Η Tanweer παρουσιάζει στους κινηματογράφους από τις 28 Ιανουαρίου 2016 την ταινία «Κριντ: Η Γέννηση ενός Θρύλου» (CREED) με τους Σιλβέστερ Σταλόνε και Μάικλ Μπ. Τζόρνταν.

Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Ράιαν Κούγκλερ («Μια Στάση Πριν το Τέλος»), η ταινία «Κριντ: Η Γέννηση ενός Θρύλου» εξερευνά ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του «Rocky», με πρωταγωνιστή τον υποψήφιο για Όσκαρ, Σιλβέστερ Σταλόνε, στον θρυλικό ομώνυμο ρόλο. Η ταινία ξανασμίγει στη μεγάλη οθόνη τον Κούγκλερ με τον πρωταγωνιστή του, στο «Fruitvale Station», Μάικλ Μπ. Τζόρνταν, ο οποίος υποδύεται τον γιο του Απόλο Κριντ.

Ο Άδωνις Τζονσον (Τζόρνταν) δε γνώρισε ποτέ τον διάσημο πατέρα του, τον παγκόσμιο πρωταθλητή Βαρέων Βαρών, Απόλο Κριντ, ο οποίος και απεβίωσε πριν τη γέννηση του. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μποξ τρέχει στις φλέβες του. Έτσι ο Άδωνις αποφασίζει να πάει στην Φιλαδέλφεια, τόπο του θρυλικού αγώνα του Απόλο Κριντ με τον σκληρό, πρωτοεμφανιζόμενο μποξέρ, Ρόκι Μπαλμπόα.

Με το που φτάνει στην Πόλη της Αδελφικής Αγάπης, ο Άδωνις εντοπίζει τον Ρόκι (Σταλόνε) και του ζητά να γίνει ο προπονητής του. Παρά την επιμονή του δευτέρου πως έχει αποσυρθεί από τον χώρο, ο Ρόκι θα δει στον Άδωνη τη δύναμη και την αποφασιστικότητα που είχε γνωρίσει στον Απόλο—τον σημαντικότερο αντίπαλο του, που κατέληξε να γίνει ο στενότερος φίλος του. Συμφωνεί να τον αναλάβει και να τον προπονεί, έχοντας ο ίδιος να αντιμετωπίσει έναν αντίπαλο, πιο θανάσιμο από οποιονδήποτε αντιμετώπισε στο ρινγκ.

Με τον Ρόκι στο πλευρό του, πολύ σύντομα ο Άδωνης θα έχει τη δική του ευκαιρία στην κατάκτηση του τίτλου… μπορεί όμως να αποκτήσει όχι μόνο τη δύναμη, αλλά και την καρδιά ενός αληθινού μαχητή, την ώρα του μεγάλου αγώνα;

Στην ταινία πρωταγωνιστεί επίσης η Τέσσα Τόμσον («Selma», «Dear White People»), ως η Μπιάνκα, μια νεαρή τραγουδίστρια, με την οποία βγαίνει ο Άδωνις, η Φιλίσια Ρασάντ («Steel Magnolias», «The Cosby Show») ως η Μέρι Αν Κριντ, η χήρα του Απόλο, και ο Άγγλος επαγγελματίας μποξέρ, πρωταθλητής Βαρέων Βαρών, Άντονι Μπελιού, ως ο πρωταθλητής μποξέρ «Pretty» Ρίκι Κόνλαν.

Το σενάριο είναι των Ράιαν Κούγκλερ και Άαρον Κόβινγκτον, βασισμένο στους χαρακτήρες της σειράς ταινιών «Rocky», σε σενάριο του Σιλβέστερ Σταλόνε. 

