Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»

Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»

Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star». Οι καταναλωτές, καλούνται να ανακαλύψουν τις αυθεντικές ιστορίες του προϊόντος, οι οποίες αποτελούν τα θεμέλια μίας εμβληματικής παγκόσμιας μάρκας.

 

Η καμπάνια, αποτελείται από τρία νέα τηλεοπτικά spots, με πρωταγωνιστή το σταρ του Hollywood Benicio Del Toro, digital περιεχόμενο, καθώς και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Επίσης περιλαμβάνει την ανανέωση της συσκευασίας της, ο σχεδιασμός της οποίας θα αναδεικνύει τις ιστορίες που κρύβονται πίσω από την επιτυχία της Heineken®.

 

Η καμπάνια θα εστιάσει στην ίδια την μπίρα, την πλούσια κληρονομιά της μάρκας και το ασυναγώνιστο διεθνές της αποτύπωμα. 142 χρόνια μετά τη γέννησή της, η Heineken®, που ξεκίνησε από μία μικρή εταιρεία με βάση το Άμστερνταμ, έφτασε σήμερα να είναι η πιο διεθνής premium lager μπίρα του κόσμου. Είναι διαθέσιμη σε 192 χώρες, ενώ η οικογένεια Heineken διατηρεί ακόμα τον έλεγχο της επιχείρησης. Η εταιρεία μπορεί να έχει μεγαλώσει, ωστόσο η προσήλωση της στην ποιότητα και τη γεύση δε σταμάτησε ποτέ, εξασφαλίζοντας συνέπεια στην τελειότητα και στην εμπειρία του καταναλωτή, από το Λονδίνο ως το Λάγος, και από τη Σιγκαπούρη μέχρι το Σαντιάγο. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη δεξιοτεχνία και την εμπειρία των Αρχιζυθοποιών της Heineken®.

 

Ο Gianluca Di Tondo, Global Senior Director της Heineken®, δηλώνει: «Οι καταναλωτές επιθυμούν όλο και περισσότερο να γνωρίζουν τι γίνεται «στα παρασκήνια» σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Αυτό περιλαμβάνει ακόμα και τη μπίρα της επιλογής τους. Η Heineken®, έχει πληθώρα αυθεντικών αφηγήσεων που χαρακτηρίζουν την πλούσια ιστορία της και αναδεικνύουν το γιατί παραμένει διαρκώς, τόσο δημοφιλής. Η νέα μας καμπάνια, είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ενσαρκώσει όλα τα παραπάνω με έναν πρωτότυπο και καινοτόμο τρόπο, χρησιμοποιώντας το πνεύμα εκείνο για το οποίο γίναμε διάσημοι.

 

Ο Willem van Waesberghe, Αρχιζυθοποιός της Heineken®, σχολιάζει: «Η νέα καμπάνια εμπλέκει τους καταναλωτές στην κληρονομιά της ζυθοποιίας μας και εστιάζει στα ποιοτικά χαρακτηριστικά, που εξασφαλίζουν ότι η υπέροχη γεύση της Heineken® είναι ίδια σε όλο τον κόσμο. Από το μικρό μας ξεκίνημα, μέχρι το σημερινό παγκόσμιο αποτύπωμά μας, μία βασική σταθερά παραμένει απαράλλακτη – η αυθεντική συνταγή της Heineken®. Η δεξιοτεχνία και η πείρα των Αρχιζυθοποιών, εξασφαλίζουν ότι η ποιότητα της μπίρας μας παραμένει το ίδιο υψηλή, όπως ήταν και την πρώτη ημέρα παραγωγής της.»

 

Πυρήνας της καμπάνιας είναι τα τρία νέα τηλεοπτικά spots, με πρωταγωνιστή τον Benicio Del Toro. Τα χιουμοριστικά spots, παρουσιάζουν τον Del Toro να συγκρίνει αυτά που βρίσκονται πίσω από το δικό του «άστρο», με συγκεκριμένες ιστορίες που βρίσκονται πίσω από το θρυλικό αστέρι της Heineken®. Τα νέα διαφημιστικά, δημιουργήθηκαν από την Publicis Worldwide και γυρίστηκαν σε διάφορες τοποθεσίες στην Βαρκελώνη. Θα κυκλοφορήσουν μαζί με δύο επιπλέον εκδοχές μικρότερης διάρκειας, για τα ψηφιακά μέσα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια ‘There’s more behind the star’, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.heineken.com.

Σχετικές ειδήσεις
«BELIEVE.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε σένα! Εσύ;
05.09.2016 10:45
«Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά πίστεψέ το!»… Με αυτό το σλόγκαν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ, που φέτος γιορτάζει τα 60 χρόνια δυναμικής παρουσίας και σημαίνουσας προσφοράς του στην εκπαίδευση, λανσάρει νέα διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει να ταράξει τα εκπαιδευτικά… «νερά»!
«Believe.»: Η νέα διαφημιστική καμπάνια των ΙΕΚ ΞΥΝΗ
24.08.2016 10:16
Είσαι γεννημένος να πετύχεις. Απλά... πίστεψέ το!
Heineken: η μπίρα που διψά για δημιουργικότητα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Ermis Awards!
16.03.2016 15:17
Πολύπλευρο «παρών» δόθηκε από τη Heineken στα Ermis Awards, τον μεγαλύτερο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, στην Ελλάδα, που φέτος, εξελίχθηκε σε ένα διήμερο φεστιβάλ με σημαντικά workshops και σεμινάρια Ελλήνων και ξένων προσκεκλημένων.
#poiaAmstel?: Στον «αέρα» η νέα ανατρεπτική καμπάνια της Amstel!
02.02.2016 10:50
#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους.
Going places together: Η Qatar Airways λανσάρει νέα παγκόσμια εταιρική καμπάνια
28.12.2015 12:29
Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going places together.