Σαν βάφονται κόκκινα τα αυγά και οι λαμπάδες ανάβουν, στον «Ελληνικό Κόσμο» δημιουργείται

ένα πασχαλινό εργαστήρι και δίνουμε τη δική μας πινελιά στην ανοιξιάτικη αυτή γιορτή!

Το πρόγραμμα, που θα κρατήσει παρέα στους μικρούς μας φίλους τη Μεγάλη Εβδομάδα, είναι σχεδιασμένο με σκοπό να ανακαλύψουν μέσα από το παιχνίδι τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας που συνδέονται με τη Λαμπρή, αλλά και να δημιουργήσουν ιδιαίτερα πασχαλινά χειροποίητα αντικείμενα, όπως:

• Διακοσμητική γιρλάντα με ανοιξιάτικο θέμα, για να στολίσουν το περβάζι…
• Αστεία κοτοπουλάκια με πασχαλινό θέμα, που θα διακοσμήσουν το εορταστικό τραπέζι…
• Επιτραπέζιο παιχνίδι, για να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους τις μέρες των πασχαλινών διακοπών…

Διατίθεται δωρεάν υπόγειος χώρος στάθμευσης.

 

Λίγα λόγια για τον «Ελληνικό Κόσμο»

Ο «Ελληνικός Κόσμος», το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού (www.hellenic-cosmos.gr), εγκαινιάστηκε το 1998 και έχει κλείσει 14 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς στα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας. Στο διάστημα αυτό ο «Ελληνικός Κόσμος» έχει αναδειχθεί ο πρώτος χώρος στην Ελλάδα σε επισκέψεις μαθητών, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας. Παράλληλα, έχει καθιερωθεί ως ένα υπερσύγχρονο πολιτιστικό κέντρο και μουσείο, όπου μπορεί ο επισκέπτης να γνωρίσει την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό μέσα από διαδραστικές εκθέσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, περιηγήσεις Εικονικής Πραγματικότητας και ντοκιμαντέρ, συνδυάζοντας άρτια την ιστορική πληροφορία με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές. Το Δεκέμβριο του 2006 εγκαινιάστηκε η «Θόλος», το νέο υπερσύγχρονο θέατρο Εικονικής Πραγματικότητας, ενώ το Μάρτιο του 2008 ξεκίνησε τη λειτουργία του το «ΘΕΑΤΡΟΝ».

Tα εκπαιδευτικά προγράμματα αποτελούν μία από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες του «Ελληνικού Κόσμου» (http://edu.ime.gr/). Απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται από το Μουσειοπαιδαγωγικό-Εκπαιδευτικό Τμήμα του ΙΜΕ. Περιλαμβάνουν ευρύ φάσμα από πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, που δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να επιμορφωθούν με εντελώς διαφορετικό τρόπο.