Πρωταγωνιστούν:

Μάικλ Μπι Τζόρνταν, Σιλβέστερ Σταλόνε, Τέσα Τόμσον, Φιλίσια Ρασάντ, Άντρε Γουόρντ,

Άντονι Μπελιού, Ρίτσι Κόστερ, Ρικάρντο ‘Πάντμαν’ ΜακΓκίλ, Γκάμπριελ Ροσάντο

Σκηνοθεσία:  Ράιαν Κούγκλερ

Σενάριο: Ράιαν Κούγκλερ & Άαρον Κόβινγκτον

Παραγωγή: Ίρβιν Γουίνκλερ, Ρόμπερτ Τσάρτοφ, Τσαρλς Γουίνκλερ, Γουίλιαμ Τσάρτοφ, Ντέιβιντ Γουίνκλερ, Κέβιν Κινγκ-Τέμπλετον, Σιλβέστερ Σταλόνε

Φωτογραφία: Μαρίσε Αλμπέρτι

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Χάνα Μπίτσλερ

Μοντάζ: Μάικλ Πι Σόβερ, Κλόντια Κοστέλο

Μουσική: Λούντβιγκ Γκόρανσον

Κοστούμια: Έμμα Πότερ, Αντουανέτ Μέσαμ

Διάρκεια: 133’

Βραβεία Όσκαρ

Υποψήφιος για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου: Σιλβέστερ Σταλόνε

Χρυσές Σφαίρες

Υποψήφιος Β’ Ανδρικού Ρόλου: Σιλβέστερ Σταλόνε

National Board of Review

Καλύτερου Β’ Ανδρικού Ρόλου: Σιλβέστερ Σταλόνε

Στην επίσημη λίστα με τις Καλύτερες Ταινίες του 2015

National Society of Film Critics

Καλύτερου Α’ Ανδρικού Ρόλου: Μάικλ Μπ. Τζόρνταν


Πληροφορίες για την παραγωγή

Ένας μεγάλος πυγμάχος είπε κάποτε, «Το θέμα δεν είναι πόσο δυνατά μπορείς να χτυπήσεις. Είναι πόσο δυνατό χτύπημα μπορεί να δεχτείς και να συνεχίσεις…”

Άδωνης Τζόνσον

Χρειάζεται δύναμη και αποφασιστικότητα για να θεωρείσαι πυγμάχος παγκόσμιας κλάσης. Αλλά για τον Άδωνη Τζόνσον (Μάικλ Μπ. Τζόρνταν), ακόμα και αν η πυγμαχία κυλά στις φλέβες του, θα χρειαστεί κάτι και κάτι περισσότερο: τον Ρόκι Μπαλμπόα. Για να βγει από τη σκιά του Απόλο Κριντ, του πατέρα που δεν γνώρισε ποτέ, πρέπει να πείσει τον Ρόκι να επιστρέψει στο ρινγκ. Παρά το γεγονός ότι ο πρώην πρωταθλητής είναι εκτός ρινγκ για μεγάλο χρονικό διάστημα, ο Άδωνης του θυμίζει τον παλιό καλό του εαυτό και τον πείθει να αναλάβει να τον προπονήσει.

Ο σεναριογράφος / σκηνοθέτης Ράιαν Κούγκλερ, φλέρταρε, από τότε που φοιτούσε στη σχολή κινηματογράφου, με την πρόκληση να ξαναδιηγηθεί, μέσα από μία νέα οπτική γωνία, την ιστορία του πυγμάχου που ξεκίνησε ως το απόλυτο αουτσάιντερ και έφτασε να γίνει ο “Ρόκι” που όλοι ξέρουμε. Απαραίτητη προϋπόθεση: να έχει τη συγκατάθεση του Σιλβέστερ Σταλόνε.

Με αυτήν την ταινία ο Κούγκλερ ήθελε να συνδυάσει το στιβαρό στιλ των αρχικών ταινιών “Ρόκι” και ταυτόχρονα να αποτυπώσει τη δική του, σύγχρονη οπτική γωνία. Ήταν σημαντικό για εκείνον να αποδώσει σωστά τους χαρακτήρες, για να δημιουργήσει μια ταινία που θα μπορούσε να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των baby boomers και των millennials, επιδιώκοντας να μπορέσουν να ταυτιστούν με την ταινία και οι δύο γενιές, αλλά και όλες όσες μεσολάβησαν. Για να το πετύχει αυτό συνεργάστηκε για το σενάριο με τον Άαρον Κόβινγκτον.

