονούν για εκείνο το εξαιρετικό φιλί τα μεσάνυχτα, ή κάποια άλλα περιμένουν την ευκαιρία για να δώσουν όρκους αιώνιας αγάπης. Δεν είναι όμως και λίγοι, αυτοί που αποφασίζουν να δοκιμάσουν την τύχη τους με ένα νέο πρόσωπο, το οποίο – πού ξέρεις; – μπορεί και να είναι το πραγματικό «άλλο τους μισό». Ο τρόπος όμως, που αυτή η γιορτή αγγίζει το συναίσθημά μας δεν σταματά εκεί. Κι ενώ η ταινία “New Year’s Eve” παρουσιάζει τον έρωτα στα πιο υπέροχα και τρελά στάδιά του, πραγματεύεται και τις άλλες μορφές της αγάπης: τη συγχώρεση, τη συμπόνια και τα καθημερινά θαύματα που ανοίγουν τις καρδιές μας σε διαφορετικές θεάσεις.

Η ταινία διαχειρίζεται όλα τα παραπάνω μέσα από ξεχωριστές διηγήσεις που μοιάζουν τυχαία διαλεγμένες από μια πλειάδα καθημερινών ιστοριών. Η κάθε μια είναι αυτόνομη, αλλά έστω και για μια στιγμή ακουμπά την άλλη, ενώ κάποιες άλλες διασταυρώνονται με τον ιδανικότερο τρόπο. Ο Μάρσαλ, που στο παρελθόν υπήρξε ντράμερ σε τζαζ-μπάντα, λέει «ακούω τη μουσική που θα ‘ντύσει’ κάθε σκηνή. Ακούω όλες τις νότες και τον ρυθμό πίσω από τους διαλόγους. Στην ταινία υπάρχουν πολλές συγκινητικές στιγμές και πολλές κωμικές στιγμές. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές ιστορίες και η κάθε μία έχει τον δικό της ρυθμό.  Μου αρέσει να εξισορροπώ την ένταση μιας σκηνής με την ελαφρότητα μιας άλλης.»

Οι παραγωγοί Μάικ Καρζ και Γουέιν Ράις ένωσαν για ακόμη μια φορά τις δυνάμεις τους με τον Μάρσαλ και την Κάθριν Φουγκέιτ – τη σεναριογράφο τους στην ταινία “Valentine’s Day” – και διερεύνησαν δεκάδες πιθανούς χαρακτήρες και σενάρια πριν καταλήξουν στα τελικά. «Συζητήσαμε τις εμπειρίες και τις συγκυρίες που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλύτερα ως οχήματα για τα θέματα της ταινίας, σε ένα ευρύ φάσμα διαφόρων σχέσεων,» θυμάται η σεναριογράφος. «Θέλαμε μια ιστορία ‘πρώτης αγάπης’ και μια ιστορία ‘συγχώρεσης’ αλλά και ιστορίες που απαιτούσαν να πάρεις ρίσκο, να αφήσεις τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους, να επιστρέψεις σε μια παλιά αγάπη, να κάνεις ένα παιδί, να κάνεις μια νέα αρχή… με βασική κινητήρια δύναμη την ίδια την αγάπη.»

Ο Καρζ προσθέτει: «Θέλαμε όμως, οι χαρακτήρες να είναι σχετικά απρόβλεπτοι, να διαδρούν με χαρακτήρες που δεν θα περίμενες. Η Κάθριν έχει καταπληκτική πένα. Κατάφερε όχι μόνο να δημιουργήσει αυτούς τους χαρακτήρες, αλλά και να διασυνδέσει τις ιστορίες τους με έναν πολύ φυσικό τρόπο.»

 «Το πολύ ενδιαφέρον σε αυτή την ταινία είναι ότι όλα έχουν προβλεφθεί έτσι ώστε να συμβούν μέσα σε μία μέρα.,» προσθέτει ο Ράις. «Συνήθως, η τρίτη πράξη μιας ταινίας, λειτουργεί ως ένα ρολόι που σημαίνει την αντίστροφη μέτρηση για τη δράση. Στη δική μας ταινία, ένα πραγματικό ρολόι σηματοδοτεί την έναρξη της δράσης για όλους τους ήρωες. Θα μπορούσαμε να παρασύρουμε το κοινό σε μια τρελή εξερεύνηση διαφόρων πιθανοτήτων. Το θέμα όμως είναι ότι αυτή η συγκεκριμένη διάσημη μπάλα, τα μεσάνυχτα θα πέσει κι εκείνη τη στιγμή θα πρέπει όλα να φτάσουν στην ολοκλήρωση ταυτόχρονα.» 

