Winter is coming… Μήπως ήρθε η ώρα να εφοδιαστείς με νέες δεξιότητες για το χειμώνα που έρχεται; Έλα στο INNOVATHENS!

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των Summer Labs που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, από τις 5 ως τις 19 Δεκεμβρίου 2016, το INNOVATHENS, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, διοργανώνει τα INNOVATHENS Winter Labs, εντατικά bootcamps για ενήλικες που σου δίνουν την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με σύγχρονα εργαλεία και να αποκτήσεις νέες δεξιότητες που θα κάνουν το βιογραφικό σου πιο ενημερωμένο και ανταγωνιστικό.

Αν θέλεις κι εσύ να εξοικειωθείς με το Adobe Illustrator, να κατασκευάζεις από την αρχή μια ιστοσελίδα, να μάθεις πώς μπορεί μια ιστοσελίδα να βρεθεί σε ψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αλλά και όλα τα μυστικά του product management, σε περιμένουμε στο INNOVATHENS!

*Δήλωσε τώρα συμμετοχή! Early bird μέχρι την Κυριακή 27 Νοεμβρίου.

Δες αναλυτικά τα εργαστήρια:


Adobe Illustrator | 5-13 Δεκεμβρίου

Εισηγητής: Νίκος Γαζετάς

Έλα να γνωρίσεις το δημοφιλέστερο πρόγραμμα κατασκευής, επεξεργασίας και διαχείρισης γραφικών της Adobe! Στο workshop, συνολικής διάρκειας 12 ωρών, θα έρθουμε σε επαφή με τα βασικά εργαλεία του Illustrator, θα σχεδιάσουμε με γεωμετρικά σχήματα τις δικές μας συνθέσεις και θα φτιάξουμε διανυσματικά αρχεία (vectors) για ψηφιακή ή έντυπη χρήση.

Ημερομηνίες: 5, 6, 12 και 13 Δεκεμβρίου

Ώρες: 5/12: 18:00-21:00

6/ 12, 12/12 και 13/12: 17:00-20:00

Κόστος Συμμετοχής: 80 ευρώ (early bird), 100 ευρώ (booking)


Introduction to SEO (Search Engine Optimization) | 7-9 Δεκεμβρίου

Εισηγητής: Παναγιώτης Τελώνης

Πώς μπορεί μια ιστοσελίδα να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης; Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε;

Στο πρώτο μέρος του workshop, συνολικής διάρκειας 9 ωρών, θα παρουσιαστούν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη ενός site στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (Google, Bing, …). Στη συνέχεια, θα μάθουμε ποιες τεχνικές βελτιστοποίησης πρέπει να ακολουθήσουμε όταν αναπτύσσουμε μια ιστοσελίδα αλλά και αργότερα, πώς μπορούμε να αξιολογήσουμε τις τεχνικές αυτές αλλά και ποιες ενέργειες πρέπει να αποφεύγουμε.

Ημερομηνίες: 7, 8, 9 Δεκεμβρίου

Ώρες: 17:00-20:00

Κόστος Συμμετοχής: 60 ευρώ (early bird), 80 ευρώ (booking)


HTML και CSS | 10-19 Δεκεμβρίου

Εισηγητές: Γιάννης Ήμελος, Κωνσταντίνος Σταύρου

Αναρωτήθηκες ποτέ πως έχουν φτιαχτεί οι δεκάδες ιστοσελίδες που χρησιμοποιείς καθημερινά; Θέλεις να κατασκευάσεις την δική σου σελίδα αλλά δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις; Έχεις σπουδάσει πληροφορική και θέλεις να περάσεις από το offline στο οnline; Να κυνηγήσεις μια καριέρα ως web developer;

Μέσα από τρία 4ώρα σεμινάρια, θα δημιουργήσουμε από το μηδέν και θα μορφοποιήσουμε τη δική μας ιστοσελίδα χρησιμοποιώντας την HTML (HyperText Markup Language) και τα Cascading StyleSheets (CSS).

Πιο αναλυτικά θα μάθουμε:

– Τι σημαίνει HTML και CSS και βασικοί όροι που χρησιμοποιούνται

– Ποια εργαλεία χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε και να ανεβάσουμε στο web μια σελίδα

– Πώς χρησιμοποιούμε HTML για να δομήσουμε μία σελίδα και πώς χρησιμοποιούμε CSS για να τη μορφοποιήσουμε

– Πώς παρουσιάζονται τα στοιχεία και πώς ορίζουμε τα μεγέθη

– Πώς τοποθετούμε τα στοιχεία στη θέση που θέλουμε

– Πώς ορίζουμε τις τυπογραφικές ιδιότητες (εμφάνιση κειμένου)

– Πώς προσθέτουμε χρώμα και εικόνες για να βελτιώσουμε οπτικά το αποτέλεσμα

– Πώς φτιάχνουμε λίστες

– Πώς προσθέτουμε Multimedia content

– Πώς φτιάχνουμε φόρμες

– Πώς οργανώνουμε δεδομένα σε πίνακες

– Tips για βελτίωση του κώδικα που γράφουμε

Ημερομηνίες: 10, 14 και 19 Δεκεμβρίου

Ώρες συνολικά: 10/12: 12.00-17.00

14/12: 17.00-21.00

19/12: 18.00-21.00

Κόστος Συμμετοχής: 80 ευρώ (early bird), 100 ευρώ (booking)


How to become a product manager (pt. 1) | 12-15 Δεκεμβρίου

Εισηγητής: Ιάσονας Αντωνόπουλος

Ποιός ο ρόλος ενός product manager; Ποια η σημασία του product management σε μία εταιρία;

Στην καρδιά κάθε επιτυχημένης επιχείρησης, βρίσκεται ένα κερδοφόρο προϊόν/υπηρεσία και στη θέση του «οδηγού» ένας product manager που έχει την πλήρη ευθύνη για την επιτυχία του. Στο workshop “Become a product manager”, συνολικής διάρκειας 18 ωρών, που συνδυάζει θεωρία με πρακτικά παραδείγματα, θα έρθουμε σε επαφή με το product management, τις αντίστοιχες στρατηγικές και τις ευθύνες του ρόλου.

