Στη μαγική διαδρομή του Τένεσι Ουίλιαμς, σε αυτό το υποβλητικό καθαρτήριο της Νέας Ορλεάνης, έτσι όπως διασκευάστηκε από τον Ελία Καζάν το 1952, υπάρχει μόνο ένα εισιτήριο, για τον άντρα -πρωταγωνιστή. Όλοι οι άλλοι, της Βίβιαν Λη συμπεριλαμβανομένης, αρκούνται σε ρόλους-δορυφόρους. Είναι η στιγμή που γεννιέται το υποκριτικό θηρίο, Μάρλον Μπράντο, στην καλύτερη κινηματογραφική μεταφορά του καλύτερου θεατρικού έργου του σημαντικότερου σύγχρονου δραματουργού.
Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση εκείνου που θα τολμούσε σήμερα να ενσαρκώσει το ρόλο του Στάνλεϊ Κοβάλσκι και να συγκριθεί με αυτό τον υπερ-ηθοποιό…