Δεν είναι να απορεί κανείς πώς η ταινία “New Year’s Eve” του Μάρσαλ κατάφερε να συγκεντρώσει μια πλειάδα αστέρων μεγάλου βεληνεκούς, καθώς για όλους αποτέλεσε κίνητρο η συνεργασία με τον διάσημο σκηνοθέτη. Το υπέρλαμπρο καστ, περιλαμβάνει σπουδαίους ηθοποιούς διαφορετικών ηλικιών. Επιπλέον, οι κινηματογραφόφιλοι θα απολαύσουν δεκάδες γνωστούς ηθοποιούς σε «cameo» εμφανίσεις και δεύτερους ρόλους όπως οι Τζέικ Τ. Όστιν, Τζιμ Μπελούσι, Κάρι Έλβς, Κάρλα Γκουτζίνο, Τσέρι Τζόουνς, Τζακ ΜακΓκι, Τζόϊ Μακ Ιντάιρ, Αλίσα Μιλάνο, Σάρα Πόλσον, Σάρτζ και Γιάρντλεϊ Σμιθ, οι οποίοι θα δώσουν ένα πιο νεοϋορκέζικο αέρα.

Ο Άστον Κούτσερ και η Τζέσικα Μπίελ συνεργάζονται για δεύτερη φορά με τον Μάρσαλ σε μια «εορταστική» ταινία μετά το “Valentine’s Day”, μόνο που αυτή τη φορά υποδύονται δύο εντελώς διαφορετικούς ρόλους. «Είπα το ‘ναι’ πριν καν διαβάσω το σενάριο, πολύ απλά γιατί έμαθα ότι τη σκηνοθεσία την είχε αναλάβει ο Γκάρι» λέει ο Κούτσερ.
Η Μισέλ Φάιφερ, που πρωταγωνίστησε στο “Franky and Johnny” του μεγάλου σκηνοθέτη κινείται στο ίδιο πνεύμα. «Τον λατρεύω τον Γκάρι. Έχει απίστευτη ενέργεια και είναι πάντα σε ετοιμότητα. Είναι ένας από τους λίγους που ξέρει να δίνει στο κοινό μια ιστορία που θα απολαύσει πραγματικά, που θα ταυτιστεί μαζί της και θα γελάσει μαζί της. Και ποιος δεν θα ήθελε να παίξει σε μια τέτοια ταινία;»

Για κάποια άλλα μέλη του καστ, όπως η Χίλαρι Σουάνκ η «εμπειρία ‘Γκάρι Μάρσαλ’» ήταν πρωτόγνωρη αλλά πολύ σύντομα μπήκε στο πνεύμα. «Τώρα μπορώ να καταλάβω γιατί ο άνθρωπος είναι θρύλος στις κομεντί. Έχει καταπληκτικό ένστικτο. Θα σκεφτεί πάντα την πιο αστεία ατάκα, ή θα βρει τον τρόπο να ισορροπήσει μοναδικά το δραματικό με το κωμικό στοιχείο. Ο τρόπος με τον οποίο διανθίζει με χιούμορ την ιστορία, σε κάνει να γελάς όχι μόνο επειδή αυτό που βλέπεις είναι αστείο, αλλά επειδή είναι και αληθινό», λέει η ηθοποιός.

 «Είναι απίστευτος τύπος,» συμπληρώνει ο Ζακ Έφρον, φαν των ταινιών του Μάρσαλ πολύ πριν γίνει ηθοποιός. Όπως ο ίδιος λέει, ήταν πάρα πολύ εύκολο να συντονιστεί με τον μεγάλο σκηνοθέτη στην πρώτη τους κιόλας συνάντηση. «Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είμαστε δύο διαφορετικές γενιές. Κι όμως, είχαμε τόσα πολλά πράγματα να συζητήσουμε. Πιστεύω ότι δεν γίνεται να γνωρίσεις τον Γκάρι και να μην σε ‘κολλήσει’ τον ενθουσιασμό του.»

Ο Καρζ προσθέτει, «αυτή η ταινία είναι ένας ύμνος από τον Γκάρι για τη Νέα Υόρκη.»

Κάθε μέρα, υπολογίζεται ότι περίπου 500.000 άνθρωποι διασχίζουν την Τάιμς Σκουέαρ. Στις 31 Δεκεμβρίου όμως, αυτός ο αριθμός διπλασιάζεται ενώ περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν τους εορτασμούς μέσω τηλεόρασης. «Πάρτι γίνονται και σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου – στο Λονδίνο, το Παρίσι, τη Μόσχα – αλλά πιστεύω ότι όλοι περιμένουν να δουν τη μπάλα της Νέας Υόρκης να πέφτει,» λέει η Χάλι Μπέρι. «Το Μεγάλο Μήλο έχει αυτό το κάτι.»