Ποιος θα μπορούσε να είναι ο ιδανικότερος για να βοηθήσει τον Άδωνη – που έχει την πυγμαχία στο DNA του – ν’ ακονίσει το ταλέντο του, αν όχι ένας άλλος πρώην πρωταθλητής, ο οποίος συμπτωματικά  ήταν και ο καλύτερος φίλος του πατέρα του; Σε ποιόν άλλο θα στρεφόταν ο Άδωνης, αν όχι σε εκείνο το άτομο που όχι μόνο θα μπορούσε να τον βοηθήσει στην καριέρα του, αλλά και να του μιλήσει για τον πατέρα του, που αν και απών από τη ζωή του, το όνομά του έπεφτε βαρύ στους ώμους του;

Πέρα από το γεγονός ότι δεν είχε καμία πρόθεση να ξαναμπεί στο παιχνίδι, ο Ρόκι δεν περίμενε ότι ακόμα ένας Κριντ θα εμφανιστεί στην πόρτα του. Αλλά δεν ήταν αυτή η μοναδική έκπληξη από τη στιγμή που ο Ρόκι άφησε τον Άδωνη  – Ντόνι, όπως τον αποκαλεί χαϊδευτικά – να μπει στη ζωή του. «Αν παλεύω εγώ, θα παλέψεις και εσύ!» λέει ο Ντόνι στον νέο του μέντορα. Και είναι στο χέρι του Ρόκι να αποφασίσει…

ΆΔΩΝΗΣ

Κάθε κίνηση που κάνω, κάθε γροθιά που ρίχνω, όλοι με συγκρίνουν με αυτόν.

ΜΠΙΑΝΚΑ

Είσαι ο γιος του Απόλο Κριντ. Χρησιμοποίησε το όνομά σου. Σου ανήκει.

Ο Ρόκι Μπαλμπόα λέει στον  Άδωνη Τζόνσον ότι ο πιο σκληρός του αντίπαλός, δεν είναι ο άλλος από τον τύπο που τον κοιτάζει στον καθρέφτη, κάτι που εκείνος γνωρίζει καλά από την εμπειρία του στην πυγμαχία και στη ζωή. Ξέρει επίσης ότι, επειδή ο Άδωνης παλεύει να βγει από τη σκιά του διάσημου πατέρα του, θα πρέπει να του διδάξει ότι η πυγμαχία έχει να κάνει τόσο με το μυαλό, όσο και με το σώμα. Ο  Άδωνης, ακόμα και αν αισθάνεται έτοιμος να χτίσει τη δική του καριέρα με το δικό του όνομα, θα πρέπει να συμφιλιωθεί και με το όνομά του πατέρα του. 

Μία ακόμα μεγάλη εσωτερική πάλη του Άδωνη, είναι ότι είναι νόθος γιος. Έχασε τον πατέρα του πριν ακόμα γεννηθεί και την ανατροφή του, αφού πέρασε αρκετά χρόνια σε ανάδοχες οικογένειες και αναμορφωτήρια, ανέλαβε η Μαίρη Αν (Φιλίσια Ρασάντ), η οποία είχε εμφανιστεί και στις ταινίες «Ρόκι». Έτσι, η αγάπη δεν έλειψε από τον Άδωνη. Η Μαίρη Αν ανάλαβε την ανατροφή του, και τον έφερε να ζήσει μαζί της. Γι’ αυτό τη βλέπει ως μητέρα.  Η θετή του μητέρα αναγνωρίζει το πάθος του για την πυγμαχία και κατανοεί τους λόγους πίσω από αυτό. Παρ ‘όλα αυτά θα ήθελε να τραβήξει άλλο δρόμο στη ζωή του.

Ο Άδωνης, εξαιτίας της δύσκολης παιδικής του ηλικίας και της συνεχούς πάλης που βιώνει μέσα του, δεν σταματά πουθενά. Θέλει να σταματήσει να δίνει αγώνες στο Μεξικό, και εφόσον – από σεβασμό στην Μαίρη Αν – κανείς στο Λος Άντζελες δεν θέλει να αναλάβει την προπόνησή του, αποφασίζει να αφήσει την άνεση της οικογενειακής του έπαυλης στο Baldwin Hills και να μετακομίσει στη Φιλαδέλφεια, όπου αναζητά τον Ρόκι Μπαλμπόα.

Έχοντας δημιουργήσει τον Ρόκι Μπαλμπόα και ερμηνεύοντάς τον σε έξι ταινίες, δεν ήταν δύσκολο για τον Σταλόνε να μπει και πάλι στο ρόλο. Ωστόσο, θέλησε να εξερευνήσει το χαρακτήρα και σε αυτή τη φάση της ζωής του, όταν του παρουσιάζεται αυτή η απρόσμενη ευκαιρία να μπει και πάλι στο παιχνίδι.