Πιο αναλυτικά θα μάθουμε:

– Για το ρόλο ενός Product  Manager

– Για τη σημασία του Product Management σε μία εταιρία

– Πώς σχετίζεται το Product Management με τις άλλες λειτουργίες μιας εταιρείας

– Για τον κύκλο ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών: από όραμα ενός προϊόντος μέχρι την προώθησή του στην αγορά

– Δραστηριότητες και καθήκοντα σε κάθε φάση του κύκλου ζωής του προϊόντος/υπηρεσίας

– Τι χρειάζεται για να γίνει κανείς επιτυχημένος Product Manager

– Πώς προετοιμάζουμε το βιογραφικό μας για μια θέση Product Manager

*Απαραίτητη η καλή κατανόηση της αγγλικής γλώσσας.

Ημερομηνίες: 12-15 Δεκεμβρίου

Ώρες:

12-14/12: 17.00- 21.00  και

15/12: 16.00- 21.00

Κόστος Συμμετοχής: 80 ευρώ (early bird), 100 ευρώ (booking)

Λίγα λόγια για τους εισηγητές των INNOVATHENS Winter Labs:


Νίκος Γαζετάς

Ο Νίκος Γαζετάς είναι graphic designer και εκπαιδευτής λογισμικού γραφιστικής με σημαντικές συνεργασίες και εκπαιδεύσεις στις μεγαλύτερες εταιρίες της Ελλάδας (Πλαίσιο, Κολλέγιο Αθηνών, ΟΠΑΠ κ.ά.). Έχει πραγματοποιήσει σεμινάρια για την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, το Design Athens, το Graphic Stories Cyprus και τα τελευταία 11 χρόνια είναι σταθερός συνεργάτης του κολλεγίου τέχνης και design ΑΚΤO. Παράλληλα, εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στο σχεδιασμό εντύπων και ψηφιακών εφαρμογών, το branding κ.α. Τα τελευταία χρόνια, είναι Certified Expert της Adobe και Certified Instructor των προγραμμάτων Photoshop και InDesign.


Παναγιώτης Τελώνης

Ο Παναγιώτης Τελώνης είναι τελειόφοιτος στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος Πληροφορικής στο Χαροκόποιο, Πληροφοριακά Συστήματα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, με πρώτο πτυχίο από το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάζεται ως web developer και είναι υπεύθυνος στο τμήμα Support της Nelios.com, εταιρεία ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Παράλληλα βοηθά ιδιώτες και μικρές εταιρείες να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά  ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ.


Κωνσταντίνος Σταύρου

Ο Κωνσταντίνος εργάζεται ως software engineer στην Convert Group και είναι υπεύθυνος για την τεχνολογική υλοποίηση της market intelligence πλατφόρμας του eRetail Audit. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και τα πληροφοριακά συστήματα. Το πάθος του για την ανάλυση δεδομένων τον ώθησε στον κλάδο του digital marketing και των web analytics, ενώ παράλληλα έχει ασχοληθεί, σε οργανωτικό και εκτελεστικό επίπεδο, με την υλοποίηση πολλών και μεγάλων ιστοσελίδων και eshops, καθώς και online εφαρμογών που ασχολούνται με τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων.


Γιάννης Ήμελος

Έχοντας πάντοτε ως κίνητρο την εξυπηρέτηση πελατών, ο Γιάννης Ήμελος είναι ένας επαγγελματίας που απολαμβάνει να ξέρει ότι η δουλειά και η ζωή του έχουν θετικό αντίκτυπο στους άλλους. Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων), ο Γιάννης βρίσκεται στην πιο δημιουργική και παραγωγική του ηλικία. Άνθρωπος της δράσης, κατά τη διάρκεια των σπουδών του έχει απασχοληθεί σε πολλές δουλειές και projects που τον βοήθησαν να αναπτύξει τις επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες, να προσαρμόζεται σε κάθε περίσταση και να καταλάβει την ανθρώπινη συμπεριφορά αλλά και πώς δουλεύει η αγορά εργασίας.


Ιάσονας Αντωνόπουλος

Ο Ιάσονας Αντωνόπουλος είναι Managing Partner της Pivodo, ενός Product Management Agency που προσφέρει υπηρεσίες σε start-ups και εταιρίες. Συνδυάζοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο και την πλούσια εμπειρία στο χώρο του innovation, της αναζήτησης market trends και της δημιουργίας προϊόντων και υπηρεσιών για τις αγορές της Ευρώπης,  ο Ιάσονας ίδρυσε την Pivodo προωθώντας  το Product Management ως ρόλο κλειδί για την επιτυχία ενός προϊόντος/υπηρεσίας.  Μέσω workshops, staffing και product coaching υπηρεσίες, η Pivodo βοηθάει τις ομάδες ανάπτυξης προϊόντων να μεταμορφώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε growth-engines προσφέροντας πραγματική αξία στους χρήστες και στο κοινό τους.