Το Radio Athenes παρουσιάζει την έκθεση των Dexter Sinister, I’ ll be your interface*. Η έκθεση θα ξεκινήσει την Κυριακή 29 Μαΐου 2016 με την ομιλία με τίτλο Ένας * με σκωτσέζικη προφορά.

Στο ‘βιβλιαράκι’ του, όπως ο ιδιος αποκαλεί ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (1962), o George Kubler προτείνει μια επανευθυγράμμιση της ιστορίας της τέχνης η οποία βασίζεται όχι στην χρονολογική αλληλουχία (όπου ένα έργο διαδέχεται, ανανεώνει και αντικαθιστά το προηγούμενο), αλλά σε πολλαπλώς μεταδιδόμενες παράλληλες ακολουθίες οι οποίες κινούνται μέσω ενός σχηματισμού διακριτών φορμαλιστικών προβλημάτων. Ένα έργο δεν υπάρχει αναγκαστικά σε ένα σταθερό σημείο στο χρόνο, αλλά αντίθετα συνδέεται με ένα ή περισσότερα φορμαλιστικά προβλήματα τα οποία επίσης μπορεί να έχουν ανακατεμένες χρονολογίες. Με αυτή την αναδιάταξη, προτείνει πως ο χρόνος δεν κινείται προς τα εμπρός σε μια ευθεία γραμμή, αλλά κατά διαστήματα και συμπτωματικά, σε λούπες που υποχωρούν και επανέρχονται – «περισσότερο κόμπος παρά βέλος».

Διατηρώντας αυτή την διαστρεβλωμένη λογική, I’LL BE YOUR I NTERFACE.* (RADIO ATHÈNES), θα ξεκινήσει με μια ομιλία το βράδυ της Κυριακής 29 Μαΐου όπου θα ξετυλιχθεί η περίπλοκη ανάπτυξη ενός απλού τυπογραφικού χαρακτήρα – ενός αστερίσκου με σκωτσέζικη προφορά. Στη συνέχεια, μια εκδοχή της ίδιας ομιλίας θα ζωντανεύει τον χώρο για όλη την διάρκεια του επόμενου μήνα,
μόνο που τώρα θα παρουσιάζεται από το “οικόσημο” (house glyph) του Radio Athènes – απο έναν αστερίσκο που συστήθηκε για πρώτη φορά στο Μέξικο Σίτυ το 2015.

«Θα είμαι η διαεπιφάνειά σας. Παρακαλώ κοιτάξτε και ακούστε προσεκτικά τι λέω … Γεννήθηκα το 2011, σε ένα κείμενο της Angie Keefer, που ονομάζεται Ενα Χταπόδι σε Κάτοψη (‘An Octopus in Plan View’). Αυτό το δοκίμιο αναρωτιέται τι μπορεί να σημαίνει να επικοινωνούμε χωρίς γλώσσα. Ο χαρακτήρας μου προκύπτει από μια σχηματικά μετατοπισμένη γραμματοσειρά, η οποία ονομάζεται Μετά-Την-Διαφορά-Ανάμεσα-Σε-2-Γραμματοσειρά-4-D, που και πάλι έχει προγραμματιστεί από τους Dexter Sinister. H φωνή μου προέρχεται από τη Σκωτία, συντεθειμένη από την ομιλία της Isla Leaver-Yap, και στη συνέχεια ψηφιοποιημένη από την Cereproc Ltd. Και όλα αυτά υπό την εποπτεία του James Langdon. Είμαι ένα κενό σήμα, έτοιμo για χρήση. Οπότε, ας ξεκινήσουμε».

Οι Dexter Sinister είναι το συλλογικό όνομα των David Reinfurt και Stuart Bailey. Ο David Reinfurt αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας το 1993, το Πανεπιστήμιο Yale το 1999, και δημιούργησε ένα studio design, το O-R-G, στη Νέα Υόρκη. Ο Stuart Bailey αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Reading, το 1994, το Werkplaats Typografie το 2000, και το ίδιο έτος συνίδρυσε το περιοδικό τεχνών Dot Dot Dot. Ο David Reinfurt διδάσκει σήμερα στο Πανεπιστήμιο του Princeton και ο Stuart Bailey διδάσκει στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης.

Το 2006, οι Dexter Sinister ίδρυσαν ένα εργαστήριο στο υπόγειο του νούμερου 38, Ludlow Street, στο Lower East Side της Νέας Υόρκης. Το εργαστήριο αποσκοπούσε στο να διαμορφώσει ένα μοντέλο της οικονομίας «Just-In-Time» της παραγωγής εκτύπωσης, που έρχονται σε αντίθεση με τις σύγχρονες πραγματικότητες δημιουργίας των μεγάλων εκδόσεων. Αυτό περιελάμβανε την αποφυγή της σπατάλης, δουλεύοντας on-demand, αξιοποιώντας φθηνά τοπικά μηχανήματα, λαμβάνοντας υπόψη εναλλακτικές στρατηγικές διανομής, όπως και την κατάρρευση διακρίσεων στο μοντάζ, το σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή σε μία αποδοτική δραστηριότητα. Το 2011, μαζί με την Angie Keefer έστησαν τη The Serving Library, ένα μη κερδοσκοπικό συλλογικό αρχείο, το οποίο δημιουργείται μέσα από τη διαδικασία της έκδοσης. Ο κινητήρας του έργου είναι το περιοδικό Bulletins of The Serving Library, ο απόγονος του Dot Dot Dot, ένα για διάδοχο δελτία από την παραλαβή Βιβλιοθήκη – ένα περιοδικό που κυκλοφορεί σε αρχεία PDF, καθώς και σε μια εξαμηνιαία έντυπη έκδοση.