«Η πυγμαχία, όπως και τα περισσότερα αθλήματα, βασίζονται κατά 80% στο μυαλό σου,» λέει ο  Σταλόνε. «Ο αγώνας μπορεί να έχει χαθεί, από τη στιγμή  που βγαίνεις έξω από το καμαρίνι. Γι’ αυτό και ένας καλός προπονητής πρέπει να είναι και ψυχολόγος. Να στηρίζει τον αθλητή του και να τον κρατά συγκροτημένο. Είναι ένα εξαιρετικό επάγγελμα, και σκέφτηκα ότι ήταν μία θαυμάσια ευκαιρία για τον Ρόκι να χρησιμοποιήσει όλα όσα είχε μάθει τα χρόνια που ήταν επαγγελματίας πυγμάχος και να τα μεταδώσει σ’ αυτό το παιδί.»

Όντας μέσα και γύρω από το ρινγκ – το κινηματογραφικό και το πραγματικό – για τόσο μεγάλο διάστημα, ο Σταλόνε είχε πολλές ευκαιρίες να εξετάσει τι κάνει έναν μπόξερ να ξεχωρίζει. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Κούγκλερ ήθελε να καταδείξει όχι μόνο τις πτυχές της σχέσης που αναπτύσσει ο Ρόκι ως μέντορας του Άδωνη, αλλά και την ομοιότητα των καταστάσεων που βιώνουν οι δύο χαρακτήρες: ο Άδωνης, όπως και ο Ρόκι είναι ένας νέος φιλόδοξος μποξέρ, όπως ήταν και ο Ρόκι πριν αρκετά χρόνια.

Ο Σταλόνε προσθέτει ότι, εκτός από τα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα της προσωπικής του ζωής,  καλείται να έρθει αντιμέτωπος με τον γιο του Απόλο και συνεπώς και με τη θλίψη της απώλειας του φίλου του, καθώς και με το συναίσθημα ότι  αισθάνεται υπεύθυνος για τον θάνατό του. Ποτέ δεν έχει συμβιβαστεί με αυτό. Τώρα, το ξαναζεί βλέποντας τον Άδωνη.

Ταυτόχρονα, στην ταινία, ο Ρόκι αντιμετωπίζει ένα σοβαρό ζήτημα υγείας, το οποίο είναι απρόθυμος να αντιμετωπίσει, καθώς δεν έχει κανένα δικό του άνθρωπο. Η παρουσία όμως του Άδωνη τον κάνει να επανεξετάσει τη στάση του και να δώσει το δικό του αγώνα.

Η ταινία δεν απευθύνεται μόνο σε άντρες, αν και στο επίκεντρο της ταινίας βρίσκεται το boxing. Όπως ο Ρόκι βρήκε την αγάπη στο πρόσωπο της Αντριάν, έτσι και ο  Άδωνης την ανακαλύπτει σ΄ εκείνο της γειτόνισσάς του, της Μπιάνκα. Το δύσκολο ρόλο – καθότι η Μπιάνκα είναι τραγουδίστρια και συνθέτει μουσική στην ταινία, ανέλαβε η Τέσα Τόμσον. 

Στην ταινία, ο Άδωνης έρχεται αντιμέτωπος με τρεις μποξέρ, που υποτίθεται ότι είναι ανώτεροι από αυτόν. Για το λόγο αυτό ο Κούγκλερ διάλεξε τρεις πραγματικούς επαγγελματίες μποξέρ: τον Άντονι Μπέλιου, τον Άντρε Γουάρντ και τον Γκάμπριελ Ροσάδο. Οι κινηματογραφιστές θέλησαν να διασφαλίσουν ότι δεν θα υπήρχε κανένα κίνδυνος ούτε για τους ηθοποιούς, αλλά ούτε και για τους πυγμάχους, οι οποίοι όλοι έχουν ενεργό δράση και μόλις τελείωνε η ταινία θα έπρεπε να επιστρέψουν στο ρινγκ. 

