Το Bitch Boxer, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου (Ιβάν και τα σκυλιά, Σέρλοκ Χολμς και ο Σκύλος των Μπάσκερβιλ, Η Αφροδίτη με τη γούνα), μετά τη μεγάλη επιτυχία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επαναλαμβάνεται στην αίθουσα Black Box του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης από 1η Ιουνίου έως 1η Ιουλίου για 15 μόνο παραστάσεις.

Ένα βραβευμένο έργο (Holden Street Theatres Award Φεστιβάλ Εδιμβούργου 2014 & Soho Young Writer`s Award) και μια συγκλονιστική ερμηνεία που χάρισε στην Ελίνα Ρίζου μια υποψηφιότητα για το Βραβείο Μελίνα Μερκούρη 2015.

Λονδίνο 2012. Το μποξ γυναικών αποκτά για πρώτη φορά το δικό του Ολυμπιακό βάθρο. Στο Στράτφορντ, δέκα λεπτά με τα πόδια από τη γειτονιά, η Chloe Jackson είναι πανέτοιμη. Ο πατέρας της την προπονεί σκληρά και μεθοδικά 10 χρόνια τώρα. Τα πλάνα για το μεγάλο αγώνα είναι δουλεμένα σχολαστικά. Οι γροθιές, έτοιμες κι αυτές να ρίξουν την αντίπαλο στο καναβάτσο. Το τηλέφωνο χτυπά. Τρεις λέξεις κι  ο κόσμος της Chloe καταρρέει. Η  Chloe όμως είναι μποξέρ, αγωνίστρια κι έχει έναν ακόμα αγώνα πριν κοιτάξει το χρυσό στα μάτια…  Με την ένταση, τον κίνδυνο, την ενέργεια και τις ανατροπές ενός μοναδικού και αμφίρροπου αγώνα πυγμαχίας, αλλά κυρίως ενός σκληρού αγώνα ζωής, το Bitch Boxer είναι ένα έργο που λάμπει στα σημεία, αλλά κερδίζει με νοκ άουτ.
 
Η ταυτότητα της παράστασης

Μετάφραση Δάφνη Οικονόμου
Σκηνοθεσία Γιώργος Οικονόμου
Φωτισμοί  Γιάννης Δρακουλαράκος
Μουσική επιμέλεια Γιώργος Οικονόμου
Βοηθός Σκηνοθέτη Δάφνη Οικονόμου
Boxing Coach Γιάννης Αΐδινιώτης
Φωτογραφίες Τάσος Βρεττός

Ερμηνεύει η Ελίνα Ρίζου

Διάρκεια παράστασης: 1 ώρα

Κριτικές για το έργο

«Σκληρό, ιδρωμένο, αλλά και τρυφερό με το χάρισμα του τέλειου θεατρικού ρυθμού» The Times

«Λαμπερά γραμμένο, εκπληκτικά παιγμένο» Evening Standard

«Μια άμεση αντίδραση στον τρόπο που η κοινωνία αντιλαμβάνεται το πώς πρέπει να μοιάζουν και να πράττουν οι γυναίκες, το Bitch Boxer μες στις γροθιές και στον ιδρώτα είναι ένα τέλεια γραμμένο έργο που διατηρεί μια πολύ υγιή  δόση ωμού ακατέργαστου θυμού»  Daily Telegraph

«Αποδίδει τον ενθουσιασμό και το φόβο των νιάτων στα πρόθυρα της ενηλικίωσης. Το γράψιμο είναι τελείως ζωντανό» The Guardian