Ο χώρος τέχνης William James εγκαινιάζει μια έκθεση αναδρομή στο έργο της Άννας Κινδύνη.

Η Άννα Κινδύνη τυπικά και ουσιαστικά ανήκει στον εξπρεσιονισμό .Ονομάστηκε από πολλούς ως η Ελληνίδα Κόλβιτς , καθώς στα ασπρόμαυρα έργα της έδειξε μια δύναμη σαν εκείνη της Κόλβιτς με περισσότερη πυκνότητα όμως, όπως την επιτρέπει το σχέδιο. Απέδωσε έτσι όχι μόνο την τραγικότητα των μορφών, αλλά την τραγικότητα μιας ατμόσφαιρας που προχωρεί από το ρεαλισμό της αποτύπωσης των θεμάτων ως την υπαρξιακή τους διάσταση.

Έχοντας καταγωγή από τη Μικρά Ασία, βιώνει σε μικρή ηλικία τον ξεριζωμό του Ελληνισμού καθώς και τους δυο παγκόσμιους πολέμους. Το 1945 γίνεται υπότροφος του Γαλλικού κράτους και σπουδάστρια στην Ecole des Beaux arts με καθηγητές τον Γαλάνη και τον Robert Cami. (2)

 Ο κοσμοπολιτισμός του Παρισιού της δεκαετίας του 60 δεν την αγγίζει. Αντίθετα φαίνεται να βιώνει μια υπαρξιακή μοναξιά που την οδηγεί σε μια εγωλογική απομόνωση.Πρόκειται για απομόνωση που παράγει μια επανάληψη, με τη ψυχαναλυτική σημασία του όρου. Σε αυτήν την διαδικασία το υποκείμενο παράγει εικόνες από το παρελθόν.

Στα έργα της δεν υπάρχει χώρος, ούτε τοπίο. Υπάρχουν μόνο μορφές που δεν περιγράφονται αυστηρά ανατομικά. Σε αυτές υπάρχει, τις περισσότερες φορές, ένα παράδοξο και μη ρεαλιστικό φως…