/Archive Content

Μέσα από τον καθρέφτη

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει τον ελληνικό χορό μέσα από ντουέτα και σόλο και αυτά με τη σειρά τους επίσης τον ελληνικό χορό μέσα από τον καθρέφτη.
Η παράστ

Το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει τον ελληνικό χορό μέσα από ντουέτα και σόλο και αυτά με τη σειρά τους επίσης τον ελληνικό χορό μέσα από τον καθρέφτη.

Η παράσταση Μέσα από τον καθρέφτη, που θα φιλοξενήσει το Σχολείον στις 10 Ιουλίου, είναι δημιούργημα χορευτών της νεότερης γενιάς του χορού, η οποία αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ρόλους χορευτή – χορογράφου, καταργεί τα σύνορα και ανοίγεται σε νέες εμπειρίες, μακριά από τη λογική του κατασκευασμένου θεάματος.

Από την παράσταση αυτή θα δείτε να αναδύονται διαφορετικές προσεγγίσεις της σωματικότητας.

Περισσότερο πράσινο για κάθε κάτοικο

Μέσα από τον καθρέφτη

Κάθε μέρα νέοι διαγωνισμοί στο Culturenow.gr

Δες εδώ!

Το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει τον ελληνικό χορό μέσα από ντουέτα και σόλο και αυτά με τη σειρά τους επίσης τον ελληνικό χορό μέσα από τον καθρέφτη.
Η παράσταση Μ…

Το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει τον ελληνικό χορό μέσα από ντουέτα και σόλο και αυτά με τη σειρά τους επίσης τον ελληνικό χορό μέσα από τον καθρέφτη.

Η παράσταση Μέσα από τον καθρέφτη, που θα φιλοξενήσει το Σχολείον στις 10 Ιουλίου, είναι δημιούργημα χορευτών της νεότερης γενιάς του χορού, η οποία αμφισβητεί τους παραδοσιακούς ρόλους χορευτή – χορογράφου, καταργεί τα σύνορα και ανοίγεται σε νέες εμπειρίες, μακριά από τη λογική του κατασκευασμένου θεάματος.

Από την παράσταση αυτή θα δείτε να αναδύονται διαφορετικές προσεγγίσεις της σωματικότητας.

Η Γεωργία Βαρδαρού και ο Τάσος Καραχάλιος, χορευτές που περνούν στη χορογραφία με το ντουέτο τους Serenity Square, κάνουν το σώμα τους αντικείμενο και εργαλείο σκέψης.

Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους φαίνεται ότι εστιάζει σε ζητήματα δομής, ποιότητας της κίνησης, αλλά και χώρου-του συμβολικού κάδρου του θεάτρου στο οποίο τοποθετείται το δρώμενο, χωρίς να περιορίζονται μόνο στην τεχνική.

Ο Κώστας Τσιούκας στο σόλο του Πινόκιο αποπειράται εκ νέου να παρέμβει στον τρόπο πρόσληψης του χορού από το κοινό, υπονομεύοντας την αφήγηση με όχημα την ιδιοσυγκρασιακή του κίνηση.

Η Μέντη Μέγα και ο Μανώλης Ανδριωτάκης συνδιαλέγονται με τις αναφορές τους στην performance Ποιητικό Άσυλο εξερευνώντας ταυτόχρονα το κοινό πεδίο ανάμεσα στον ποιητικό λόγο, την κίνηση και την εικαστική δράση, στα δυσδιάκριτα σύνορα της τέχνης και της ζωής.

Λεωφορείο ο πόθος