Η Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί παρουσιάζει δύο σπουδαίους μονολόγους σε μία κοινή παράσταση με ένα εισιτήριο στο Από Μηχανής Θέατρο από τις 23 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για τα έργα Είσαι η μητέρα μου, του Γιόοπ Άντμιρααλ, και Η γυναίκα της Πάτρας, του Γιώργου Χρονά.
Αναλυτικότερα, για λίγες παραστάσεις η Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί θα παρουσιάσει στο Από Μηχανής Θέατρο το σπαρακτικό μονόλογο του ολλανδού ηθοποιού Γιόοπ Άντμιρααλ Είσαι η μητέρα μου.

Ο Χρήστος Βαλαβανίδης επανέρχεται στη σκηνή μ’ ένα ρόλο–πρόκληση, καθώς καλείται να ενσαρκώσει στη σκηνή τη μητέρα και τον γιο παράλληλα, γλιστρώντας ανεπαισθήτως από το ένα πρόσωπο στο άλλο με απόλυτη φυσικότητα. 

Ενα έργο–φόρο τιμής στη μητέρα του έγραψε το 1982 ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόοπ Άντμιρααλ. Πρόκειται για μια τυπική κυριακάτικη επίσκεψη που κάνει ο ηθοποιός στην ανοϊκή μητέρα του, που βρίσκεται στο γηροκομείο του Ντελφτ. Ο διάλογός τους επιστρέφει διαρκώς προς το παρελθόν κι επανέρχεται στο παρόν, παλινδρομεί ανάμεσα στη φαντασίωση και στην πραγματικότητα, προβληματίζει και συγκινεί. Για τον Γιόοπ Άντμιρααλ είναι η ώρα για αποκαλύψεις, ομολογίες, παραδοχές. 

Ο δεύτερος μονόλογος είναι το έργο Η γυναίκα της Πάτρας. Η ζωή μιας παλιάς πόρνης που ζει στην Πάτρα ιδωμένη από τον ποιητή των μικρών στιγμών των ανθρώπων και των εξαιρετικών αισθημάτων, Γιώργο Χρονά. Η Λένα Κιτσοπούλου συνεργάζεται με την Ελένη Κοκκίδου και ο συνδυασμός των δύο σπουδαίων γυναικών του ελληνικού θεάτρου δεν μπορεί παρά να είναι εκρηκτικός.

Ο μονόλογος προέκυψε από την αληθινή ιστορία της πόρνης Πανωραίας, όπως την κατέγραψε ο σημαντικός ποιητής, συγγραφέας και δημοσιογράφος Γιώργος Χρονάς μέσα από συνεντεύξεις της στον ίδιο. Η ιστορία της δημοσιευόταν σε συνέχειες στο περιοδικό «Οδός Πανός» το καλοκαίρι του 1987. Ο ποιητής διατήρησε αναλλοίωτο τον τολμηρό λόγο και το αναρχικό ύφος της «αξιοσέβαστης πόρνης» Πανωραίας, καθιστώντας τον έτσι ιδανικό για τη θεατρική σκηνή.