Εκτός από μπόξερ – και στην παράδοση των ταινιών «Ρόκι»-  ο Κούγκλερ «στρατολόγησε» και άλλους ειδικούς που συμμετείχαν στην προετοιμασία του Άδωνη, αλλά και αρκετές προσωπικότητες από το χώρο του αθλητικού ρεπορτάζ και των ΜΜΕ, συμπεριλαμβανομένων των σχολιαστών Μαξ Κέλερμαν, Τζιμ Λάμπλεϊ και Μάικλ Γουίλμπον, των δημοσιογράφων όπως οι Άντονι Κορνέιζερ, Χάνα Στορμ και τον διάσημο εκφωνητή αγώνων Μάικλ Μπάφερ.

ΡΟΚΙ

Πρέπει να δουλέψεις σκληρά. Ορκίζομαι στο θεό, αν δεν το κάνεις, μην υπολογίζεις σε μένα. 

ΆΔΩΝΗΣ

Κάθε γροθιά που έχω ρίξει, ήταν δική μου. Κανείς δεν μου έδειξε πώς να το κάνω. Είμαι έτοιμος!

Ένα βήμα τη φορά, μια γροθιά τη φορά, ένας γύρος τη φορά. Αυτό είναι το μάντρα που πρέπει να επαναλαμβάνει στην προπόνησή του ο Άδωνης, προκειμένου να είναι συγκεντρωμένος. Προϋπόθεση για αυτό ήταν ν’ αποκτήσει την κατάλληλη φόρμα. Χρειάστηκε ένα ολόκληρος χρόνος πριν τα γυρίσματα, όπως αποκαλύπτει ο Τζόρνταν, που εκτός από τις προπονήσεις του, συνεργάστηκε με τον τεχνικό σύμβουλο / εκπαιδευτή πυγμαχίας Ρόμπερτ Σέιλ, για να μάθει τις βασικές αρχές του μποξ και την τεχνική. «Νομίζεις ότι είσαι σε φόρμα, αλλά μόνο όταν μπαίνεις στο ρινγκ συνειδητοποιείς πόσο ακόμα δρόμο πρέπει να κάνεις,» παραδέχεται ο ηθοποιός.

Ο Κόρεϊ Καλιέτ, προσωπικός γυμναστής, σχεδίασε τη δίαιτα που έπρεπε να ακολουθήσει ο Τζόρνταν, καθώς τα τρόφιμα είναι καθοριστικός παράγοντας για τη φόρμα που θέλεις να αποκτήσεις. Ο  ηθοποιός έπρεπε να κόψει τη ζάχαρη, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα γαλακτοκομικά, το τυρί. Μόνο στο νερό δεν υπήρξε όριο. Υπήρξαν μέρες που κατανάλωνε πάνω από 1,5 γαλόνι την ημέρα. Επίσης, για τις ανάγκες του ρόλου έπρεπε να εξασκηθεί στο σχοινάκι.

Ο Καλιέτ, στο ίδιο πνεύμα με τον Ρόκι, έλεγε στον Τζόρνταν ότι αν δεν χρησιμοποιήσει το μυαλό, μαζί με το σώμα του δεν θα καταφέρει να πετύχει το στόχο του. Αν κάποιος μπορεί να σκέφτεται πριν μιλήσει, τότε μπορεί και να σκέφτεται πριν ρίξει γροθιά. Και αυτό του προσφέρει ασφάλεια.  Έχει ενδιαφέρον ότι και ο ίδιος ο Καλιέτ ασχολούνταν με το μποξ για παραπάνω από οκτώ χρόνια, κάνοντας άλλη δουλειά κατά τη διάρκεια της ημέρας, ακριβώς όπως και ο Άδωνης στην ταινία πριν φύγει για την Φιλαδέλφεια.

Μόλις ο Τζόρνταν απέκτησε τη φόρμα που έπρεπε, ο Κούγκλερ και ο υπεύθυνος stunts Κλείτον Μπάρμπερ θέλησαν να βρουν έναν πραγματικό πυγμάχο του οποίου το στυλ να μπορεί να μιμηθεί ο Τζόρνταν. Και διάλεξαν τον Τίμοθι Μπράντλεϊ, που αγωνίζεται στη Νότια Καλιφόρνια. Το γεγονός ότι ο Τζόρνταν, ένας ηθοποιός, θα έπρεπε να έρθει αντιμέτωπος με πραγματικούς μπόξερ στην ταινία, ήταν μια μοναδική πρόκληση για τον Μπάρμπερ.