Ο Μάρσαλ γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μπρονξ, και ανέκαθεν είχε στενούς δεσμούς με την Νέα Υόρκη. Έτσι, είχε μια πλούσια πηγή αναμνήσεων για να αντλήσει έμπνευση. «Για μένα ήταν πάντα πολύ σπουδαία βραδιά, ακόμα και τότε που ήμουν μικρό παιδί,» λέει. «Είναι μια γιορτή που ταιριάζει περισσότερο στους μεγάλους, αλλά αρέσει πολύ και στα παιδιά, δεδομένου ότι υπάρχει ένας διάχυτος ενθουσιασμός. Πώς να μην νιώσουν ότι γίνεται κάτι σπουδαίο; Άσε που αν είναι αρκετά τυχερά, οι γονείς τους θα τα ξυπνήσουν εκεί, γύρω στα μεσάνυχτα, ώστε μισοκοιμισμένα ακόμα να υποδεχθούν με θόρυβο τον καινούργιο χρόνο. Εμείς θυμάμαι, στην οικογένειά μου, βαρούσαμε κατσαρολικά και φωνάζαμε από το παράθυρο. Μετά, όταν μεγάλωσα λίγο, πήγαινα στην Τάιμς Σκουέαρ για να δω τη μπάλα να πέφτει και πολύ αργότερα, ως μουσικός έπαιζα σε κάποια κλαμπ της περιοχής.

«Ήταν υπέροχο που ξανάζησα όλες αυτές τις στιγμές γυρίζοντας την ταινία,» συνεχίζει ο Μάρσαλ. «Άλλωστε αυτό κάνει και μια παραμονή Πρωτοχρονιάς στην Νέα Υόρκη. Ξυπνά αναμνήσεις. Σε κάνει να κοιτάς το μέλλον και το παρελθόν ταυτόχρονα και να σκέφτεσαι ‘Πού θα είμαι τέτοια μέρα του χρόνου’;» 

 
ΜΙΣΕΛ ΦΑΪΦΕΡ (Ίνγκριντ)
ΧΑΛΙ ΜΠΕΡΙ (Έιμι)
ΤΖΕΣΙΚΑ ΜΠΙΕΛ (Τες)
ΤΖΟΝ ΜΠΟΝ ΤΖΟΒΙ (Τζένσεν)
ΑΜΠΙΓΚΕΪΛ ΜΠΡΕΣΛΙΝ (Χέιλι))
ΡΟΜΠΕΡΤ ΝΤΕ ΝΙΡΟ (Σταν)
ΤΖΟΣ ΝΤΟΥΧΑΜΕΛ (Σαμ)
ΖΑΚ ΕΦΡΟΝ (Πολ)
ΚΑΘΡΙΝ ΧΕΪΓΚΛ (Λόρα)
ΑΣΤΟΝ ΚΟΥΤΣΕΡ (Ράντι)
ΛΕΑ ΜΙΣΕΛ (Ελίζ)
ΣΑΡΑ ΤΖΕΣΙΚΑ ΠΑΡΚΕΡ (Κιμ)
ΧΙΛΑΡΙ ΣΟΥΑΝΚ (Κλερ)
ΣΟΦΙΑ ΒΕΡΓΚΑΡΑ (Άβα)

Σκηνοθεσία ΓΚΑΡΙ ΜΑΡΣΑΛ
Σενάριο ΚΑΘΡΙΝ ΦΟΥΓΚΕΪΤ
Παραγωγή ΜΑΪΚ ΚΑΡΤΖ, ΓΟΥΕΪΝ ΡΑΪΣ, ΓΚΑΡΙ ΜΑΡΣΑΛ
Φωτογραφία ΤΣΑΡΛΣ ΜΙΝΣΚΙ, ASC
Μοντάζ ΓΚΛΕΝ ΣΚΑΝΤΛΜΠΕΡΙ, ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ ΤΑΛΙΒΕΡ
Καλλιτεχνική Διεύθυνση ΜΑΡΚ ΦΡΙΝΤΜΠΕΡΓΚ
Κοστούμια ΓΚΑΡΙ ΤΖΟΟΥΝΣ
Μουσική ΤΖΟΝ ΝΤΕΜΠΝΙ