Οι εκδόσεις της Εστίας ανακοινώνουν την κυκλοφορία του βιβλίου, Χίλιες εικόνες ούτε μια λέξη του Δημήτρη Αληθεινού.



Για όποιον ξέρει να διαβάζει Ιστορία, το έγκλημα –τατουάζ χτυπημένο σε κλειστά βλέφαρα– αποκαλύπτεται στους επερχόμενους μόνο όταν τα μάτια του θύτη σφαλίσουν. Και για όποιον δεν φοβάται να διαβάσει τη Μοίρα, θεός και άνθρωπος πεθαίνουν στο όνομα της αγάπης μαχαιρώνοντας ο ένας τον άλλον πισώπλατα

Τ’ απογεύματα (όταν δεν βρέχει ή δεν κάνει πολύ κρύο) ανεβαίνει στο Λυκαβηττό. Κάθεται μόνος, σαν το βοσκό Σοτιμίδη, σε μιαν ασήμαντη άκρη του λόφου –έτη φωτός από το κέντρο του κόσμου που ονειρευόταν να κατακτήσει κάποτε–, παρατηρεί την πόλη του μηρυκάζοντας τον ίδιο μονόλογο, αναμασώντας τις ίδιες αναμνήσεις, σκηνοθετεί την ίδια παράσταση με πρωταγωνιστές φαντάσματα και σκηνικό το ηλιοβασίλεμα…

Ένας Αληθεινός αιρετικός. Και όταν γράφει.

Ένα καταιγιστικό μυθιστόρημα όπου εναλλάσσονται η ποίηση κι η ομορφιά της ζωής με τον απόλυτο κυνισμό, ο έρωτας με τον έρωτα σ’ όλα τα ντεσιμπέλ και τις αποχρώσεις, μπίζνες, απάτες κι αυταπάτες, μεγάλες αλήθειες και ψέματα, λευκή και μαύρη μαγεία, λευκές, σοκολατένιες και μαύρες γυναίκες, η αθωότητα με φρικαλεότητες.

Ο Δημήτρης Αληθεινός γεννήθηκε το 1945 στην Αθήνα. Σπούδασε ζωγραφική στην Aνωτάτη Σχολή Kαλών Tεχνών στην Αθήνα και στην Academia di Belle Arti στη Ρώμη, καθώς και αρχιτεκτονική στην École Spéciale d’Architecture στο Παρίσι.

O Δημήτρης Aληθεινός θεωρείται από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους Έλληνες ζωγράφους, με παρουσία στον διεθνή χώρο. Το 2013 παρουσιάστηκε μεγάλη αναδρομική έκθεσή του στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ενώ το 2015 βραβεύτηκε για το σύνολο του έργου του από την Ένωση Τεχνοκριτών  AICA Hellas.

Από την Εστία κυκλοφορούν επίσης η συλλογή διηγημάτων του Ιστορίες ενός ρευστού έργου (1997) και το μυθιστόρημά του Αν δεις το χρόνο, πες του ότι πέρασα (2008).

Η συνάφεια του εικαστικού και του λογοτεχνικού του έργου προκύπτει τόσο από το ενδιαφέρον του για την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα όσο και από μια κοινή ποιητική, στην οποία εναλλάσσονται η ωμότητα και ο ρομαντισμός.