Ακόμη, και αν στη ταινία αναζητήθηκε μια φρέσκια αφηγηματική γραμμή, το πλεονέκτημα του να έχουν τον Σταλόνε στο σετ,  ο οποίος χορογράφησε σχεδόν όλους τους αγώνες στις ταινίες «Ρόκι», ήταν αναμφισβήτητο πλεονέκτημα που δεν έπρεπε να πάει χαμένο. Ο Κούγκλερ και ο Μπάρμπερ, σε συνεργασία με τη διευθύντρια φωτογραφίας Μαρίς Αλμπέρτι αποφάσισαν ότι η κάμερα θα επεδίωκε να «αιχμαλωτίσει» διαφορετικές γωνίες λήψης του ρινγκ, από αυτές που βλέπουμε συνήθως στις ταινίες. Χρησιμοποίησαν ένα steadicam σε όλη την ταινία, ιδιαίτερα στις σκηνές πάλης, και ο αγώνας μεταξύ του Άδωνη και του Σπορίνο κινηματογραφήθηκε σ΄ένα μονοπλάνο, διάρκειας δύο λεπτών.

Η ασφάλεια κατά τη διάρκεια των αγώνων ήταν ύψιστης σημασίας, ταυτόχρονα με την προσφορά της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για τους θεατές. Ο Κούγκλερ προσθέτει, «για να κάνουμε την εμπειρία πιο αυθεντική, είχαμε την ιδέα να κάνουμε κυκλικές λήψεις. Με μία ειδική κάμερα κάναμε μία συνεχή κυκλική λήψη, όσο ο Άδωνης ήταν στη γωνία, με την πλάτη του στα σχοινιά.»

Για όλους τους αγώνες, η συμβουλή – κλειδί του Μπάρμπερ στον Τζόρνταν ήταν η συμπεριφορά. Ο Άδωνης έχει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα, οπότε κάθε του κίνησή θα έπρεπε να βγάζει προς τα έξω αυτόν τον χαρακτήρα. Δεν έχει να κάνει μόνο με τη γροθιά, αλλά με το μήνυμα που θέλει να περάσει αυτή η γροθιά. Με το συναίσθημα που θέλει να εκφράσει. Μόνο έτσι το κοινό θα μπορέσει να «νιώσει» τον πρωταγωνιστή.

ΆΔΩΝΗΣ

Αγωνίζομαι όλη μου τη ζωή. Δεν έχω επιλογή.

ΡΌΚΙ

Όλα είναι θέμα επιλογής.

Τόσο για τον Κούγκλερ, όσο και για όλη την παραγωγή, η ταινία θα έπρεπε να γυριστεί στη Φιλαδέλφεια, εκεί όπου ξεκίνησαν όλα. Η δημιουργική ομάδα του Κούγκλερ αποτελείτο από τις ενδυματολόγους Έμα Πότερ και Αντουανέτα Μεσάμ, από τους μοντέρ Μάικλ Π. Σόβερ και Κλαούντια Καστέλο και από την υπεύθυνη σχεδιασμού παραγωγής Χάνα Μπίτσλερ.

Δύο υποχρεωτικά στοιχεία ήταν το άγαλμα του Ρόκι και τα εμβληματικά σκαλοπάτια στο Μουσείο Τέχνης της Φιλαδέλφειας, τα οποία  ο Κούγκλερ κατάφερε να τα ενσωματώσει μ’ έναν τρόπο που θα είχε νόημα για την πόλη και το χαρακτήρα του Ρόκι.

Προκειμένου να δημιουργήσει σύνδεση με τις προηγούμενες ταινίες «Ρόκι», το σπίτι του Σταλόνε εξακολουθεί να δείχνει ταπεινό και φτωχικό, ειδικά στην αρχή της ταινίας. Ταυτόχρονα όμως βγάζει μία αίσθηση άνεσης και ζεστασιάς, ώστε να μπορεί να προφέρει θαλπωρή στον Άδωνη. Όσο η ιστορία προχωρά, γίνεται ολοένα και πιο φωτεινό και ανάλαφρο. Η κουζίνα του είναι η εστία όπου συναντιέται αυτή η αυτοσχέδια «οικογένεια» που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των δύο αντρών.

