Archive Content / Archive Content

Σπουδή στο Prado

Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο φιλοξενεί σπουδές του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή από το Μουσείο του Prado. El Greco, Vélasquez, Goya, Tiziano, Tintoreto, Dürer σε προσχέδια, μικρές

Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο φιλοξενεί σπουδές του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή από το Μουσείο του Prado. El Greco, Vélasquez, Goya, Tiziano, Tintoreto, Dürer σε προσχέδια, μικρές και μεγαλύτερες σπουδές, καθώς κι ολοκληρωμένα αντίγραφα παρουσιάζονται στο κοινό της Αθήνας.

Η έκθεση περιλαμβάνει προσωπογραφίες, τμήματα σωμάτων, λεπτομέρειες ευρύτερων συνθέσεων, ακόμη και πτυχώσεις υφασμάτων που προέρχονται από πίνακες του ιστορικού μουσείου. Ο Έλληνας καλλιτέχνης ξεκίνησε να φιλοτεχνεί τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση το 1990, όταν ήταν ακόμη σπουδαστής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Συνέχισε, όμως, να ασχολείται με αυτά έως το 2007, όταν ήταν πια ολοκληρωμένος δημιουργός.

Το στοίχημα του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή εμπεριέχει υψηλό ρίσκο. Στις σπουδές του απομονώνει λεπτομέρειες ευρύτερων συνθέσεων μεγάλων καλλιτεχνών, αφομοιώνει τα διδάγματά τους, μελετά την κίνηση του πινέλου τους, την ένταση του χρώματος, την πληρότητα των συνθέσεών τους. Παράλληλα, ωστόσο, μπολιάζει τα έργα αυτά με τη δική του τεχνοτροπία, τις προσωπικές του καλλιτεχνικές αναζητήσεις.

Ακολουθήστε το Culturenow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλα τα τελευταία νέα για την Τέχνη και τον Πολιτισμό στο Culturenow.gr

Τέχνες / Νέα

Σπουδή στο Prado

Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο φιλοξενεί σπουδές του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή από το Μουσείο του Prado. El Greco, Vélasquez, Goya, Tiziano, Tintoreto, Dürer σε προσχέδια, μι

Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο φιλοξενεί σπουδές του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή από το Μουσείο του Prado. El Greco, Vélasquez, Goya, Tiziano, Tintoreto, Dürer σε προσχέδια, μικρές και μεγαλύτερες σπουδές, καθώς κι ολοκληρωμένα αντίγραφα παρουσιάζονται στο κοινό της Αθήνας.

Η έκθεση περιλαμβάνει προσωπογραφίες, τμήματα σωμάτων, λεπτομέρειες ευρύτερων συνθέσεων, ακόμη και πτυχώσεις υφασμάτων που προέρχονται από πίνακες του ιστορικού μουσείου. Ο Έλληνας καλλιτέχνης ξεκίνησε να φιλοτεχνεί τα έργα που παρουσιάζονται στην έκθεση το 1990, όταν ήταν ακόμη σπουδαστής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Συνέχισε, όμως, να ασχολείται με αυτά έως το 2007, όταν ήταν πια ολοκληρωμένος δημιουργός.

Το στοίχημα του Κωνσταντίνου Κ. Κερεστετζή εμπεριέχει υψηλό ρίσκο. Στις σπουδές του απομονώνει λεπτομέρειες ευρύτερων συνθέσεων μεγάλων καλλιτεχνών, αφομοιώνει τα διδάγματά τους, μελετά την κίνηση του πινέλου τους, την ένταση του χρώματος, την πληρότητα των συνθέσεών τους. Παράλληλα, ωστόσο, μπολιάζει τα έργα αυτά με τη δική του τεχνοτροπία, τις προσωπικές του καλλιτεχνικές αναζητήσεις.

Ακολουθήστε το Culturenow.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλα τα τελευταία νέα για την Τέχνη και τον Πολιτισμό στο Culturenow.gr