Με αποσκευή την ποιητική της παρακαταθήκη, η πρωτοεμφανιζόμενη, στο μουσικό στερέωμα, Ελένη Τζατζιμάκη, την Τρίτη …
 

9 Οκτωβρίου στο Half Note Jazz Club, επιχειρεί μία περιπλάνηση στη διεθνή μουσική σκηνή, όπου η πρώτη της δισκογραφική δουλειά, με τον τίτλο «Κίρκη», θα συναντήσει μουσικές του κόσμου αλλά και αγαπημένες, παλιές και σύγχρονες, μελωδίες από το χώρο του ελληνικού τραγουδιού.

Με πρωτότυπα τραγούδια σε μελωδίες των Λεωνίδα Μαριδάκη, Γιώργου Παπαχριστούδη και Αποστόλη Βαζούκη και στίχους των Μάνου Ελευθερίου, Μιχάλη Γκανά και Χρύσας Κοντογεωργοπούλου, επιχειρείται μια πολυσυλλεκτική προσπάθεια μουσικής και μουσικών, μέσω της οποίας αναδύονται ήχοι «πολύχρωμοι», καθώς το σύγχρονο ελληνικό τραγούδι συστήνεται μέσα από πιο ethnic ενορχηστρώσεις, οι οποίες ολοκληρώνονται με την ιδιαίτερη ερμηνεία της Ελένης Τζατζιμάκη και την jazzy διάθεση της φωνής της.

Συνοδοιπόροι της σε αυτήν την προσπάθεια, οι δεξιοτέχνες μουσικοί Μάνος Αθανασιάδης (πλήκτρα), Νίκος Παπαναστασίου (ακορντεόν), αλλά και φίλοι… έκπληξη, που θα βρίσκονται κοντά της για ένα δίωρο ταξίδι όπου τον πρώτο λόγο θα έχει η μουσική.
 

Guest: Έλλη Πασπαλά

 

Η Ελένη Τζατζιμάκη γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1986. Είναι απόφοιτος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου της Σορβόννης, στον τομέα της Νεοελληνικής Φιλολογίας. Το 2009 κυκλοφόρησε η πρώτη της ποιητική συλλογή, με τίτλο Η Μαγεία της Άνωσης, από τις εκδόσεις Μελάνι, η οποία συμπεριλήφθηκε στις υποψηφιότητες για το βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Συγγραφέα (2010), του λογοτεχνικού περιοδικού Διαβάζω, ενώ, τον Ιούλιο του 2012, κυκλοφόρησε η δεύτερη ποιητική συλλογή της με τίτλο Μετά την Ενηλικίωση, από τις εκδόσεις Μελάνι. Η σχέση της με τη μουσική μετράει χρόνια σπουδών στο μοντέρνο τραγούδι, με δασκάλες όπως η Έλλη Πασπαλά, η Klaudia Delmer, η Άννα Μορφίδου και ο Σταύρος Ζουλιάτης. Από τη Μάγια Μελάγια έως την Amalia Rodrigues κι απ’ την  Zaz στον Lou Reed, η Ελένη Τζατζιμάκη, προκαλεί τις αισθήσεις μας με τους ήχους της πρώτης της δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο Κίρκη, προτείνοντας καινούριες ερμηνείες και κλείνοντας το μάτι στις μουσικές του κόσμου.