Μια  διαφορετική ανάγνωση της ιστορίας του Ιούλιου Καίσαρα μέσα από το βλέμμα τριών γυναικών, στενά συνδεδεμένων με τα

δύο κεντρικά πρόσωπα, Ιούλιο Καίσαρα και  Ιούνιο Βρούτο, μας διηγείται η παράσταση της Ομάδας Άνιμα σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη, που ανεβαίνει από τις 14 Δεκεμβρίου στο Studio του Κινητήρα.

Πρωταγωνίστριες της ιστορίας, η Καλπουρνία – σύζυγος του Καίσαρα, η Σερβηλία – μητέρα του Βρούτου και ερωμένη του Καίσαρα, και η Πορκία – σύζυγος του Βρούτου, τρεις γυναίκες  που έζησαν από πολύ κοντά τόσο την προσωπική όσο και την πολιτική πορεία αυτών των ανδρών, και τώρα αρθρώνουν το δικό τους λόγο για τις πράξεις τους. Η αντρική παρουσία χωρίς να είναι ποτέ παρούσα, παραμένει διαρκής και υποβλητική σε όλη την παράσταση.

«Περισσότερο από όλα μας ενδιαφέρει να αναζητήσουμε το πώς οι γυναίκες αυτές αντιδρούν μπροστά σε αυτό το τόσο ισχυρό αντρικό κυρίως χαρακτηριστικό, της φιλαρχίας και της εξουσιολαγνείας, καθώς και της γενικότερης επιταγής που θέλει τον άντρα: να έχει τον έλεγχο, να εξουσιάζει, να σκοτώνεται στο πεδίο της ‘μάχης’», αναφέρει χαρακτηριστικά η σκηνοθέτης.

 Η παράσταση διερευνά το πώς μπορεί να νιώθει μια γυναίκα που ζει δίπλα σε έναν ισχυρό άνδρα,  πως υιοθετεί τον τρόπο ζωής του, πως επηρεάζεται από τις επιλογές του, πώς αντιμετωπίζει διαφορετικά τη σχέση και το γάμο, αλλά κυρίως πώς διαχειρίζεται την εμπλοκή του σε θέματα εξουσίας.

Βασικό καμβά του έργου αποτέλεσε το κείμενο του Σαίξπηρ «Ιούλιος Καίσαρας», σε συνδυασμό με υλικό που έχει αντληθεί από τους «Βίους Παράλληλους» του Πλούταρχου, το βιβλίο του Θόρντον Ουάιλντερ «Το αίμα του Καίσαρα», το ιστορικό μυθιστόρημα «Ιούλιος Καίσαρας» του Αλέξανδρου Δουμά και το μυθιστόρημα του Β. Μάσιμο Μανφρέντι «Οι τελευταίες μέρες του Καίσαρα». 

                 
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη
Παίζουν: Όλγα Νικολαΐδου, Στέλλα Νούλη, Βασιλική Τσεκούρα
Σκηνικά – Κοστούμια: Μάρθα Φωκά
Χορογραφίες: Pauline Huguet