Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

Παντελής Κυραμαργιός: Το άλμπουμ “Ως την άκρη της κλωστής” σηματοδοτεί την εκπλήρωση ενός ονείρου

Παντελής Κυραμαργιός: Το άλμπουμ “Ως την άκρη της κλωστής” σηματοδοτεί την εκπλήρωση ενός ονείρου

Από μικρός αγαπούσα τους θεματικούς δίσκους, εκείνους όπου στο βιβλιαράκι υπάρχει μια ιστορία και τα τραγούδια αποτελούν στην ουσία μια μουσική αφήγηση αυτής της ιστορίας.

 

Η δημιουργία και κυκλοφορία του άλμπουμ “Ως την άκρη της κλωστής” σηματοδοτεί την εκπλήρωση ενός ονείρου. Στη συγκεκριμένη δουλειά έγινε η προσπάθεια το κάθε τραγούδι να στέκεται νοηματικά αυτόνομο. Όταν όμως ο ακροατής γίνεται και αναγνώστης του διηγήματος και γνωρίζει τον κεντρικό ηρώα, τον Παύλο, τότε οι στίχοι αποκτούν εντελώς διαφορετική σημασία.

 

Χάρη στους ζωγράφους Αμαλία Θεοδωροπούλου και Θανάση Φωτεινιά που μας χάρισαν δέκα υπέροχα εικαστικά έργα τέχνης το αισθητικό αποτέλεσμα της έκδοσης είναι υψηλό. Οι συμμετοχές της Γλυκερίας, τους Θοδωρή Κοτονιά και της Σοφίας Κουρτίδου που μοιράζονται τις ερμηνείες με την βασική φωνή της κολεκτίβας μας Ευα Λαύκα, μας τιμούν και μας χαροποιούν ιδιαίτερα.

 

Η σπουδαία θεατρική ομάδα “Ιδέα”, δηλαδή ο Κώστας Γάκης, η Αθηνά Μουστάκα και ο Κωνσταντίνος Μπιμπής, έρχεται να δώσει σάρκα και οστά στον Παύλο. Ο Παύλος είναι ένας χαρισματικός ζωγράφος που η πραγματικότητα τον πληγώνει. Ψάχνει λοιπόν μια άλλη αλήθεια μέσα στα όνειρα μέχρι που μπλέκεται μέσα τους. Ξεπηδά απο το βιβλίο και ζωντανεύει στον πολυχώρο “Αθηναίς” για δύο Παρασκευοσάβατα, 8-9 και 15-16 Απριλίου. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους έχουν οι ηθοποιοί Γιώργος Κισσανδράκης και Νάντια Μαργαρίτη οι οποίοι συνεισφέρουν και στη σκηνοθεσία ενώ στη σκηνή θα βρίσκεται και το μουσικό τμήμα του "πλέγματος”.

 

Είναι ειλικρινά μεγάλη τιμή για μένα η συνεργασία με την ομάδα “Ιδέα”. Τους θαυμάζω απεριόριστα και τους ευχαριστώ.

  

InfoΟ Παντελής Κυραμαργιός γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1983 στην Αθήνα. Σπούδασε οδοντιατρική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάζεται σαν οδοντίατρος στο Κερατσίνι. Είναι μουσικός, συνθέτης και στιχουργός. Αποτελεί μέλος του μουσικού συγκροτήματος ¨Μέλισσες¨ και της καλλιτεχνικής κολεκτίβας ¨Πλέγμα”. Το πρώτο του βιβλίο με τίτλο “Το παραμύθι της λήθης” κυκλοφόρησε το 2014 και το δεύτερο με τίτλο ¨ως την άκρη της κλωστής¨ πριν απο λίγες μέρες και τα δύο απο τις εκδόσεις “Έναστρον”. Είναι αρθρογράφος στο literature.gr


* Το διήγημα "Ως την άκρη της κλωστής" του Παντελή Κυραμαργιού το οποίο περιέχει και το πρώτο ολοκληρωμένο album της καλλιτεχνικής κολεκτίβας Πλέγμα κυκλοφόρησε στις 4 Απριλίου από την Panik Platinum Records και τον εκδοτικό οίκο Έναστρον. Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ


Ως την άκρη της κλωστής από τους Πλέγμα και την Ομάδα Ιδέα στην Αθηναΐδα

Σχετικές ειδήσεις
Ελένη Βλάχου: Όταν δεν υπάρχουν περιορισμοί τότε υπάρχει ελπίδα
22.02.2017 16:56
Η Ελένη Βλάχου γράφει τις σκέψεις της για το έργο «Τα όνειρα του Αϊνστάιν», το οποίο παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.
Παντελής Δεντάκης: Κάπου στην αιωνιότητα του Έρωτα
14.02.2017 13:28
Ο Παντελής Δεντάκης γράφει για έναν μοιραίο έρωτα από μια άλλη εποχή που «ζωντανεύει» στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου 104…
Simon Bloom: About Rainbows
25.07.2016 16:38
Το άλμπουμ "Midnight Rainbows" ξεκίνησε σαν μια εσωτερική επιθυμία, να αιχμαλωτίσει όλους τους ήχους, τις μελωδίες και τα «χρώματα», που νοιώθω ότι με εκφράζουν σ’ αυτή την περίοδο της ζωής μου, μέσα από τη μουσική. Τα πιο παλιά μου άλμπουμ ήταν το προβάδισμα σ αυτό το νέο μου άλμπουμ.
Μαρία Μαλλούχου: Η παρέλαση της Λούλας Αναγνωστάκη
08.07.2016 14:25
Όταν ξεκινώ να συμμετέχω σε ένα έργο διακατέχομαι από ένα ακαθόριστο προαίσθημα όμοιο με μυρωδιά. Κι αυτό συμβαίνει επειδή στην σύνδεσή μου με το έργο υπάρχει κάτι οικείο που πρόκειται να το ανακαλύψω. Το προαίσθημα στο συγκεκριμένο έργο της Λούλας Αναγνωστάκη μορφοποιήθηκε και προσδιορίστηκε ως ένας ερημικός τόπος. Ένας τόπος που εμπερικλείει την μοναξιά και την σιωπή.
Echo Train: Κορεσμός στη μουσική και μια άλλη οπτική
22.04.2016 15:46
Μιλάνε χρόνια τώρα για κορεσμό στη μουσική, αλλά και γενικότερα στις τέχνες, στις συνήθειες, στις ιδέες. Αναρωτιέμαι αν αυτό όντως ισχύει ή θα έπρεπε να το δούμε μέσα απο ένα άλλο πρίσμα. Υπάρχει η τάση όταν ακούμε μια μουσική σήμερα να τη χαρακτηρίζουμε ανάλογα με το ποια δεκαετία μας θυμίζει ή σε ποια βασίζεται.