Η πολυκατοικία που μένουν ο Άδωνης και η Μπιάνκα βρίσκεται στη Βόρεια Φιλαδέλφεια. Η παραγωγή βρήκε μια βολική κοντινή τοποθεσία για να γυρίσει το πρώτο ραντεβού τους: το δημοφιλές Max’s Steak. Τα μαγαζιά στα οποία τραγουδά η Μπιάνκα είναι επίσης αληθινά: το  Johnny Brenda στο Fishtown, ένα μοδάτο στέκι της Βόρειας Φιλαδέλφειας, καθώς και το Electric Factory. Ο συνθέτης Λούντβιχ Γκιόρανσον και ο σταθερός του συνεργάτης Μόουζες Σάμνεϊ εμφανίζονται στην ταινία ως back-up performers της Μπιάνκα.

Τρεις διαφορετικά γυμναστήρια έχουν εξέχουσα θέση στην ταινία, δύο εκ των οποίων είναι ήδη γνωστά στους φανς των ταινιών Ρόκι: το Delphi Boxing Academy, το σπίτι του Απόλο Κριντ, όπου ο Κριντ εκπαίδευσε τον Ρόκι στο “Ρόκι ΙΙΙ” και όπου ο Άδωνης αντιμετωπίζει τον Ντάνι “Stuntman” Wheeler. Και το  Mighty Mick’s Boxing, όπου προπονούνται  ο Ρόκι, ο Μίκι και ο Λίο «Το Λιοντάρι» Σπορίνο. Τα εσωτερικά γυρίσματα για το Mighty Mick’s Boxing έγιναν στο Must Fight Gym στο Τσέστερ, ενώ για τα εξωτερικά χρησιμοποιήθηκε το North Front Street, που είχε χρησιμοποιηθεί και στις προηγούμενες ταινίες.

Το τρίτο γυμναστήριο της ταινίας είναι το Front Street Gym, που βρίσκεται στη γειτονιά  του Κένσινγκτον, στη Βόρεια Φιλαδέλφεια, και όπου ο Ρόκι προπονεί τον Άδωνη μακριά από  αδιάκριτα βλέμματα. Οι περισσότερες από τις σκηνές του Λίβερπουλ πραγματοποιήθηκαν σε τοποθεσίες στο Τσέστερ, ενώ το Temple University Music Hall χρησιμοποιήθηκε για τον αγώνα με τον Σπορίνο. Για τον αγώνα στο Λίβερπουλ μεταξύ του Άδωνη και του Κόνλαν, τα γυρίσματα έγιναν στο Sun Studios, νότια της Φιλαδέλφειας, που «ντύθηκε» στα χρώματα του Goodison Park, την έδρα της ποδοσφαιρικής ομάδας της Everton. Για τις σκηνές αυτές χρησιμοποιήθηκαν περισσότεροι  από 1000 κομπάρσοι και μία τεράστια πράσινη οθόνη. Για τον αγώνα αυτό, η Πότερ και η Μέσαμ επέλεξαν να φορέσουν σκωτσέζικη φούστα στον Κόνλαν.

Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους η Φιλαδέλφεια επιλέχτηκε ως πόλη γυρισμάτων ήταν ότι εκεί οι άνθρωποι αισθάνονται πολύ περήφανοι για τις αθλητικές τους ομάδες, αλλά και η μουσική κουλτούρα είναι έντονη, κάτι που στην ταινία μεταφέρεται μέσα από το χαρακτήρα της Μπιάνκα και του Γκιόρανσον. Ο Γκιόρανσον είχε συνεργαστεί με τον Κούγκλερ και στην προηγούμενη ταινία του, και έγραψε 8 πρωτότυπα τραγούδια για την ταινία, από τα οποία ο Κούγκλερ έκανε κάποια επιλογή. Ο συνθέτης προσέγγισε τη μουσική της ταινίας με ένα πολύ διαφορετικό τρόπο: ηχογραφώντας προπονήσεις μποξέρ, και χρησιμοποιώντας στη συνέχεια κάποια από αυτά τα στοιχεία ως βάση για τη μουσική της ταινίας.