Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Η νέα φιάλη “GRAND CORDON” της G.H. Mumm στη Μύκονο!

Η νέα φιάλη “GRAND CORDON” της G.H. Mumm στη Μύκονο!

Αυτό το καλοκαίρι, ο οίκος Maison Mumm λανσάρει την επαναστατική νέα φιάλη GrandCordon της G.H. Mumm, σε ελάχιστα, αυστηρά επιλεγμένα και άκρως κοσμοπολίτικα σημεία του πλανήτη, ένα από τα οποία είναι η Μύκονος!

Η Mumm Grand Cordon αποτελεί το απόλυτο σύμβολο και το νέοτερο trend για glamorous περιστάσεις. Έχοντας ως όραμα ότι κάθε σημαντικό γεγονός οφείλει να γιορτάζεται με τη μεγαλοπρέπεια που του αρμόζει, ο Οίκος Maison Mumm επανασχεδιάζει τη φιάλη της Mumm Cordon Rouge, δημιουργώντας ένα πραγματικό κομψοτέχνημα!

Φιλοδοξία της Mumm Grand Cordon είναι να σπάσει τους κώδικες και να ξεφύγει από τα καθιερωμένα πρότυπα. Και φυσικά τα καταφέρνει! Η αντισυμβατικής σχεδίασης φιάλη δεν έχει μπροστινή ετικέτα, ενώ το λογότυπο και ο αετός-έμβλημα είναι τυπωμένα σε χρυσό, απευθείας στη γυάλινη επιφάνεια. Ένα ακόμα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι το σχήμα της νέας φιάλης –κάτι που για να επιτευχθεί χρειάστηκε να γίνει μια ολόκληρη σειρά καινοτομιών στην παραδοσιακή διαδικασία παραγωγής σαμπάνιας. Επίσης, η φιάλη είναι ασυνήθιστα ψηλή, με το λεπτό λαιμό να ενισχύει την ένταση των αρωμάτων, κάτι για το οποίο φημίζεται η ποικιλία Pinot Noir.

Το πιο εντυπωσιακό όμως χαρακτηριστικό της νέας φιάλης είναι ο τρόπος που αποδίδει το “Cordon Rouge”, την περίφημη κόκκινη κορδέλα, δημιουργώντας (και αυτό είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα) μία πραγματική εσοχή για την τοποθέτηση της κόκκινης κορδέλας. Η κόκκινη κορδέλα είναι εμπνευσμένη από το Légiond'Honneur, το υψηλότερο πολιτικό βραβείο της Γαλλίας, και χαρακτηρίζει τη Mumm Cordon Rouge εδώ και 140 χρόνια.

Η νέα φιάλη δημιουργήθηκε από τον βραβευμένο σχεδιαστή Ross Lovegrove, ενώ η σαμπάνια μέσα στο μπουκάλι παραμένει η ίδια: η διάσημη, εξαιρετικής ποιότητας σαμπάνια, που παλαιώνεται για τουλάχιστον τρία χρόνια στα κελάρια του Οίκου MaisonMumm.

Η Mumm Grand Cordon αποτελεί την ιδανική επιλογή για όλες τις έντονες, αυθεντικές και σημαντικές στιγμές της ζωής , που αξίζουν μια ξεχωριστήπρόποση, και μας καλεί να τις μεταμορφώσουμε σε εμπειρίες ζωής.Μπορείτε να τη βρείτε σε περιορισμένη ποσότητα και να την απολαύσετε μόνο σε κάποια από τα καλύτερα σημεία της Μυκόνου: Astra, Cavo Paradiso, Super Paradise, Tropicana & Void.

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
Xinis Education Festival 2016: Συνέδριο Παιδαγωγικών στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά
06.05.2016 12:36
Ένα πολύ σημαντικό συνέδριο για τον κλάδο των Παιδαγωγικών διοργανώνει το ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά, την Τρίτη 10 Μαΐου και ώρα 18.00 στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, με ελεύθερη είσοδο.
METAXA Honey Shot: #kissyourhoney και δημιούργησε την δική σου μοναδική φιάλη!
27.01.2016 11:40
Φέτος γιόρτασε την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου διαφορετικά από ό,τι συνήθως: σχεδιάζοντας τις δικές σου, προσωποποιημένες ετικέτες και δημιουργώντας την αποκλειστικά δική σου φιάλη METAXA Honey Shot, μοναδική όπως και το φιλί σου!
Under My Skin: Η Skin είναι το πρόσωπο της Sisley για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016
21.01.2016 12:17
Μετά την επιτυχία της σαν κριτής στο ιταλικό X-Factor, η Βρετανίδα ροκ σταρ Skin είναι το πρόσωπο της Sisley για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.