Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

Heineken: η μπίρα που διψά για δημιουργικότητα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Ermis Awards!

Heineken: η μπίρα που διψά για δημιουργικότητα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Ermis Awards!

Πολύπλευρο «παρών» δόθηκε από τη Heineken στα Ermis Awards, τον μεγαλύτερο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, στην Ελλάδα, που φέτος, εξελίχθηκε σε ένα διήμερο φεστιβάλ με σημαντικά workshops και σεμινάρια Ελλήνων και ξένων προσκεκλημένων.

 

Μεταξύ των highlights του φεστιβάλ, το οποίο χορήγησε η Heineken, ήταν και η παρουσίαση του Mark Van Iterson, Director Global Design της Heineken International με τίτλο «How creativity & design keep an old brand young». Μέσα από την ομιλία του, ο κ. Van Iterson ενέπνευσε τους συμμετέχοντες, από στελέχη του κλάδου έως φοιτητές σχολών design και διαφήμισης, για το πως μπορεί μία μάρκα με ιστορία άνω των 100 ετών να παραμένει πάντα φρέσκια και δημιουργική.

 

Τη συνέπεια της Heineken στην καινοτομία και τη δημιουργική επικοινωνία, επιβεβαίωσαν και οι 13 διακρίσεις που απέσπασε κατά τη διάρκεια της βραδιάς για τη σύλληψη και την υλοποίηση ποικίλων προγραμμάτων επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, για τη δημιουργία του Athens Mosaic, που έδειξε ότι κέρδισε τις εντυπώσεις , κατέκτησε: 8 βραβεία (3 Gold, 4 Silver & 1 Bronze) στις ενότητες Ad, Digital, PR, Media και Production. Ακολουθεί, η καμπάνια Heineken City Ride με 4 βραβεία (1 Gold, 1 Silver & 2 Bronze) καθώς και το mobile app «Heineken NOW», το οποίο κατέκτησε 1 βραβείο Bronze στην ενότητα Digital, στην κατηγορία «Utility/Tool/Service».

 

H Heineken είναι μία από τις πιο δημιουργικές μάρκες παγκοσμίως, καθώς απέσπασε σε διεθνές επίπεδο τον τίτλο «Creative Marketer of the Year 2015» στο φεστιβάλ των Καννών. Επιπλέον, είναι περήφανος υποστηρικτής των Νέων Ταλέντων στην Ελλάδα και διοργανωτής του προγράμματος Heineken Talent Lab, μέσω του οποίου, δύο νέοι Έλληνες δημιουργικοί βρέθηκαν στο Άμστερνταμ για να συμμετάσχουν στη δημιουργία της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. 

Σχετικές ειδήσεις
Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών: Οι άνθρωποι πίσω από την επικοινωνία μας
17.05.2016 12:33
Στους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία μας, τους τεχνικούς τηλεπικοινωνιών, αφιερώνει φέτος ο Όμιλος ΟΤΕ την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών, την Τρίτη 17 Μαΐου.
Sales Excellence Awards 2016: 8 βραβεία για τον Όμιλο ΟΤΕ
07.04.2016 11:39
Οκτώ βραβεία, εκ των οποίων τέσσερα χρυσά, απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ στο θεσμό Sales Excellence Awards 2016. Διακρίσεις που επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά την προσήλωση του Ομίλου ΟΤΕ στην άριστη Εμπειρία Πελάτη, στην ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μέσα από προηγμένες υπηρεσίες πωλήσεων.
Η νέα καμπάνια της Heineken για την κληρονομιά, την ποιότητα και τις ιστορίες «πίσω από το Αστέρι»
01.04.2016 14:59
Η Heineken® αποκαλύπτει τη νέα της ολοκληρωμένη διεθνή καμπάνια «There’s more behind the star».
Η Fischer απονέμει τα Βραβεία Κοινού στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
22.03.2016 16:55
Φεστιβαλική διάθεση, συναρπαστικές εικόνες του 21ου αιώνα και το πιο σινεφίλ κοινό πλαισίωσαν το φετινό Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, μαζί με τη Fischer, την μπίρα που για 4η συνεχή χρονιά απένειμε τα Βραβεία Κοινού.
Η Fischer και φέτος στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Εικόνες του 21ου Αιώνα
09.03.2016 13:31
Η αντίστροφη μέτρηση για το πολυαναμενόμενο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης έχει αρχίσει. Πιστή στο ραντεβού της, η αγαπημένη μπίρα Fischer ξεκινάει το «κινηματογραφικό της ταξίδι» στην συμπρωτεύουσα και απονέμει για 4η συνεχή χρονιά τα Βραβεία Κοινού Fischer!