Η Γκαλερί Ελένη Κορωναίου παρουσιάζει την ομαδική έκθεση φωτογραφίας “Spring Show” με τους καλλιτέχνες Lina Bertucci, Gregory Crewdson, Χριστίνα Δημητριάδη, Jack Pierson και Michael Schmidt.

H αμερικανίδα φωτογράφος Lina Bertucci παρουσιάζει μια επιλογή φωτογραφιών από την σειρά “Women in the Tattoo Subculture”, πορτραίτα γυναικών με ιδιόμορφα τατουάζ. Στη συγκεκριμένη σειρά η Bertucci εξερευνά την ταλάντευση μεταξύ επιδειξιμανίας και περιθωριοποίησης μέσω της πρακτικής του τατουάζ. Τα πορτραίτα της αποκαλύπτουν ψυχολογικές τάσεις ανάμεσα στην αναζήτηση της εσωτερικής πεποίθησης και του προσωπικού στιλ.

O Gregory Crewdson δείχνει δύο φωτογραφίες από διαφορετικές περιόδους. Η φωτογραφία Kim and Greg δημιουργήθηκε το 2003 και αποτελει μέρος των production stills της φωτογραφικής σειράς “Benath the Roses” (2003-2005). Τα production stills απαθανατιζουν τις δραστηριοτητες που διαδραματιζονται εκτος του πλαισιου της φωτογραφιας και πισω απ’ την καμερα κατα τη διαρκεια της δημιουργιας της φωτογραφικης σειρας. Η φωτογραφία με τιτλο “Untitled (clown drawing)” αποτελεί μέρος της πτυχιακής εργασίας του Crewdson το 1987 αποτελούμενη από 20 φωτογραφίες.

Η Χριστίνα Δημητριάδη παρουσιάζει τρεις φωτογραφίες από την σειρά END AND, οι οποίες δημιουργήθηκαν το 2011. Αποτελούν στιγμιότυπα από μια περφόρμανς της Δημητριάδη σε συνεργασία με την ηθοποιό Στεφανία Γουλιώτη στα πλαίσια της έκθεσης που επιμελήθηκαν η Μαρίνα Φωκίδη και η Θέμις Μπαζάκα  στην “Kunsthalle Athena”. Η κεντρική Ιδέα της έκθεσης ήταν 10 καλλιτέχνες να συνεργαστούν με 10 ηθοποιούς και το κάθε ζευγάρι να παρουσιάσει μια σειρά έργων σε μορφή περφόρμανς για να προσεγγίσουν την έννοια του “Αποχαιρετισμού”. Μετά από έναν μακρύ διάλογο μεταξύ τους αποφάσισαν η Δημητριάδη να σκηνοθετήσει και η Γουλιώτη να παίξει τον ρόλο. Απομονωμένη σε ένα δωμάτιο η ηθοποιός έρχεται αντιμέτωπη με την έννοια του χωρισμού.

Οι φωτογραφίες του Jack Pierson έχουν γίνει το 1995 στο Positano της Ιταλίας. Απεικονίζουν ένα ήρεμο και ονειρικό κόσμο που έρχεται σε αντιπαράθεση με τους γρήγορους και αγχωτικούς ρυθμούς του Los Angeles όπου ζει ο καλλιτέχνης.

Ο Γερμανός φωτογράφος Michael Schmidt δείχνει τρία πορτραίτα γυναικών από την σειρά “Frauen” και μια φωτογραφία που απεικονίζει τοπίο από την σειρά “Naturbilder”. Μέσα από το μουντό ασπρόμαυρο των τοπίων και την αποδραματοποίηση των πορτρέτων, ο Schmidt επιχειρεί μια αποστασιοποίηση από την υποκειμενική καλλιτεχνική φωτογραφία και από τα ιδεολογικά ρεύματα που διαμορφώσαν τόσο την Τέχνη όσο και τη δύσκολη ιστορική πορεία της Γερμανίας στον 20ο αιώνα.